دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه بررسی صفر تا صد شرایط و راه ها موسسه اصطهباناتی-مهاجرت دی بی

دوست عزیز بسیاری از ایرانی ها در این کشور براحتی در حال زندگی هستند. آنکارا، دومین شهر بزرگ پس از استانبول است و از اکتبر 1923 پایتخت ملی ترکیه را نشان می دهد . مجوز اقامت تحصیلی پس از اتمام دوران تحصیل در یکی از مراجع قضایی منقضی می‌شود. از شما عزیزان که تا پایان محتوا مهاجرت به ترکیه با ما همراه بودید، متشکریم. کوش آداسی، این مقصد مورد علاقه ایرلندی های قدیمی است، اگرچه ملیت های زیادی در آنجا زندگی می کنند.

  • بهتر است در خصوص مهاجرت به این کشور اروپایی از طریق ازدواج، اطلاعات تکمیلی را به دست آورید.
  • طبیعتا هزینه زندگی در شهرهای مختلف ترکیه متفاوت است اما به طور میانگین هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در ترکیه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۳۰۰ دلار در ماه تخمین زده شده است.
  • شما می توانید با صرف وقت قوانین مهاجرت به ترکیه را بیاموزید، اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.
  • با خرید ملک شما می توانید به راحتی، اقامت کشور ترکیه را به دست آورده و به این کشور زیبا و همسایه، مهاجرت کنید.

در ادامه این مقاله از گروه مهاجرتی بالدانو قصد داریم ساده‌ترین راه مهاجرت به این کشور را به شما معرفی کنیم. یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای به دست آوردن اقامت دائم ترکیه، خرید ملک در این کشور است. این روش تنها روشی است که شما می‌توانید به آسانی در ترکیه اقامت دائم را به دست آورید.

وکیل مهاجرت به ترکیه

آیا می‌خواهید در سواحل آرامش‌بخش این کشور زندگی کنید؟ آنتالیا و مناطق مدیترانه‌ای ترکیه برای شما مناسب هستند. دوست دارید تا در قلب ترکیه که امکانات شهری فوق‌العاده‌ای دارد زندگی کنید؟ شهر استانبول را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای بررسی درخواست شهروندی، فرد باید باید با در دست داشتن تمام مدارک لازم، با وزارت امور داخلی ترکیه تماس بگیرد. پس از آن فرد برای انگشت نگاری و مصاحبه به پلیس آگاهی فرستاده می‌شود. سپس به منظور ثبت نام مرحله نهایی مجددا به وزارتخانه باز می‌گردد.

مهاجرت به تركيه از طريق پناهندگي

مدارک مورد نیاز برای تمدید اقامت ترکیه نیز همان موارد قبلی است. البته موارد اسناد مربوط به مالکیت ملک محل متقاضی ویزا برای مالکان اموال در ترکیه و یک دعوتنامه همکاری و یا سند صادر شده توسط اشخاص حقیقی و یا تجاری در ترکیه برای متقاضیان بیزینس در این کشور است. برای کمتر از این مقدار معمولا با توجه به شرایط شما، انواع ویزاهای توریستی و… صادر می شود. در ترکیه به آن مجوز کار Chalizma Izin گفته می شود و داشتن کارت Chalizma Izin برای کار در ترکیه مورد نیاز است. اگر قصد کار در ترکیه را دارید ، ابتدا باید یک کار مناسب پیدا کنید و سپس برای دریافت کارت چالش ترکی و ویزای کار ترکیه اقدام کنید. تحصیل در ترکیه یکی از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است.

بورسیه‌های دولتی ترکیه را نیز دریافت کنید که شرط کسب چنین بورسیه‌هایی، داشتن رزومه‌ای قابل‌قبول است. درمان بیماری ها دارای کیفیت می باشد و هزینه های مربوط به آن مناسب است. کلیه حقوق وب سایت برای موسسه حقوقی و سازمان مهاجرتی امپریال محفوظ است. دوست عزیز این موضوع کاملا به هدف شما از مهاجرت بستگی دارد و نمیتوان پاسخ قطعی به آن داد. همچنین هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف در این کشور را در جدول زیر مشاهده می کنید. کشور سوئد به‌عنوان کشوری اروپایی با دارابودن سطح رفاه بالا همواره یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مهاجران برای آغاز یک زندگی جدید و بی‌دغدغه بوده است.