دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022 ️ شرایط و هزینه راه های مهاجرت ترکیه-مهاجرت دی بی

مهمان‌نوازی ترکی نقش مهمی ایفا می‌کند، زیرا مردم محلی استقبال می‌کنند، و برقراری دوستی با همسایگان آسان است. یک دستورالعمل متوسط، برای زندگی با یک سبک زندگی مناسب، حدود 7000 لیر برای زندگی در استانبول و 4000 لیر برای سایر مناطق را در نظر بگیرید. در آنجا می توانید تجربیات خود را به اشتراک بگذارید، راهنمایی بخواهید، دوست پیدا کنید.

  • گزینه‌های زیادی برای بیمه درمانی در کشور ترکیه وجود دارند که افراد خارجی می‌توانند با هزینه کم خود را بیمه کنند.
  • علاوه بر دعوتنامه شخصا نیز می توان به جستجوی کار در ترکیه پرداخت ولی راه سختی در پیش خواهید داشت.
  • به عنوان مثال، برخی ممکن است بخواهند به ترکیه مهاجرت کنند تا با خرید ملک، شهروندی ترکیه را دریافت کنند، در حالی که برخی ممکن است اقامت ترکیه را برای مقاصد توریستی انتخاب کنند.
  • با سلام و عرض ادب دوست عزیز معمولا ویزاهای توریستی به آسانی قابلیت تمدید و تبدیل ندارند ولی اگر کسب و کاری ایجاد کنید یا کار تمام وقتی داشته باشید می توانید اقدام نمایید.

در سرتاسر کشور، جوامع مهاجر به لطف آب و هوای ایده آل و یک سبک زندگی سالم، رشد می کنند. لازم به ذکر است که بسیاری از مهاجران بازنشسته، مبالغ هنگفتی را به حساب پس انداز با بهره بالا که توسط بانک های ترکیه ارائه می شود، واریز کرده اند. پس از پرداخت مالیات، آنها هر ماه سود را برداشت می کنند، بنابراین هرگز نیازی به ارزش خالص آنها ندارند. خوب، این بسته به محل زندگی شما، اگر دارای ملک و سبک زندگی خود هستید، متفاوت خواهد بود. کمال آتاتورک ترکیه را یک کشور سکولار اعلام کرد، اما در اینجا تعداد نمایندگان دین اسلام بیشتر از سایر ادیان است.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

به فرد متقاضی همراه با ویزای کار، اقامت 1 ساله در کشور ترکیه نیز اعطا می شود و با تمدید قرارداد و ویزای کار، مدت اقامت هم تمدید می شود. همسر متقاضی و فرزندان زیر 18 سال او نیز می توانند همراه متقاضی درخواست ویزا دهند و به ترکیه مهاجرت کنند. یکی از شرایط رفتن به ترکیه، روش مهاجرت برای هنرمندان و افراد فوق موفق می باشد. طبق قوانینی که کشور ترکیه تصویب کرده است این افراد فوق موفق مثل هنرمندان، ورزشکاران و تاجران موفق می توانند به کشور ترکیه مهاجرت نمایند و در این کشور زندگی کنند. این شیوه از مهاجرت به ترکیه تنها برای افرادی مناسب است که دارای رزومه ای درخشان در حیطه کاری خود هستند، مثلا ورزشکاران دارای مدال های جهانی و بین المللی و یا هنرمندانی که توانسته اند از فستیوال های مهم جوایزی را کسب کنند. همچنین در کشور های دیگری همچون کانادا و کشور آمریکا نیز این شیوه از مهاجرت وجود دارد.

هزینه مهاجرت به ترکیه از روش ازدواج

با ایمیگو مهاجران ساده‌، ارزان و کم‌دردسر مهاجرت می‌کنند و در مقابل، آژانس‌های مهاجرتی نیز بدون صرف هزینه‌های کلان برای تبلیغ کسب‌وکار خود، به مشتری واقعی دست می‌یابند. اگر برای انتخاب روش مهاجرتی منطبق با شرایط خود به کمک نیاز دارید، در ایمیگو پروفایل ایجاد کنید تا به متناسب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی دست یابید. اگر تحصیلات دانشگاهی معتبری دارید یا صاحب مهارت و سابقه کاری بالا هستید، می‌توانید به اداره کار ترکیه برای دریافت کارت فیروزه‌ای درخواست دهید. یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه، خرید اوراق قرضه دولتی است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک ۷۰ هزار دلار در کلانشهرها و ۵۰ هزار دلار در سایر شهرها تعریف شده است.

در واقع ترکیه تلفیقی از فرهنگ آسیایی و اروپایی است

در این مدت فرد باید به زبان ترکی مسلط باشد و بتواند در فرهنگ کشور ترکیه ادغام گردد. از مزایای مهم مهاجرت به کشور ترکیه می توان به ارزان تر بودن هزینه ها در این کشور در مقایسه با کشورهای اروپایی نام برد. مهاجرت به کشور ترکیه برای ایرانیان به دلیل نزدیکی به کشور ایران بسیار مناسب است و به راحتی امکان رفت و آمد با ایران وجود دارد. از دیگر مزایای مهاجرت به ترکیه بهره مندی از آب و هوای بسیار مطلوب و مناظر بسیار زیبایی آن است که این امر مورد توجه مهاجران قرار دارد. یکی دیگر از مزایای مهاجرت به ترکیه، امکان دریافت پاسپورت در سریع ترین زمان ممکن از طریق خرید ملک در ترکیه است.