دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2022 شرایط + هزینه-مهاجرت دی بی

این که شما دانشجوی تازه کار هستید و امیدوارید مجوز تحصیل برای دریافت صلاحیت اقامت کانادا را دریافت کنید، یا اینکه پیشتر در کانادا تحصیل نموده، احتمال اینکه واجد شرایط درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی باشید را افزایش می دهد. این امکان را برای شما فراهم می کند تا حداکثر سه سال در کانادا بمانید و کار کنید (بستگی به مدت زمان تحصیل شما دارد) و از طریق برنامه هایی مانند اکسپرس اینتری تجربه کار لازم را برای درخواست اقامت دائم کسب کنید. با توجه به شرایط تان برای مهاجرت از طریق اکسپرس انتری، نمره ای به شما اختصاص داده می شود. افرادی که بالاترین نمره را دریافت کنند برای مهاجرت به کانادا دعوت می شوند.

  • در واقع متقاضیان بر اساس برنامه مهاجرتی باید دارای شرایط لازم باشند.
  • متقاضیان با داشتن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری می‌توانند ویزای سرمایه گذاری کانادا را دریافت کنند.
  • کشور کانادا ضمن پذیرش معاهده‌ی کنوانسیون ژنو، اقدام به اعطای پناهندگی به متقاضیان واجد شرایط خود می‌کند؛ البته این کشور سخت گیری زیادی در این زمینه دارد و تنها درصد کمی از متقاضیان موفق به اخذ پناهندگی کانادا می‌شوند.
  • به محض وارد شدن به کانادا پناهندگی خود اعلام کرده و همه مدرک هایی که برای ثابت کردن ادعایشان نیاز است در مدت زمان 15 روز تکمیل نموده و تحویل بدهند.
  • مدرک زبان تافل مورد تایید اداره مهاجرت کشور کانادا نیست اما متقاضیان با ارائه آن می توانند پذیرش تحصیلی را از دانشگاه های کانادا دریافت کنند.

اگر مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه شغلی و مهارت زبان و کمتر از ۳۵ سال سن دارید، شانس خود را در یکی از برنامه های استانی کانادا نیز امتحان کنید. ممکن است برای شما روش تحصیلی بسیار مناسب باشد، ولی برای دوست شما با شرایط شما، روش سرمایه گذاری و کارآفرینی بهترین باشد. اگر در کشور خود مالک کسب و کاری هستید و مدیریت آن را بر عهده دارید، می‌توانید از طریق ثبت شرکت در کانادا بیزینس خود را به این کشور منتقل کرده و ویزای کار بگیرید و برای همیشه به این کشور مهاجرت کنید. یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی کانادا پرونده های موفق و سابقه کاری موسسه است.

شرایط تحصیلی لازم برای مهاجرت به کانادا

یا اینکه شما برای سرمایه گذاری در کانادا به حداقل سرمایه 300 هزار دلار کانادا نیاز دارید، در حالی که در روشی مانند تحصیل ممکن است به سرمایه ای بیش از 20 هزار دلار کانادا نیاز داشته باشید. در ادامه این مبحث شرایط مهاجرت و شرایط سفر به کانادا از طریق همه روش ها با جزئیات بیشتری بررسی خواهد شد. راههای مهاجرت به کانادا، بهترین روش اقامت کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا از طرق مختلف در این مقاله به صورت کامل بررسی شده است. کانادا برای جذب سرمایه گذار خارجی، نیروی کار متخصص و افراد خبره، مسیرهای مهاجرتی بسیار متنوعی را فراهم نموده است که افراد می توانند متناسب با سلیقه و شرایط خود یک مسیر را انتخاب نمایند.

اقامت کانادا پس از تحصیل

خود اشتغالی یکی از راه های مهاجرت به کانادا است که در این راه محاسبه امتیاز ضروری است. افرادی که از این طریق اقدام می نمایند باید هزینه 2075 دلاری را در نظر بگیرند. علاوه بر این برای همسر خود حدود 1325 دلار و برای هر فرزند باید 225 دلار هزینه نمایند.

برنامه های مراقبتی care giver کانادا

این افراد نیز مانند دیگر متقاضیان مهاجرت به کانادا، باید یکی از برنامه‌های مهاجرتی موجود را انتخاب کرده و شرایط مهاجرت به کانادا را کسب کنند. اغلب متقاضیان کار در کانادا، به دلایل مختلفی علاقه مندند که پیدا کردن موقعیت شغلی در کانادا و انجام کلیه امور مربوط به مهاجرت خود به کانادا را به موسسات مهاجرتی واگذار نمایند. در این روش از اتلاف زمان و هزینه های گزاف جلوگیری می‌شود و کارجو بدون هیچ دغدغه ای اقدام به مهاجرت کاری به کانادا می نماید.