دسته‌ها
اخبار

راه های مهاجرت به کانادا 2022 ️ 9 روش اصلی اقامت کانادا راهنمای جامع-مهاجرت دی بی

بنابراین بعد از گرفتن جواز کار، می بایست دقت داشته باشید که هنگام پردازش جهت گرفتن مدرک های واجب و لازم امکان دارد زمان بسیاری به طول انجامد. یک پیشنهاد کاری می تواند آن موردی باشد که شما احتیاج دارید تا در همه مرحله ها قدمی جلوتر باشید و اساسا به شما کمک می کند تا قسمتی از جامعه کانادا شوید. در شرایطی که پیش از درخواست نپردازید، امکان دارد پذیرش شما به عقب بیافتد. شخصی که اسپانسر همسر خود می شود، می بایست به دولت کانادا اعلام کند که می تواند خرج های زندگی روزمره خود و همسرش مثل خوراک، پوشاک و خانه را تامین کند. شما می بایست سابقه مدیریتی مابین 2 تا 5 سال در در یک شرکت با اعتبار و به عنوان مدیر ارشد در حوزه مورد نظر دارا باشید.

  • به دلیل پیچیدگی اخذ ویزا از این طریق، اکیداً به شما پیشنهاد می شود که کلیه اقدامات پرونده خود را زیر نظر وکلای بین المللی انجام دهید.
  • اگر امکان اخذ جاب آفر کانادا از کارفرمایان کانادایی را داشته باشید پس از دریافت پیشنهاد کار از کارفرما می‌توانید ویزای کار کانادا بگیرید و به این کشور مهاجرت کنید.
  • برای مطلع شدن به صورت دقیق از شرایط مهاجرت، میتونید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.
  • پیش از هر چیز بهتر است بدانید که این برنامه به صورت رایگان ارائه شده و کارفرمایان پس از پیشنهاد جاب آفر می‌توانند نیروی کار آینده خود را به یکی از سازمان‌های ارائه دهنده خدمات اسکان معرفی کنند.
  • شهریه‌ی تحصیلی مدارس دولتی کانادا در ابتدای هر سال تحصیلی تعیین می‌شود و هر استان نیز مبلغ متفاوتی را برای این منظور مشخص می‌کند.

هزینه زندگی در هر جای دنیا متفاوت است و رقم ثابتی برای آن وجود ندارد. هزینه زندگی در کانادا نیز بر اساس سبک زندگی و میزان مصارف خانگی شما تعیین می‌شود. هر فردی که تصمیم به مهاجرت و اخذ اقامت دائم در این کشور را دارد باید به طور میانگین این هزینه را برآورد کند تا که با شرایط زندگی در این کشور وفق پیدا کند.

ویژگی های بهترین موسسه مهاجرتی کانادا

کارگران ماهر و افراد متخصص، می‌توانند از طریق برنامۀ مهاجرتی اکسپرس اینتری، برای اخذ اقامت این کشور اقدام کنند. همچنین، ویزای تحصیلی کانادا، گزینۀ خوبی برای دانشجویان ایرانی نیز محسوب می‌شود. مهاجرت به کشور کانادا در سال های اخیر شتاب روز افزونی به خود گرفته است . مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت سرمایه گذاری ومهاجرت از طریق کارپر طرفدار ترین شیوه های مهاجرتی به کشور کانادا و اخد اقامت کانادا در این سال های اخیر میباشند . اولین و مهمترین مسئله ای که در این نوع مهاجرت باید مد نظر قرار گیرد، معتبر بودن پیشنهاد کاری است که از طرف کارفرما برای فرد ارسال می گردد.

اگر ایده مناسبی داشته باشید و بتوانید از طریق ایده خود سازمان های سرمایه گذار معرفی شده توسط اداره مهاجرت کانادا را راضی کنید، می توانید برای خود و خانواده تان ویزای استارتاپ کانادا بگیرید. افرادی که قصد دارند از طریق اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنند، در اولین مرحله از مهاجرت، باید نوع یا مهارت اصلی خود را که اصطلاحا NOC نام دارد، مشخص کنند. هر کد از ارزانترین راه مهاجرت به کانادانوع NOC، حدودا 60 عنوان شغلی متفاوت را در برمی‌گیرد. هر NOC، با چهار سطح مختلف “A”، “B”، “C”، “D” و یا نوع “0” شناخته می‌شوند.

در این بخش سعی داریم تمامی نکات مهم در رابطه با این مسئله را خدمت شما بیان کنیم. در مدت انتظار برای بررسی درخواست ویزای استارتاپ می‌توانید برای اجازهٔ کار موقت درخواست کنید و با ورود به کانادا، اقدامات راه‌اندازی کسب‌وکار را در پیش بگیرید. نکتهٔ مهم دیگر این است که بدون مدرک زبان معتبر، درخواست شما بررسی نخواهد شد.

پس اگر خودتان یا همسرتان واجد شرایط تحصیل در کانادا هستید این گزینه می تواند جایگزین خوبی برای دریافت ویزای کاری باشد. مهاجرت به اروپا در نگاه اول شاید راحت تر باشد و ریسک کمتری را برای فرد داشته باشد، اما در ادامه مسیر، دریافت اقامت دائم برای خود و اعضای خانواده در کشور کانادا آسان تر است. لازم به ذکر است که پس از تولد فرزند، والدین بلافاصله اقامت کانادا را بدست نمی آورند و لازم است تا فرزند با رسیدن به سن ۱۸ سالگی، از طریق اسپانسرشیپ برای اقامت پدر و مادر خود اقدام نماید. بنابراین این روش مهاجرت کانادا، اگرچه برای آینده کودک مفید است، اما شاید برای والدین چندان روش سریع و مطمئنی نباشد.

شرایط و ملزومات خاص خود را دارند؛ با این حال هر روشی را که برای مهاجرت به کانادا برمی گزینید می بایست از یک سری شرایط حداقل برخوردار باشید. الزامات اساسی برای مهاجرت به هر نقطه از دنیا شامل دانش زبانی کشور مقصد، شرایط تحصیلی، شرایط سنی و تمکن مالی می باشد. این برنامۀ مهاجرتی، به افرادی اختصاص دارد که قصد دارند از طریق راه‌اندازی یا خرید یک شرکت در کانادا، به این کشور مهاجرت کنند. اگر متقاضی این برنامه مهاجرتی هستید، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا از تمام شرایط و جزئیات این روش مهاجرتی مطلع شوید. موارد ذکرشده، می‌تواند تا حدّ زیادی به تسهیل شرایط مهاجرت به کانادا کمک کرده و متقاضیان بین‌المللی بیشتری را به سمت مهاجرت به این کشور، سوق دهد. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به دلایل و مقاصد مختلف، قصد دارید تا به کانادا مهاجرت کرده و اقامت داشته باشید، این مطلب برای شماست.

حداکثر ساعت کاری در کانادا به طور معمول 40 ساعت در هفته در نظر گرفته می‌شود. اگر فردی در طول هفته بیش از 40 ساعت مشغول به کار باشد، اضافه کار برای وی در نظر گرفته می‌شود. میزان سابقه کار و مهارت‌های تخصصی فرد در درآمد وی تاثیر مستقیمی دارد. معمولا با افزایش سابقه کار و مهارت‌های تخصصی، حقوق کارمند بین 9 تا 35 درصد افزایش پیدا می‌کند.

مهاجرت و سرمایه گذاری دراستان کبک کانادا

شاخص‌های مهم در این امتیازبندی شامل سن، سوابق و تجربه کاری و حرفه‌ای، تحصیلات و مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس می‌باشند. مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری می باشد که از طریق آن افرادی که تخصص و مهارت کافی را در زمینه های مشاغل مورد نیاز کشور کانادا دارند، میتوانند با ویزای اقامت دائم وارد کانادا شوند. این سیستم، معیارها و رتبه بندی خاص خودش را دارد و افراد علاقمند می بایست حداقل امتیاز لازم را برای ورود به این سیستم به عنوان یک فرد واجد شرایط کسب کنند.

در این روش ممکن است کارجو در مدتی که به دنبال کار در کانادا است، درآمدی نداشته باشد. همچنین ریسک بالایی در پیدا نکردن شغل در کانادا مناسب برای کارجو وجود دارد. جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند.