دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی-مهاجرت دی بی

اخذ ویزای توریستی کانادا یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور و گرفتن اقامت دائم کانادا است. گرچه برای مهاجرت به کشور کانادا چندان محدودیت سنی وجود ندارد، اما دارا بودن سن مناسب می تواند احتمال اخذ ویزای اقامت را افزایش دهد. متقاضیان برای مهاجرت از طریق برنامه اکسپرس اینتری Express Entry باید دارای سن 18 تا 35 سال باشد.

  • از این نامه ها به عنوان پیشتیبانی مهاجرت TRP یا بازپروری نیز می توانید استفاده کنید.
  • زیرا شما هیچ اطلاعاتی در مورد ریزه کاری های انجام کار ندارید و این مسئولیت وکیل و تیم حرفه ای او می باشد تا شما را از تمامی مسیر و مدارک و شرایط مورد نیاز اگاه کند.
  • شخصی که قصد مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری دارد، هیچ نیازی به داشتن تحصیلات عالیه نداشته و مدرک تحصیلی مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا به شیوه سرمایه گذاری، دیپلم می باشد.
  • از اصول مهم گرفتن جاب آفر کانادا و شرایط رفتن به کانادا از طریق کاری، آشنایی با نحوه جستجوی کار در این کشور است.

بنابراین ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟ بیایید نگاهی به ارزان ترین و بهترین راه مهاجرت به کانادا داشته باشیم. اما شما می توانید کشور های مطلوب و سطح بالای دیگر را نیز مانند کانادا، استرالیا، نیوزلند، آلمان و آفریقای جنوبی انتخاب کرده و برای سفر اقدام نمایید. با توجه به قوانین موجود و اطلاعاتی که خودتان نیز بر آن واقفید، در حال حاضر کشور آمریکا به دلیل قانون منع ورود ایرانیان، اجازه ورود را به شما نمیدهد مگر در موارد خاص که ما پیشنهاد نمی کنیم. مورد دوم، ویزای جستجوی کار رااخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. شما می توانید ویزای این کشور را اخذ نموده و برای یافتن کار، به آنجا مهاجرت کنید. در این دو صورت می توانید بهترین زمان ممکن را برای مهاجرت به کشور هدف خودتان، بدست بگیرید.

با این حال، مهاجرت معمولاً به این معنی است که دوستان، خانواده و همه چیزهایی را که می شناسید پشت سر بگذارید و از نو شروع کنید. برای آشنایی با برخی از مزایا و معایب مهاجرت به کانادا با ما همراه باشید. اگر حداقل پنج سال از پایان دور محکومیت شما گذشته باشد، بازپروری فردی یک گزینه مناسب برایتان است. هزینه درخواست برای این مجوز براساس نوع محکومیت شما بین 200 تا 1000 دلار است. درخواستتان باید نشان دهد که شما بازپروری شده اید و دیگر مستعد انجام اعمال مجرمانه نیستید.

ویزای تحصیلی

دقت کنید که در این روش شما می توانید از دو حامی هم ساپورت مالی دریافت کنید. مجموع سرمایه گذاری هر دو موسسه برای شما نباید مبلغی فراتر از دویست هزار دلار شود. شرکت هایی که فرایند سرمایه گذاری را انجام می دهند کاملا معتبر هستند و لیست آن ها در سایت اداره مهاجرت کانادا اعلام شده است. شما می توانید با مراجعه به دفتر مهاجرت کانادا در تهران در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از این شرایط آگاه شوید. روش استارت اپ را کشور کانادا برای افرادی ارائه داده است که قصد دارند به کارآفرینی در این کشور بپردازند و افرادی را استخدام نمایند.

برنامه مهاجرت روستایی و استان های شمالی کانادا RNIP

در واقع امروزه برای داشتن یک مهاجرت موفقیت آمیز به کشور کانادا باید از توانایی افراد متخصص در این زمینه حتما استفاده نمود. شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کشور کانادا می باشد. بخشی از هزینه‌ها برای بررسی پرونده، آزمایش‌های موردنیاز، صدور ویزا و … است. بخشی دیگر برای ترجمه مدارک، هزینه وکیل، پیگیری پرونده و … در نظر گرفته می‌شود.

در چند سال اخیر، پول کانادا ارزش خود را در سطح جهان حفظ نموده است و دلار کشور کانادا در زمره بهترین ارزهای دنیا قرار دارد. همان گونه که پیشتر نیز عنوان گردید، یکی از عوامل جذابیت کانادا به عنوان یک کشور مهاجر پذیر، تنوع روش های مهاجرتی به این کشور می باشد. بنابراین هر فردی با در نظر گرفتن شرایط خاص خود می تواند با استفاده از یکی از این روش ها اقدام به مهاجرت به کشور کانادا نماید. کانادا یکی از بهترین و مطمئن ترین کشورهایی است که سرمایه گذاری در آن بازدهی مطلوبی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد.