دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا【هزینه مهاجرت+مهاجرت از طریق کار، تحصیل+ مدارک لازم】 صبا-مهاجرت دی بی

استرالیا از فرهنگ‌های بومی و مهاجر شکل‌گرفته است و به همین دلیل به‌عنوان یک کشور چند فرهنگی در جهان شناخته می‌شود. استرالیا جزو کشورهایی است که در برخی از ایالت‌ها و شهرهای آن مانند ملبورن و سیدنی، شاهد آب و هوای بسیار مطلوب و چهار فصل هستیم. البته در برخی از مناطق کوهستانی این کشور شاهد برف و آب و هوای بسیار سرد نیز خواهیم بود.

  • از معایب سیستم صدور ویزا بر اساس نظارت افسر ویزا این است که حتی ممکن است با وجود اینکه مدارک کامل و بی‌نقصی را ارائه کرده باشید، افسر ویزا سلیقه‌ای برخورد کرده و در نهایت درخواست شما را رد کند.
  • برای دریافت بیمه بیکاری باید تابعیت کشور استرالیا را داشته باشید، البته کسانی که دارای ویزای پناهندگی هستند جزو موارد استثنا به حساب می‌آیند.
  • با توجه به این موضوع ما هم تصمیم گرفتیم قوانین مهاجرت به استرالیا را در انواع ویزاها به صورت جداگانه بررسی کنیم.
  • اداره مهاجرت به استرالیا برای افراد متقاضی مهاجرت در حدود ۱۵۰ مدل ویزا ارائه می‌دهد، داشتن اطلاعات درباره ویزاها می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.

از سوی دیگر، ایمیگو به آژانس‌های مهاجرتی کمک می‌کند تا بدون صرف هزینه‌های کلان به مشتریان واقعی دست یابند. ویزا ۱۸۸ استرالیا یا همان ویزای نوآوری و سرمایه‌گذاری تجاری یک ویزای موقت است و دارندگان آن می‌توانند در این کشور فعالیت‌های تجاری انجام دهند و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند یا مالک کسب‌وکاری شوند که در استرالیا موجود است. شهروندان استرالیایی می‌توانند از وام تحصیلی HELP برای تحصیل در این کشور استفاده کنند. با این وام، دانشجویان بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای می‌توانند از خدمات آموزشی بهرمند شوند. پس از اتمام تحصیل و شروع به کار، می‌توانند هزینه تحصیل خود را به صورت قسطی به دولت بپردازند.

البته در سال های اخیر میزان مصرف الکل و خشونت های مربوط به آن رو به افزایش است و این مسئله یکی از چالش های دولت استرالیا شده است. مهاجرت به کشوری دیگر قدم بسیار بزرگی است که می بایست با دقت و مشورت صورت بگیرد. همسر و یا شریک زندگی شما تابعیت کشور استرالیا را داشته باشد و یا حداقل اقامت وی تثبیت شده باشد. ارائه مدرک زبان انگلیسی به معنای برخورداری از مهارت کافی در زبان انگلیسی.

هرآنچه دانشگاه نوتردام استرالیا باید بدانید

در این شیوه نیز سابقه کاری مرتبط با تحصیلات، میزان تسلط به زبان انگلیسی و حداکثر سن 45 سال مهم است. باز هم یک تیتر جذاب و گمراه کننده که برخی از دفاتر غیر مجاز از آن برای جذب مشتری استفاده می‌کنند. باید بگوییم که این امکان وجود ندارد از این رو اگر در جایی دیدید که دفتری از عنوان‌ها و تبلیغات جذابی همچون اخذ اقامت و یا مهاجرت به استرالیا از طریق خرید سهام استفاده می‌کند، بدانید که آن فرد وکیل رسمی مارا و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا نیست. از این رو ما به شما حداقل شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری را معرفی می‌کنیم. از این رو در ادامه با امتیاز آیتم‌هایی مانند سن، سطح زبان، مدرک تحصیلی، میزان دارایی شما در ایران و میزان ترنول کسب و کار شما را بررسی می‌کنیم. در میان شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا با ویزای کار می‌توانم بگویم سابقه کار برگ برنده افرادی است که آن را دارند چرا که سابقه کار می تواند از 5 تا 15 امیتاز به متقاضیان بدهد.

شرایط ویزای سرمایه گذاری استرالیا در سال 2022

استرالیا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا، یکی از مطلوب‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. این کشور برنامه‌های متعددی را به منظور جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی ترتیب داده است. متقاضیان باید ابتدا برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری و نوآوری تجاری موقت (ساب کلس 188) درخواست داده و پس از گذشت چندین سال سابقه موفق در استرالیا ویزای خود را تبدیل به حالت دائم (ساب کلس 888) آن کنند. از طریق این دو طرح افراد می‌توانند در یکی از طرح‌های سرمایه‌گذاری کشور استرالیا شرکت کرده، به اداره یک شرکت تجاری بپردازند و یا کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. مهاجرت سرمایه‌گذاری به استرالیا یکی از روش‌های مناسب برای دریافت اقامت دائم این کشور است.

از دلایل مهاجرت به این کشور می توان شرایط آب و هوایی آن، انگلیسی زبان بودن مردمان آن، اقتصاد و فرهنگ قوی آن و از همه مهم تر مهاجر پذیر بودن آن را نام برد. استرالیا ششمین کشور پهناور جهان است و حدود 26 میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور به دلیل داشتن سیستم آموزشی مدرن و با کیفیت، دانشگاه های رتبه بالا، امنیت بالا و موقعیت های شغلی فراوان مکان مناسبی برای زندگی خانواده ها است. استرالیا برای قرن ها است که مهاجران زیادی را می پذیرید به همین دلیل فرهنگ مهاجر پذیر بالایی دارد و تازه واردان به راحتی در جامعه پذیرفته می شوند. کارشناسان موسسه حقوقی – مهاجرتی «همراه»، با تهیه مجموعه مقاله های علمی و تخصصی، فرصتی مناسب برای دست یافتن به پاسخ این سوال ها را برای علاقه مندان و متقاضیان مهاجرت به استرالیا فراهم کرده اند.

درخواست مشاوره رايگان

در subclass 190 نیاز است کارفرمای استرالیایی به فرد متقاضی پیشنهاد کاری بدهد. همین طور دانشجویانی بین‌المللی که در این کشور متقاضی کار کردن باشند، اجازه خواهند داشت تا ساعت‌های مشخصی در هفته کار کنند. افرادی که متقاضی کار در این کشور هستند و قصد مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص را دارند، می‌توانند به کمک وب سایت‌های کاری استرالیا به دنبال شغل مورد نظر خود بگردند. اقتصاد کشور استرالیا یک اقتصاد با ثبات و توسعه یافته است که نرخ بیکاری پایینی دارد. این عامل باعث می‌شود تا این کشور تقاضای نیروی کاری متخصص بالایی داشته باشد.

من 31 سالمه ( و6 ماه ) و ارشد landscape architecture و آیلتس جنرال 8 و از سال سابقه بیمه دارم. دوره دکتری در استرالیا نیز اصولاً 3 ساله بوده و تا حد زیادی وابسته به رزومه علمی و پژوهشی قوی است. ارائه مدرک آیلتس 7 و یافتن سوپروایزر نیز از الزامات تحصیل در این مقطع است. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ارائه مدرک لیسانس معتبر و آیلتس معادل حداقل 6.5 الزامی است و این دوره عموماً بین 15 تا 18 ماه است. همانطور که اشاره شد، اگر می خواهید مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص را در برنامه خود داشته باشید، نیاز است که حرفه و تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور باشد.

در این رابطه در بخش اقدام از طریق اسپانسر ایالتی بیشتر توضیح داده ایم. ویزای ساب کلاس 188، امتیاز متقاضی از طریق سرمایه‌گذاری محاسبه خواهد شد. در صورتیکه فرد حد نصاب امتیازات را در سیستم امتیازبندی دریافت کنید می‌توانید به مدت 4 سال اقامت استرالیا را دریافت کرده و اجازه کسب و کار در این کشور را خواهید داشت. لازم به ذکر است که در این روش سرمایه‌گذار باید حداقل 65 امتیاز کسب کند تا اجازه ورود به خاک استرالیا را دریافت کند و در نهایت شرایط را برای کسب و کار خود فراهم کند. لازم به ذکر است اخذ اقامت از طریق خرید ملک در استرالیا امکانپذیر نمیباشد.اگر قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارید کافی‌ست با مشاوران تخصصی ما تماس بگیرید تا از جامع‌ترین و کامل‌ترین اطلاعات مربوط به مهاجرت به استرالیا با توجه به شرایط خویش مطلع شوید. مشاوران و کارشناسان تخصصی ما در تمام طول مسیر همراه شما هستند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان و به بهترین شیوه اقدام به مهاجرت نمایید.