دسته‌ها
اخبار

مهاجرت استرالیا کاریابی بین المللی کاربین به همراه مجوز رسمی-مهاجرت دی بی

بنا به شرایط سنی، تحصیلی و شغلی شما، روش های متفاوتی برای مهاجرت به استرالیا می تواند وجود داشته باشد. از نظر بهترین انواع ویزاهای استرالیا، ویزای مهارتی 189، 190 و ویزای تلنت از آنجایی که اقامت دائم استرالیا را فراهم می کنند از بهترین ویزاهای استرالیا هستند، اما اخذ این ویزاها نیاز به شرایط خاصی دارد. اگر فردی به دلیل سن بالا نتواند از طریق ویزاهای مهارتی اقدام کند و بیزینس داسته باشد می تواند از طریق ویزای تجاری اقدام کند. یا اگر فردی سن کمی دارد و سابقه کار ندارد بهترین روش مهاجرت، ویزای تحصیلی خواهد بود. یا اگر فردی مدرک دکتری با حداکثر حدود سال سن و سابقه پژوهشی و رزومه مناسب داشته باشد، ویزای تلنت بهترین ویزا خواهد بود. هزینه مهاجرت به استرالیا یکی از مواردی است که هنگام مهاجرت باید به آن توجه داشته باشید.

  • برای این امر متقاضیان باید بتوانند application که نشان دهنده انگیزه، مهارت و علاقه کار در استرالیا را ارائه دهند که پس از تائید آن و از طریق مهارت، دعوتنامه ای برای آنان صادر می گردد.
  • این کودکان ممکن است با ویزای کودک (زیر کلاس 101) ساکن استرالیا شوند.
  • شرایط مد نظر برای بهره‌مندی از هر یک از این ویزاها تا حدودی متفاوت است.

با توجه به روش مهاجرتی و ویزای درخواستی هزینه اقامت استرالیا متفاوت است. در هنگام مهاجرت تحصیلی باید شهریه دانشگاه را پرداخت کنید، در هنگام مهاجرت کاری باید تمکن مالی لازم را داشته باشید. برای مهاجرت از روش سرمایه گذاری، هزینه ها با توجه به قوانین ویزاهای سرمایه گذاری، حداقل سرمایه مورد نیاز، نوع کسب و کار و … متفاوت است. همچنین هزینه های مهاجرت به استرالیا شامل هزینه های انگشت نگاری و صدور ویزا نیز می باشد. در بسیاری از مواقع متقاضیان به دنبال سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا می باشند این دسته از افراد می خواهند در سریع ترین وقت ممکن به استرالیا مهاجرت نمایند. همانطور که قبلا نیز ذکر شده است بهترین و سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا برای هر شخصی متناسب با شرایط متقاضی می باشد.

اقامت دائم استرالیا و اخذ تابعیت

استرالیا به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و … صادر می‌کند. به‌همین دلیل روش های مهاجرت به استرالیا تقریبا متنوع است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم. هزینه ویزا که برای هر مسیر متفاوت 40 الی 7 هزار دلار استرالیا، هزینه مدرک زبان، هزینه وکیل و هزینه های ترجمه و تمکن مالی، از میزان هزینه لازم جهت مهاجرت به استرالیا می باشد. طبیعتا بسیاری از متقاضیان جهت اقامت استرالیا تمایل دارند قبل از اقدام از هزینه های زندگی در استرالیا مطلع شوند.

شهروندی استرالیا آخرین قدم از مهاجرت

کشور استرالیا برنامه‌های زیادی را برای هر یک از این ویزاها نیز در نظر گرفته که در جدول زیر به محبوب‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. اگر قصد مهاجرت به استرالیا از طریق کار دارید، باید بدانید که بعضی زیرمجموعه‌های مهاجرت کاری به استرالیا مانند ویزای Working Holiday در برخی از طبقه‌بندی‌ها زیرمجموعه ویزاهای توریستی هستند. ویزاهای کاری استرالیا به ویزاهای کاری موقت و بلند مدت تقسیم می‌شوند.

ویزای نخبگان استرالیا

۱–ویزای ۸۰۱ و ۱۰۰ ویزاهای اقامت دائم به حساب می­آیند ، با گرفتن این ویزا می‌توانید بصورت تمام وقت در این کشورمشغول به کار شوید ، بصورت رایگان تحصیل کنید، اسپانسر اقوام درجه یک خود شوید و پس از کسب شرایط لازم تابعیت این کشور را دریافت کنید. متقاضیان ویزایسرمایه‌گذاری ویژهنیازی به کسب۶۵ امتیاز ندارند؛ اما در صورت نداشتن نمره کافی در زبان، باید هزینه‌ای به دولت استرالیا پرداخت کنید تا پس از ورود به استرالیا ۵۱۰ ساعت کلاس زبان برای شما در نظر گرفته شود. در این سیستم افسر ویزا قدرت اعمال نظر نداشته و قادر نخواهد بود بنا به هر دلیلی درخواست شما را رد کند. در این روش، افسر ویزا تنها موظف است مدارک متقاضی را بررسی کرده و امتیاز او را محاسبه کند. در شرایطی که متقاضی حد نصاب امتیاز را دریافت کند، استیکر ویزا بر روی پاسپورت متقاضی زده می‌شود. از جمله کشورهایی که بر اساس سیستم امتیازبندی کار می‌کنند می‌توان به استرالیا، اتریش و کانادا اشاره کرد.