دسته‌ها
اخبار

تمام راه های مهاجرت به کانادااخذ اقامت کانادا تضمینی-مهاجرت دی بی

چنانچه متقاضیان مهاجرت از برنامه های استانی که در راستای اکسپرس اینتری است، شرکت کرده باشند، پس از قبولی در پذیرش استانی با 600 امتیاز بیشتر وارد طرح اکسپرس اینتری فدرالی می شوند. برنامه مهاجرت روستایی و استان‌های شمالی کانادا ، ابتکاری جامعه‌محور برای ارائه فرصت‌های مهاجرتی به متقاضیان بین‌المللی است که در راستای جبران کمبود نیروی کار، افزایش جمعیت و رشد اقتصادی مناطق کم‌جمعیت این کشور طراحی شده است. موجودی حساب کسب‌وکار به عنوان ضمانت اجرایی طرح در نظر گرفته می‌شود و پس از ارائه طرح کسب‌وکار و اثبات اجرایی بودن آن بازگردانده می‌شود.

این حقیقت برای مهاجرت سرمایه گذاری نیز صدق می کند و با توجه به تعدد راه های مهاجرت سرمایه گذاری، لازم است اطلاع کافی از قوانین مهاجرتی کانادا داشته باشید. به شما پیش نهاد می دهیم با پر کردن فرم اولیه مهاجرت سرمایه گذاری از خدمات حرفه ای مشاورین و وکلای تراست بهره ببرید. برای اینکه بتوانید گذرنامه کانادا را دریافت کنید لازم است ابتدا حق شهروندی این کشور را بدست آورید. برای آگاهی از شرایط دریافت پاسپورت کانادا می توانید به این لینک مراجعه کنید. هزینه پرداختی برای یک وکیل مهاجرت به کانادا به عوامل مختلفی مانند شرایط مهاجرتی متقاضیان (تعداد نفرات، حجم مدارک موردنیاز و..) و روش مهاجرتی بستگی دارد.

  • این امر باعث می شود به راحتی دوستان جدید پیدا کنید و همسایگان خود را برای شام دعوت کنید.
  • به هزینه ای که دانشگاه ها برای بررسی مدارک شما دریافت میکنند اپلیکیشن فی گفته می شود.
  • البته شما نیز مسئولیت هایی در قبال کشور کانادا خواهید داشت و باید مالیات پرداخت کنید و به قوانین کانادا در سطوح فدرال و دولتی احترام بگذارید.
  • با خرید کسب و کاری از پیش موجود در کانادا می‌توانید ویزای کار بگیرید و پس از ورود به کانادا و توسعه کسب و کار مورد نظر، بعد از مدتی واجد شرایط دریافت اقامت دائم شوید.
  • این نامه ها توسط وکلا تهیه می شود و به افسران آژانس خدمات مرزی کانادا توضیح می دهد که چرا باید به شما اجازه ورود بدهند.

در نگاه اول شاید به نظر برسد که قوانین جدید مهاجرت به کانادا، امکان مهاجرت به این کشور را بسیار دشوار، چالش براگیز و حتی غیرممکن نموده است. موسسه مهاجرتی الست گروپ با داشتن یک تیم متخصص و با تجربه در زمینه انواع مهاجرت به کانادا که آشنایی کاملی با قوانین جدید مهاجرت به کانادا دارند، می تواند بهترین راهنما و مشاور شما در زمینه مهاجرت به کانادا باشد. با همکاری و مشاوره با شرکت مهاجرتی الست گروپ، شما و خانوده تان می تواند یک مهاجرت بدون دغدغه و در آرامش خاطر کامل را تجربه نماید.

دانشگاه کلگری

شرکت الست گروپ به صورت شبانه روزی و کاملا رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره ای برای افرادی است که برای دستیابی به رفاه بیشتر و کیفیت زندگی بالاتر، به دنبال مهاجرت به کانادا می باشند. شما با اقدام از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ می توانید در سریع ترین زمان و با آرامش خاطر کامل، برنامه مهاجرتی خود را دنبال نمائید. کانادا یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی در سطح جهان و کشورمان ایران است. سالانه تعداد زیادی از افراد در سراسر جهان تقاضای مهاجرت به کانادا را دارند. سطح بالای رفاهی کانادا و شرایط خیلی خوب این کشور از نظر استانداردهای زندگی، باعث شده است که متقاضیان زیادی درخواست مهاجرت به این کشور پیشرفته را داشته باشند. اما اگر باتوجه‌به روش انتخاب شده برای دریافت ویزا سن مناسبی داشته باشید، شانس شما برای دریافت ویزا بیشتر خواهد شد.

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا، دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمایان کانادایی است. یک پیشنهاد شغلی کتبی، شامل جزئیاتی دربارۀ قرارداد، عنوان شغلی، حقوق و دستمزد متقاضیان، تاریخ شروع و… خواهد بود. ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که شرکت های مهاجرتی با سابقه و معتبری مانند شرکت مهاجرتی الست گروپ با بهره گیری از بهترین و برجسته ترین کارکنان، این چالش ها و سختی ها را به فرصت تبدیل می نمایند. درصد موفقیت شما در مهاجرت به کانادا تا حد زیادی به انتخاب یک روش مناسب برای مهاجرت به کانادا بستگی دارد. سوابق مهاجرت های موفقیت آمیزی که افراد از طریق شرکت مهاجرتی الست گروپ داشته اند، گویای توانایی های بالای موسسه مهاجرتی الست گروپ در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد.

خدمات تراست برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

هر کدام از روش های سرمایه گذاری نیاز به رعایت شرایط و عواملی دارد که در صورت رعایت و به کار گیری حداقل سرمایه لازم می توان به کشور کانادا مهاجرت نمود. در زیر عناوین انواع سرمایه گذاری ها و هزینه های مربوط به آن ها قرار داده شده است. از موارد بسیار مهمی که متقاضیان تحصیل در کانادا می بایست به آن توجه ویژه داشته باشند، هزینه اقامت تحصیلی در کانادا می باشد.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق فامیلی، اسپانسرشیپ

لایکو به معنای حداقل میزان درآمد فرد پس از کسر مالیات است که میزان آن در سه سال آخر قبل از درخواست اسپانسرشیپ محاسبه می‌شود. میزان مبلغ لایکو هر ساله از سوی دولت کانادا به نسبت تعداد افراد خانواده اعلام می‌شود. در صورت داشتن فرزند یا دیگر اقوام درجه یک در کانادا، با ارائه مدارک کافی و درست امکان دریافت ویزای توریستی برای شما محتمل‌تر است.