دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا 2022 + سریعترین روش اخذ اقامت استرالیا شرایط هزینه-مهاجرت دی بی

امنیت اقتصادی حاکم در استرالیا موجب توسعه بازارکار و کاهش نرخ بیکاری در این کشور شده است. به همین دلیل خیلی از نیروهای کار از کشورهای مختلف دنیا راهی استرالیا می‌شوند. از طرفی، فاکتورهایی مثل شرایط سنی، تحصیلات، سابقه کار، رشته و سابقه تحصیلی، سرمایه شخصی و بیزینس و … می‌توانند شرایط مهاجرت به استرالیاو دریافت ویزای این کشور را متفاوت کنند. و آشنایی با آن از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیرا علاقه‌مندان ورود و زندگی در این کشور باید خود را برای پرداخت آنها قبل از اقدام نهایی آماده کنند. به صورت کلی می‌توان مخارج موجود در این زمینه را به دو نوع آماده سازی مدارک ارائه شده و بررسی پرونده تقسیم بندی کرد. در کنار موارد بیان شده باید به این موضوع نیز اشاره داشته باشیم که برخی روش‌ها نظیر سرمایه گذاری نیازمند صرف مبالغ بیشتری هستند.

مشاوران ما می‌توانند با توجه به شرایط شما، آسان‌ترین و کوتاه‌ترین راه برای مهاجرت به کشور استرالیا و اخذ اقامت این کشور را به شما معرفی کنند. همان طور که مشاهده می‌کنید بازه سنی 25 تا 39 سال بهترین شرایط را دارد چرا که متقاضی بیشترین امتیاز را در این شرایط دریافت می‌کند. بازه سنی 25 تا 32 به شما 30 امتیاز را می‌دهد ولی از طرفی این افراد به دلیل سن کمتر سابقه کار کمتری را می‌توانند ادعا کنند در حال حاضر ایده آل ترین حالت زمانی اتفاق می‌افتد که فرد 31 سال سن با 8 سال سابقه کار را بتواند ارائه کند. همچنین والدین افرادی که در استرالیا هستند مشمول شرایط بخشی از ویزاها هستند که در بخش ویزاهای والدین به صورت مفصل در مورد آنها صحبت کرده‌ایم. کشور استرالیا ویزاهای متنوعی دارد برای مثال در حوزه‌ ویزاهای اسکیل ورکر این کشور یکی از برنامه‌های بزرگ مهاجرتی استرالیا را ایجاد کرده است.

  • طبق قوانین استرالیا، افراد متولد شده در تاریخی قبل از 25 ژانویه 1949 بنابر اصل خاک به شکل خودکار تابعیت استرالیا را اخذ می کنند.
  • دقت نمایید که هر مسیر مهاجرتی یک میزان تسلط به زبان انگلیسی را می طلبد اما به طور کلی می توان گفت متقاضی برای اخذ ویزا می بایست مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 4.5، مدرک PTE آکادمیک با حداقل نمره 30 یا تافل iBT با نمره 32، را ارائه دهد.
  • به‌طورکلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا و اقامت در این کشور وجود دارد.
  • شخصی که قصد مهاجرت به این کشور از طریق تخصص را دارد اگر بتواند با برنامه مهاجرت کاری استرالیا و یا skillworker وارد این کشور شود و بتواند امتیازات لازم را کسب کند، اقامت دائم این کشور را کسب خواهد کرد و می‌تواند با این اقامت وارد کشور شود.

محدودیت قرا داده شده در این زمینه برای ویزاهای کاری نیز 18 تا 44 سال تعیین شده است. در مسیر تحصیلی و یا خانوادگی، چنین محدودیت‌هایی در نظر گرفته نشده‌اند. لطفا این موضوع را مد نظر داشته باشید که همیشه اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق موارد غیر مستقیم دلیل بر این نمی باشد که پس از مهاجرت به استرالیا شرایط شما بدتر از افرادی خواهد بود که از طریق مستقیم اقامت استرالیا را دریافت نموده اند. مثلا اقدام از طریق اسپانسر های ایالتی گاها مزایای بسیار خوبی دارد که بسیاری از متقاضیان ما که دارای شرایط اقدام از طریق مستقیم می باشند در خواست می نمایند که برای آنها اسپانسر ایالتی بگیریم.

مهاجرت به استرالیا بدون مدرک زبان هم امکان‌پذیر است؛ البته داشتن مدرک زبان شانس شما را تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد و بیشتر روش‌های مهاجرت به استرالیا به مدرک زبان احتیاج دارند. همان‌طور که انواع مختلفی از ویزا در دسترس افراد است، شرایط اخذ هر یک از این ویزاها نیز متفاوت بوده و تقریباً نمی‌توان شرطی را به تمامی روش‌های مهاجرت به استرالیا تعمیم داد. با داشتن شرایط کامل هر یک از ویزاها، شما قادر خواهید بود تا از ویزای مد نظر، برای مهاجرت از روش مورد بحث اقدام کنید. با اخذ هر یک از این ویزاها، شما قادر خواهید بود تا به مدت 4 تا 6 سال در استرالیا اقامت داشته و مشغول به کار شوید.

همچنین برخی از بیمارستان‌ها و متخصصین نیز هستند که به طور خصوصی فعالیت کرده و شامل بیمه درمانی سراسری نمی‌شوند. بنابراین افرادی که قصد استفاده از بیمه درمانی دولتی را دارند تنها می‌توانند به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و متخصصین دولتی مراجعه کنند. برای مهاجرت به استرالیا می‌توان از انواع روش‌های مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، ویزای مخصوص نخبگان (ویزای گلوبال تلنت)، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ خانواده، مهاجرت از طریق تولد و پناهندگی اقدام کرد. در حالی که مهاجرت به استرالیا همراه با والدین مهاجر برای فرزندان یک گزینه است، گاهی اوقات کودکان جداگانه مهاجرت می کنند.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسپانسر کارفرما

استرالیا در سال‌های اخیر بطور متوسط سالانه 170 هزار مهاجر را اسکان داده و همچنین در هر سال بین 250 تا 300 هزار ویزای اقامت کوتاه مدت (ویزای دانشجویی و ویزای موقت کار) صادر نموده است. در طی سالیان اخیر، استرالیا در کنار کانادا به عنوان مهاجر پذیر ترین کشورهای جهان تلقی می‌شوند. این سیستم با توجه به معیارهایی مانند؛ سن، تحصیلات، دانش زبان، سابقه کار، میزان سرمایه، داشتن دعوت‌نامه و … به متقاضیان نمره می‌دهد. با وجود شباهت‌ها در جدول امتیازات، امتیاز مهاجرت به استرالیا برای این ویزاها متفاوت است.

مهاجرت سرمایه‌گذاری به استرالیا

موقعیت جغرافیایی مناسب، ارتباط دوستانه و نزدیک با کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته، رشد و ثبات اقتصادی مداوم در طول سال‌های اخیر، استرالیا را به کشوری جذاب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است. با تدابیری که دولت این کشوربا جذب سرمایه‌گذاران برای رشد و توسعه خود اندیشیده، بسیاری از افراد واجد شرایط، راه سرمایه گذاری در استرالیا را پیش می‌گیرند تا سریع‌تر بتوانند اقامت آن را دریافت کنند. اگر قصد مهاجرت به استرالیا و اخذ پاسپورت این کشور را دارید باید از جدیدترین قوانین مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۰ با خبر باشید. اداره مهاجرت استرالیا اعلام کرده است که روند اخذ شهروندی این کشور سختگیرانه‌تر از قبل شده است و متقاضی باید به‌طور دقیق به اثبات برساند که با قوانین مدنی این کشور مشکلی نخواهد داشت . ۱–والدین فرزند برای دریافت تابعیت او زمانی می‌توانند اقدام کنند که حداقل ۲ سال از اقامت قانونی آن‌ها در استرالیا گذشته باشد. توجه داشته باشید که فرزند باید مجرد باشد، کودک تنهاتا پیش از ۱۸ سالگیامکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را داراست و پس از آن این امکان از او سلب خواهد شد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور تماس حاصل نموده تا علاوه بر اینکه از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید از نحوه ثبت نام مهاجرت به استرالیا و انواع ویزای اقامت دائم استرالیا نیز اطلاعاتی کسب کنید. یکی از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا که منجر به اخذ ویزای اقامت دائم این کشور می شود، کار در استرالیا است. اقامت استرالیا از طریق کار همیشه مورد سوال برخی از متقاضیان مهاجرت بوده است. ویزا های کار استرالیا با تنوع بسیاری بر اساس شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که برخی از این ویزا ها منجر به مهاجرت و کسب اقامت در استرالیا خواهد شد.