دسته‌ها
اخبار

اقامت و مهاجرت به ترکیه + هزینه و شرایط 2022 موسسه مهاجرتی مهرآفرین

دریافت ویزای ترکیه با این روش نیاز به خرید ملک با حداقل 250 هزار دلار دارد. این مبلغ یکی از کم‌ترین هزینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در کشورهای اروپایی می‌باشد. مهاجرت به استانبول یا ترکیه و اخذ اقامت و تابعیت این کشور از طریق ازدواج، قوانینی مشابه سایر کشورها دارد. به این ترتیب که شخص الزاما باید اقامت دائم یا پاسپورت ترکیه را داشته باشد تا پس از ازدواج همسر وی بتواند اقامت دائم دریافت نماید. اقامتی که در ابتدا اعطا می گردد ۳ تا ۵ سال است و در صورت تداوم ازدواج به اقامت دائم منجر می گردد. نکته مهم در خصوص اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج این است که طرفین باید اثبات نمایند که ازدواج آنان حقیقی است و هدف آن ها از ازدواج اخذ اقامت نمی باشد، بلکه ازدواج بر پایه علاقه و تفاهم بنا شده است.

امروزه ترکیه به یکی از کشور های محبوب برای متقاضیان ایرانی تبدیل شده است. برخی برای تحصیل، برخی برای کار و برخی دیگر برای سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می کنند. ترکیه کشوری است که بخشی از آن در آسیا و بخش دیگر آن در اروپا قرار دارد. اخذ اقامت ترکیه به نسبت کشور های اروپایی و آمریکایی ساده تر می باشد. همچنین یکی از مزیت های آن این است که شهروندان ایرانی نیازی به اخذ ویزا برای سفر به ترکیه ندارند.

یکی از روش‌های باب شده برای مهاجرت به این کشور اروپایی، ویزای کار ترکیه است. اغلب متقاضیان مهاجرت به این کشور با فرض این که مهاجرت به این کشور از این طریق کار راحتی است، دست به انتخاب این روش می‌زنند اما برای هر کاری، تحقیق و تفحص لازم است. در این قسمت کارشناسان مجموعه مهاجرتی بالدانو، آماری را راجع به مهاجرت به ترکیه از طریق کار به دست آورده اند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • محدودیت ها تنها در زمینه سفر و پرواز به کشور ترکیه خواهد بود و مانعی جهت مهاجرت و اخذ ویزا وجود ندارد.
  • متقاضیانی که به مراسمات مذهبی علاقه دارند می توانند این شهر را برای اقامت انتخاب نمایند.
  • اما گروه سومی نیز وجود دارد، گروهی که نمی دانند چرا می خواهند مهاجرت کنند و چگونه اقامت داشته باشند.
  • بنده در بازار مالی فارکس فعالیت دارم و میخوام در ترکیه همون رو انجام بدم با پول خودم و نیازی به کارهای داخل اون کشور ندارم.
  • بین ۳ تا ۶ ماه زمان لازم می باشد که پاسپورت ترکیه شما صادر شود.
  • بعد از اتمام فرصت 90 روزه و پیدا ردن شغل مناسب، اکنون زمان آن است که هم شما و هم کارفرمای شما، درخواست کاری خود را در مراجع قضایی ثبت کنید.

آنکارا پایتخت ترکیه است در حالی که بزرگترین شهر و بندر آن استانبول است. برای مهاجرت به ترکیه علاوه بر فن و تخصص زبان ترکی استانبولی نیز بسیار مهم می باشد. دومین شرط برای مهاجرت به ترکیه انتخاب یکی از روش ها جهت دریافت اقامت ترکیه می باشد. برای آگاهی از شرایط کاری و چگونگی دریافت مجوز کار در ترکیه مقاله دریافت اجازه کار در ترکیه را مطالعه کنید.

تولد و ازدواج در ترکیه

برای دریافت اقامت از طریق تولد فرزند باید مراحل قانونی دریافت اقامت طی شود. متقاضیان برای مهاجرت به ترکیه باید عکسی را ارائه بدهند که در 6 ماه گذشته با پس زمینه سفید و بیومتریک شده باشد. متقاضیان جهت ورود و خروج به کشور ترکیه حتما باید پاسپورت داشته باشند. تحصیل در مدارس بین المللی در ترکیه بسته به نوع مدرسه ممکن است سالانه 10 تا 20 هزار دلار هزینه داشته باشد. برای ورود به ترکیه ویزا نیازی نیست مگر اینکه بخواهید اقدام برای اقامت یکساله داشته باشید. قبل از ارائه درخواست خود مجدداً کلیه الزامات و محدودیت ها را با سفارت ترکیه یا کنسولگری در کشور خود بررسی کنید اگر از هیچ چیز مطمئن نیستید ، سؤال کنید.

لیست بهترین دانشگاه های ترکیه + رتبه جهانی ۲۰۲۱

دریافت اقامت کاری به این صورت است که متقاضی ابتدا با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده و در این کشور کاری پیدا می‌کند. بعد از این مرحله لازم است که متقاضی از وزارت کار و رفاه اجتماعی این کشور مجوز کار دریافت کند. این مجوز با ارائه مدارک از سوی کارفرما، از سوی وزارت کار به متقاضی ارائه می‌شود. با این وجود در صورت تمدید قرارداد متقاضی، این اقامت تمدید شده و می‌تواند به اقامت دائم تبدیل شود. آمار بالای بیکاری و ضرورت تسلط به زبان ترکی استانبولی از جمله مواردی است که باعث می‌شود این کار دشوارتر انجام شود. با این حال بسیاری از ایرانیان، به ویژه آذری‌زبان‌ها، به راحتی می‌توانند به زبان ترکی استانبولی مسلط شوند.

یک دیدگاه در “مهاجرت به ترکیه۲۰۲۲”

این مسجد در سال 532 میلادی به دستور امپراطور ژوستین یکم ساخته شده است. ارتفاع گنبد این مسجد تاریخی از سطح زمین 55 متر و قطر آن 31 متر است. متقاضی باید اسنادی برای اثبات اقامت در ترکیه داشته باشد؛ این مدارک از روش‌های زیر به دست میایند. موضوعی که در این مقاله قصد داریم در ارتباط با آن صحبت کنیم، بهترین شهر های ترکیه برای تحصیل می باشد.‌ دانشجویان و خانواده های…

حداقل تمکن مالی مورد قبول برای سفارت چقدر هست؟ برای مهاجرت تحصیلی. اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد. شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. برای مهجرت به ترکیه دانستن زبان ترکی به شما بسیار کمک میکند و تدریس زبان هم می تواند یکی از مشاغل خوب در ترکیه باشد. همچنین میتوانید لیست مشاغل پر طرفدار ترکیه را نیز مطالعه کنید.