دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2022 پارسی کانادا-مهاجرت دی بی

دوست عزیز بله می توان گفت شیوه کاری یکی از کم هزینه ترین شیوه های مهاجرت است. از آنجاییکه شیوه کاری استرالیا یک شیوه امتیازی است در صورتیکه از سن، سابقه کار، تحصیلات و … امتیاز خوبی را بگیرید ارائه آیلتس بالا می تواند به شما کمک کند امتیاز لازم را بگیرید. علاوه بر هزینه های مهاجرت، که در طول پروسه مهاجرت و اخذ ویزا می بایست، بررسی گردد، توجه هزینه های اقامت در استرالیا نیز بسیار اهمیت دارد. هزینه ها و خرج های زندگی در هر کشور و هر شهری متناسب با یک سری مولفه خاص تعیین می گردد. این مولفه ها می توانند شامل امکانات، رفاهیات، جمعیت، سبک و سیاق زندگی و..

  • شخص باید بتواند امتیازبندی لازم را به دست آورد، در این صورت می‌تواند ویزا و اقامت این کشور را کسب کند.
  • استرالیا از فرهنگ‌های بومی و مهاجر شکل‌گرفته است و به همین دلیل به‌عنوان یک کشور چند فرهنگی در جهان شناخته می‌شود.
  • شهر تاریخی هوبارت به لحاظ قدمت، دومین شهر استرالیا محسوب می‌شود و در جنوب این کشور واقع شده است.
  • در میان شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا با ویزای کار می‌توانم بگویم سابقه کار برگ برنده افرادی است که آن را دارند چرا که سابقه کار می تواند از 5 تا 15 امیتاز به متقاضیان بدهد.
  • باز هم یک تیتر جذاب و گمراه کننده که برخی از دفاتر غیر مجاز از آن برای جذب مشتری استفاده می‌کنند.
  • هزینه های مهاجرت به استرالیا از هزینه های زندگی در این کشور جدا هستند، متقاضی با توجه به شرایط و نحوه زندگی خود موظف به پرداخت هزینه های زندگی در استرالیا نیز می باشد.

شرایط مد نظر برای بهره‌مندی از هر یک از این ویزاها تا حدودی متفاوت است. برای انتخاب روشی متناسب که شانس موفقیت در آن بالا باشد، بهتر است در ارتباط با روش‌های اخذ هر یک از این ویزاها بیشتر آشنا شوید. با توجه به ثبات اقتصادی و روند رو به رشدی که در استرالیا حاکم است، به جرات می‌توان گفت که این کشور جزء 3 مقصد اول متقاضیان مهاجرت کاری محسوب می‌شود.

اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری؛ بررسی فرصت های سرمایه گذاری

لازم به ذکر است که هزینه درمان در بیمارستان‌های دولتی تحت این پوشش درمانی به صورت کاملا رایگان محاسبه می‌شود. علاوه بر بیمه دولتی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی نیز در استرالیا اقدام به ارائه بیمه درمانی می‌کنند. افراد می‌توانند علاوه بر بیمه دولتی، برای برخورداری از پوشش درمانی بیشتر، بیمه خصوصی را نیز دریافت کنند.

مهاجرت استرالیا

ویزای Working Holiday و Work And Holiday هردو ویزاهایی موقت هستند که به متقاضیان کمک می‌کنند تا بتوانند در ایام تعطیلات، در استرالیا به کار مشغول شوند. طول فرآیند مهاجرت به استرالیا با توجه به شیوه مهاجرتی انتخابی قابل تخمین زدن است. لازم به ذکر است که اگر شما در طول زندگی در کشور استرالیا سوابق کیفری داشته باشید شانس بسیار پایینی در اخذ پاسپورت این کشور خواهید داشت. در آزمونی که برای اخذ شهروندی این کشور برگزار می‌شود وضعیت مذهب، وضعیت احترام به حقوق برابر زن و مرد و همین طور تسلط زبان فرد متقاضی سنجیده می­شود. آزمون زبان در سه بخش خواندن، نوشتن و گوش دادن فرد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

ویزای سرمایه‌گذاری

شرط اصلی اخذ این ویزا این است که فرزند یا فرزندان، شهروند یا مقیم دائم استرالیا باشند و بتوانند والدین را اسپانسر کنند. برخی اوقات با توجه به شرایطی که یک فرد دارد، هیچ راهکاری برای مهاجرت وجود ندارد و گاهی اوقات برعکس. یعنی شرایط شخص به گونه‌ای است که می‌تواند از چند کانال مختلف، ویزای استرالیا را دریافت کند. اگر در استرالیا اقامت می‌کنید و می‌خواهید تا والدینتان به هنگام زندگی در این کشور شما را همراهی کنند، می‌توانید از 6 نوع ویزای همراهی والدین استرالیا بهره ببرید.