دسته‌ها
اخبار

هدف از مهاجرت به کانادا را در چه می دانید؟ چرا کشور کانادا؟ کدام استان کانادا؟

مهاجرت شغلی و مهاجرت تحصیلی از روش‌های رایج مهاجرت به این کشور هستند و افرادی که موفق به دریافت مدرک تحصیلات تکمیلی خود در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شوند، شانس بهتری برای استخدام شدن در این کشور دارند. همچنین در صورت دارا بودن EU Blue Card، در طول 6 ماه می‌توانید بهره‌مند از شهروندی آلمانی شده و در غیر این صورت این فرآیند 6 سال زمان می‌برد. کانادا به لحاظ مساحت، دومین کشور جهان است که 37 میلیون جمعیت را در خود جای داده است.

  • دانشجویان از سراسر جهان به دانشگاه های معتبر کانادا، به عنوان یکی از مقصدهای دانشجویی مورد علاقه، سر می زنند.
  • اگر بخواهید به عنوان توریست برای رفتن به یک کشور دیگر اقدام کنید با دو حالت مواجه هستید.
  • در ادامه این متن تلاش خواهیم کرد شما را با قضایای کلی مهاجرت و روش های مرسوم مهاجرت آشنا نماییم.

کانادابا توجه به مساحت بزرگ و به همان نسبت جمعیت کم و اقتصاد قوی و زبان رسمی انگلیسی به عنوان اصلی ترین گزینه های مهاجرتی دنیا انتخاب میشود. برای مثال یکی از مدارک مهمی که جهت ارائه نیاز میباشد این است مه فرد حاضر درکانادانشان دهد علاوه بر هزینه ی زندگی خود به قدری درآمد دارد تا هزینه های فرد دیگری که برای ازدواج معرفی کرده رادارد. این تئوری که مهاجرت به این دلیل اتفاق می افتد که افراد به دنبال غذا، جنس و امنیت در خارج از محل زندگی معمول خود می گردند. ایدیرهود معتقد است که شهرها آفرینش مبارزه انسان برای دستیابی به غذا، جنس و امنیت هستند. برای تولید غذا، امنیت و تولید مثل، انسانها باید به دلیل ضرورت، از محل سکونت معمول خود خارج شده و وارد روابط اجتماعی ضروری شوند که با هم همکاری کنند یا متضاد باشند. اخیراً، با جلب توجه از کشورهای مقصد، جامعه شناسان تلاش کرده اند درک کنند که چگونه فراملی گرایی به ما اجازه می دهد تا تعامل بین مهاجران، کشورهای مقصد و کشورهای مبدا آنها را درک کنیم.

نظام آموزشیکانادابرای افراد اینترنشال و خارجی هزینه بر و پولی میباشد. ما یک شرکت اوکراینی هستیم که به طور رسمی در مرکز دولتی اوکراین، در آموزش بین المللی وزارت آموزش و علوم اوکراین ثبت شده ایم. ما بیش از 20 سال است که در حوزه آموزش بین المللی فعالیت داریم و با دانشگاه های درجه اول اوکراین همکاری می کنیم.

بخش اصلی بحث و جدل آن‌ها این است که کارهای یک ملت «مایملک» آن ملت هستند و اجازه دادن به خارجیان برای گرفتن آن‌ها از دست دادن این مایملک محسوب می‌شود. گروه‌های دیگر فکر می‌کنند نباید بر مهاجرت کنترل اعمال شود، اما می‌گویند که نباید حقوق برابری با افراد غیر مهاجر داشته باشند تا از افت کیفیت و کارایی جلوگیری شود. بازار کار ماهر در کانادا به یک بخش با تقاضای بسیار بالا تبدیل شده است و فرصت های بی شماری برای کارگرانی که دارای مهارت ها و صلاحیت های سطح بالا هستند وجود دارد.

• مهاجرت به‌واسطه خوداشتغالی

موسسه آراد دانان برنا ارائه دهنده خدمات ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران. با سابقه درخشان در حوزه ادامه تحصیل به خصوص در کشورهای کانادا و استرالیا. لازم به ذکر است که به علت مغایرت با قانون، موسسه مهاجرتی ادب هیچ‌گونه اقدام و یا ارائه مشاوره برای اخذ اقامت از طریق پناهندگی هیچ کشوری از جمله کانادا را انجام نخواهد داد. از کشورهای قابل توجی که از اصل خاک پیروی می‌کنند می‌توان به کانادا و آمریکا اشاره نمود که سالانه افراد زیادی با تلاش در تولد فرزند خود در این کشورها طبق این قانون سعی در اخذ شهروندی این کشورها را برای فرزند خود دارند. فقط توجه شود که در این روش، شهروندی به پدر و مادر فرزند تعلق نخواهد گرفت. با توجه به اینکه کشور آلمان طی دو دهه گذشته مورد هجوم مهاجران غیرقانونی و پناهندگان جنگ زده از سراسر دنیا قرار گرفته، روند مهاجرت و اخذ انواع ویزای آلمان به مراتب سخت تر و زمان بر تر از گذشته است.

ویزای دانشجویی اقامت کوتاه مدت

این کشور پایگاه‌های اصلی بسیاری از کمپانی‌های بزرگ به علت پایین بودن نرخ مالیات گردیده است و در واقع نرخ مالیات کمتر در این کشور از جمله نرخ مالیات بر درآمد و نرخ مالیات بر فروش محصول و… بسیار این کشور را برای مهاجرت در اروپای مشهور به پرداخت مالیات‌های بالا محبوب ساخته است. همچنین از دید بسیاری، شهر لندن جدای از مدرنیزه و پیشرفته بودن بالای آن، به دلیل زیبایی‌های فراوانش که بیشتر ناشی از حفظ بافت کلاسیک شهر و جاذبه‌های توریستی آن است، همانند یک اثر هنری و تابلوی نقاشی کم نظیر در مقیاس یک شهر از دید بسیاری تلقی می‌گردد. از دیگر شهرهای مشهور و عالی انگلیس برای زندگی می‌توان به منچستر، لیورپول، بیرمنگام، بریستول، ناتینگهام و… همچنین کشور آمریکا از نظر تحصیلی و قدرت و کیفیت نظام آموزشی نیز در جایگاه نخست جهان قرار دارد و بنابراین مهاجرت تحصیلی به آمریکا نیز آرزوی هر شخصی که خواهان تحصیل در خارج از کشور بوده، می‌باشد. البته باید در نظر داشت که اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌ها و کالج‌های خوب آمریکا سخت بوده و همچنین شهریه‌های تحصیل در این کشور بسیار بالا است.

در حال حاضر، اگر قصد تحصیل بلند مدت و تمام وقت (بیش از یک سال) را در کشوری خارجی داشته باشید، نیاز به اخذ ویزای تحصیلی آن کشور دارید. اگر بخواهید خیلی دقیق تر و موشکافانه تر در مورد انواع مهاجرت در کشورهای مختلف تحقیق کنید، زیر مجموعه های زیادی برای هر یک از دسته های اصلی بالا پیدا می کنید. برای مثال، اگر مقصد مهاجرتی شما کانادا باشد، با انواع ویزای استارت آپ، خویش فرما، نامزدی استانی و اسکیل ورکر در بخش کاری ویزای کانادا روبرو می شوید. در متن بالا سعی کردیم برخی از کشور های مهاجر پذیر را به صورت خلاصه برای شما توضیح دهیم.

ویزای ازدواج و نامزدی کانادا

آنها می‌توانند با ارائه میزان درآمد خود از کار هنری یا برگزاری نمایشگاه و امثال این‌ها از این کشورها ویزا بگیرند. اگر شخصی به مدت ۱۲ ماه در کشور دیگری به تحصیل مشغول شود به آنمهاجرت تحصیلیگفته می‌شود. مهاجرت تحصیلی در بین مردم بسیار متداول است و افراد زیادی به هدف ادامه تحصیل و گرفتن تابعیت و اقامت دائم اقدام به گرفتن ویزای دانشجویی می‌کنند. ما معتقدیم در حال حاضر اوکراین یکی از بهترین کشورها از لحاظ فرصت سرمایه گذاری و تحصیلی برای ایرانیانی‌ست که میخواهند با خیالی آسوده و بدون سخت گیری های متداول و زمانی کوتاه مراحل اقامت خود را در یکی از کشورهای اروپایی بدست آورند. در نهایت نوبت به مقصد بسیار محبوب و نزدیک ایران یعنی کشور اروپایی – آسیایی ترکیه می رسد.