دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2022 پارسی کانادا-مهاجرت دی بی

یکی از نکاتی که درمورد آن بسیار بحث می‌شود امکان دریافت اقامت استرالیا از طریق تولد فرزند است. تولد فرزند در استرالیا منجربه اقامت دائم برای والدین یا کودک متولد شده نمی‌شود. سریع ترین روش برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین و دریافت اقامت دایم این کشور، روش پولی است. برای دریافت ویزای والدین استرالیا می‌توان از دو روش متفاوت؛ روش پولی و اقامت موقت اقدام کرد.

  • یکی از مهم‌ترین الزاماتی که برای اقدام مورد بحث از طریق مسیرهای مختلف مطرح است را می‌توان شرایط سنی مهاجرت به استرالیا دانست.
  • موسسه حقوقی سفیران با دارا بودن مشاوران مجرب آمادگی پاسخگویی به سوالات افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص را دارند، است.
  • به کمک حسابرس‌هایی که در برنامه مهاجرتی استرالیا فعال هستند، می‌توان ویزای کاری و اقامت این کشور را کسب کرد.
  • کشور استرالیا کشوری دموکراتیک است که در سرتاسر آن با چشم اندازهای مهیج و چشم انداز مواجه می شویم.
  • این ویزا مختص سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی است که تمایل به راه‌اندازی کسب وکار در یک کشور بدون ریسک را دارند.
  • لازم به ذکر است که پناهندگی روشی سخت و نامطلوب است، زیرا اگرچه کشورهایی چون استرالیا به موجب عهدنامه ژنو، از پناهندگان استقبال می‌کنند، اما آن‌ها همواره شهروندان درجه 3 محسوب شده و مردم دید مثبتی نسبت به آن‌ها ندارند.

در زیر به طور کامل شرایط سنی مورد نیاز که یکی از مهم ترین شرایط مهاجرت به استرالیا است را توضیح خواهیم داد. به‌طورکلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا و اقامت در این کشور وجود دارد. مهم‌ترین دلایل پذیرش مهاجرین در استرالیا در سال‌های اخیر؛ کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت در این کشور است. روش‌های مهاجرت به استرالیا تقریباً متنوع است و به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، سرمایه‌گذاری ، تحصیلی و … صادر می‌کند. استرالیا جزو کشورهایی است که شهروندان آن از سیستم قوی درمانی بهره می‌برند. اخذ اقامت استرالیا از طریق ویزاهای اقامت موقت و ویزاهای اقامت دائم امکان‌پذیر است.

بزرگ ترین شهرهای استرالیا

حومه‌های روستایی بریزبن از طبیعتی فوق‌العاده زیبا برخوردار هستند، اما قیمت مسکن در این مناطق نسبتا بالاست. از میان 195 کشور جهان، کشور استرالیا دارای رتبه 9 در زمینه دموکراسی، رتبه 18 در امنیت، رتبه 17 در زمینه آزادی بیان و مطبوعات، رتبه 11 در زمینه شادی و رضایت مردم، رتبه 12 در ضد نژادپرستی و رتبه 15 در حقوق زنان است. اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند. پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند. طبق آمار وزارت آموزش، مهارت و اشتغال استرالیا ؛ در سال 2021 تقریباً 480 هزار دانشجوی خارجی در این کشور در حال تحصیل هستند که از این تعداد تقریباً 1600 دانشجو ایرانی هستند. طبق آخرین اطلاعات سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ؛ میانگین دستمزد در این کشور 34 دلار برای هر ساعت است.

در همه روش‌های مهاجرت به استرالیا مهارت زبان انگلیسی نیاز است اما در برخی از آن‌ها این امکان وجود دارد تا با پرداخت هزینه، شرط دانش زبان انگلیسی را پشت سر بگذارید. ویزای کارآفرینی و استارت‌آپ زیرمجموعه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد و برای افرادی مناسب است که قصد دارند با مهاجرت به استرالیا و اقامت در آن یک شرکت تاسیس کنند یا یک تجارت را توسعه دهند. میزان مبلغ مورد نیاز برای دریافت اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه گذاری به ایالتی که از آن دعوتنامه گرفته اید بستگی دارد و می تواند از 300 هزار دلار استرالیا تا 1/5 میلیون دلار استرالیا متفاوت باشد. • یک راه دیگر هم که چند سال پیش رواج داشت درخواست ویزای کار و تعطیلات بود که بر طبق آن افراد یک ویزا به عنوان اجازه کار کردن و گشت و گذار در استرالیا می گرفتند که یک سال اعتبار داشته و تا 3 سال قابل تمدید بود. پس از گذشت 3 سال بسیاری از این افراد سعی می کردند از همان استرالیا درخواست اقامت دائم را بنمایند که عده ای نیز موفق شدند. البته این نوع ویزا بر اساس یک قرارداد بین دولت ایران و استرالیا بود که در ایران به عنوان ویزای کار (که به نظر ما این عنوان مناسب این نوع ویزا نبود) شناخته شده بود.

سطح علمی بالا

متأسفانه در این شرایط شما حق هیچگونه اعتراضی به رأی صادر شده را نیز ندارید. عوامل گفته شده در بالا باعث انتخاب استرالیا به عنوان مقصد ویژه ای جهت سرمایه گذاری و مهاجرت به استرالیا شده است. 5 نوع سرمایه گذاری در استرالیا وجود دارد که درحال حاضر تنها دو نوع آن آزاد و قابل اجرا است و 3 نوع دیگر آن توسط دولت استرالیا بسته می باشد. حال مراحل سرمایه گذاری برای هر 5 را به اختصار و به صورت آیتم بندی شده برای شما عنوان میکنیم. سلام-من 37 سال دارم و متاهل هستم و فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی و دارای 17 سال سابقه طراحی و نقشه کشی ماشین آلات صنعتی دارم و مدارک نقشه کشی کشی صنعتی و اتوکد و مکانیکال و پتاگوژی عمومی از سازمان فنی حرفه ای دارم.

افراد نخبه و مستعد می‌توانند از طریق ویزای نخبگان و استعدادهای درخشان (ساب کلس 124 و 858) اقامت دائم استرالیا را دریافت کنند. متقاضیان باید هنگام درخواست این ویزا خارج از کشور استرالیا زندگی کرده و استعداد و نبوغ آن‌ها در سطحی بین‌المللی شناخته شده باشد. افراد مستعد در رشته‌های تخصصی، ورزشی، هنری و یا دانشگاهی می‌توانند برای این ویزا اقدام کنند. دارندگان ویزای گلوبال تلنت و ساب کلس‌های مذکور می‌توانند به طور دائم در استرالیا به تحصیل، کار و زندگی مشغول گردند. به بیانی واضح‌تر مهاجرت به استرالیا برای نخبگان یکی دیگر از مسیرهای مهاجرت به استرالیا تحت عنوان ویزای گلوبال تلنت می‌باشد که این ویزا مخصوص افراد موفق و مشهور است و عموما شامل حرفه‌های هنری، ورزشی، علمی و فناوری، پزشکی و همچنین کشاورزی می‌گردد.

اگر همسر یا نامزد شما استرالیایی است یا اقامت دائم این کشور را دارد، می‌توانید برای زندگی در کنار او تقاضای ویزای ازدواج یا نامزدی استرالیا را ارائه دهید. در این حالت ابتدا یک ویزای اقامت موقت برای شما صادر می‌شود که اعتبار آن دو سال برای ویزای ازدواج و ۹ ماه برای ویزای نامزدی است. اگر فکر می‌کنید که شرایط مورد نیاز را دارید، می‌توانید مدارک مرتبط شامل قیمت‌گذاری املاک، گزارش‌های مالی، طرح کسب‌وکار و … را ارسال کنید. پس از تأیید ادارهٔ مهاجرت استرالیا، قادر به دریافت یکی از انواع این ویزاها برای خود و خانواده‌تان خواهید بود.

حداقل نمره زبان این ویزا آیلتس 4/5 می‌باشد که شما باید آن را داشته باشید و امتیازی به شما نمی‌دهد و در صورتی که این سطح زبان را نداشته باشید باید مبلغ بالایی را در حد 10 هزار دلار استرالیا پرداخت کنید. پیشنهاد می‌کنم به دنبال رسیدن به حداقل سطح زبان 4/5 باشید تا این مبلغ بالا را پرداخت نکنید. چرا که یک متقاضی می‌تواند بسته به سنی که دارد 30 امتیاز یا 15 امتیاز دریافت کند.

بهترین روش مهاجرت به استرالیا کدام است؟

اما اگر شما هم دارای یک بیزنیس با گردش مالی سالیانه مناسب هستید، مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و ویزای سرمایه‌ گذاری استرالیا می‌تواند یک گزینه قابل دسترس برای شما باشد. شرایط سنی مهاجرت به استرالیا از آن فاکتورهایی است که اگر متقاضی به آن توجه نماید و در بهترین سن ممکن اقدام نماید، بسیار در اخذ ویزای استرالیا تعیین کننده می باشد. در زیر به شرایط سنی مهاجرت به استرالیا در روش های مختلف اشاره شده است. گزینه مناسبی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، در صورت واجد شرایط بودن اخذ ویزای سرمایه گذاری، بله.

پوشش درمانی استرالیا با نام Medicare، بیمه‌ای درمانی است که توسط دولت استرالیا به شهروندان و افراد دارای اقامت دائم این کشور اعطا می‌شود. این پوشش درمانی تمام و یا بخشی از هزینه‌های خدمات درمانی ضروری را تامین می‌کند. علاوه بر آن بسیاری از خدمات درمانی تکمیلی همچون آزمایشات پزشکی، مشاوره روانشناسی یا روان‌شناختی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی و شنوایی سنجی نیز شامل بیمه سراسری دولتی شده و بخشی از هزینه‌های آن‌ها توسط دولت پرداخت می‌شود.