دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه شرایط مهاجرت به ترکیه بالدانو

گزینه‌های زیادی برای بیمه درمانی در کشور ترکیه وجود دارند که افراد خارجی می‌توانند با هزینه کم خود را بیمه کنند. یکی از نکات مهم این است که افراد خارجی برای دریافت اقامت خود در این کشور نیازمند دارا بودن بیمه می‌باشند. یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی مهاجران سیستم درمانی و هزینه درمان در کشورهای مقصد است. در کل سیستم درمانی کشور ترکیه دارای مزایای و معایب بسیاری می‌باشد.

دریافت ویزای تحصیلی و یا کاری کشور ترکیه هزینه‌های پایینی داشته و شما می‌توانید به‌سادگی با اخذ آن‌ها، مهاجرت به ترکیه را تجربه کنید. البته در خصوص دریافت ویزای تحصیلی باید به این نکته اشاره کرد که این مسیر مهاجرتی در صورتی به‌عنوان یکی از راه‌های ارزان مهاجرت به کشور ترکیه انتخاب می‌شود که شما بتوانید، پذیرش یکی از دانشگاه‌های دولتی ترکیه را اخذ کنید. همچنین شما می‌توانید وام دریافت شده را به‌صورت اقساط و از طریق دریافت اجاره ملک، پرداخت کنید. بعد از 4 سال نیز این امکان برای شما وجود دارد تا ملک موردنظر را به فروش برسانید. همچنین اگر ملکی باارزش کمتر در کشور ترکیه خریداری کنید، به شما تنها یک اقامت 3 ساله ترکیه داده می‌شود که البته قابل تمدید است.

  • از معایب مهم مهاجرت به ترکیه این است که فرد حتما لازم به دانستن زبان ترکی استانبولی است چون یکی از مشکلات مردم ترکیه این است که به انگلیسی صحبت نمی کنند.
  • به همین علت متقاضیان زیادی از ایران قصد مهاجرت به این کشور را دارند؛ چرا که احتمال می دهند، ترکیه در آینده ای نچندان دور، بخشی از اتحادیه اروپا شود.
  • شما می توانید منبع درآمد خود را بر حسب دارایی هایی مانند درآمد املاک، اجاره، حقوق، سود کسب و کار، میراث، پس انداز بیان کنید.
  • دوست گرامی برای اطلاعات کامل می توانید با دفتر MIE تماس حاصل نمایید.

اگر قصد مهاجرت دارید شرکت رسمی استانبول همراه در تمام مسیر در کنار شماست. شما می توانید از طریق واتساپ و سایر راه های ارتباطی با مشاوران ما در ارتباط باشید. باید بدانید ۸۰ % از فرصت های شغلی، بازار کار، توریست ها، ایونت ها، نمایشگاه ها و فرصت های آموزشی و تحصیلی در شهر استانبول هستند.

چه افرادی می توانند برای شهروندی ترکیه اقدام کنند؟

دولت کشور ترکیه برای آسان‌تر کردن شرایط ثبت‌ نام و دریافت ویزای این کشور سامانه آنلاینی را برای این منظور ترتیب دیده است. داوطلبان می‌توانند با ورود به سایت رسمی دریافت ویزای کشور ترکیه به صورت الکترونیکی با انجام سه مرحله ساده، ویزای خود را دریافت کنند. مالیات بردرآمد در کشور ترکیه در ازای مبلغ اجاره دریافتی، درآمد کار، سود ناشی از یک سرمایه‌گذاری اعمال می‌شود.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

در این مقاله با بررسی شرایط زندگی در ترکیه، شما را با مردم کشور ترکیه، مزایا و معایب زندگی در این کشور، شرایط تحصیل و شرایط کار و مشاغل مورد نیاز در ترکیه آشنا خواهیم شد. متقاضیان مهاجرت به ترکیه می توانند با دریافت ویزای کاری به این کشور مهاجرت کنند. برای دریافت ویزای کاری لازم است فرد متقاضی زبان ترکی را بلد باشد و از یک کارفرما پیشنهاد کاری دریافت کند. این افراد هم چنین باید مقدار مبلغ مشخصی را همراه خود داشته باشند تا ثابت کنند که بدون نیاز به کمک دولت از پس مخارج خود بر می آیند.

هم اکنون، شرایط اخذ ویزا و یا اخذ اقامت در ترکیه به چه صورت است؟

با توجه به شرایطی که بیان کردیم، اگر تصمیمتان راجع به مهاجرت به ترکیه جدی است، پس بهتر است بدانید که روش‌های مختلفی جهت مهاجرت به آن وجود دارد و شما نباید بر اساس تبلیغات صرفا به روش خرید ملک و اخذ پاسپورت فکر کنید. در نظر داشته باشید که تمام خدمات موسسه الو اپلای در ارتباط با مهاجرت به ترکیه به صورت پکیج با کمترین هزینه برای شما انجام می شود. تمام مراحل مهاجرت شما در کشور ترکیه توسط وکلای ترک و کارشناسان رسمی دادگستری ترکیه به صورت کاملا قانونی بررسی و سپس انجام می شود. بعد از اینکه اقامت ترکیه را به دست آوردید، می‌توانید با گذشت 5 سال، نسبت به دریافت شهروندی ترکیه و دریافت پاسپورت اقدام کنید.

دوست گرامی می توانید کلیدواژه مهاجرت هنرمندان را با واژه ملکپور در گوگل جستجو بفرمایید تا اطلاعات کاملی دریافت نمایید و پس از آن شرایط خود را با کارشناسان موسسه به صورت رایگان در میان بگذارید و راهنمایی دریافت کنید. آنکارا پس از استانبول بزرگترین شهر ترکیه می باشد و جمعیتی در حدود 4.5 میلیون نفر را در خود جای داده است. با اینکه تاریخ تاسیس شهر مشخص نیست، شواهد باستان شناسی نشان می دهد که سکونت در این منطقه حداقل از عصر حجر آغاز شده است. در صورتی که فرد متقاضی خانه‌ای در ترکیه اجاره کند می‌تواند با ارائه‌ی اجاره نامه این ویزای توریستی ترکیهرا ۶ ماه دیگر تمدید کند و به مدت ۱ سال در ترکیه اقامت داشته باشد. با خرید ملک در ترکیه چه اقامتی اعطا می شود؟ خرید ملک در این کشور اقامت یکساله اعطا میشود. در شرایط کنونی نرخ بالای تورم در ترکیه سبب شده تا این کشور به یکی از کشورهایی تبدیل شود که تمایل برای مهاجرت به آن به حداقل مقدار خود برسد.

مردم ترکیه عاشق وعده غذایی صبحانه هستند و آن را برای شروع روز خود ضروری می‌دانند. به طوری که برای آنها فرقی ندارد آن روز، یک روز تعطیل باشد یا یک روز معمولی. ترک‌ها حداقل 20 دقیقه از زمان خود را صرف خوردن صبحانه می‌کنند. طبیعتاً هزینه‌های زندگی در هر جایی از دنیا بستگی به نوع زندگی آن شخص، نوع خوراک، پوشاک، محل و منطقه زندگی و… دارد. اما میانگین هزینه ماهانه زندگی در این کشور، حدوداً چیزی در بین 3.460 لیر برای یک نفر در ماه است.

حدود ۴ سال است که دولت ترکیه امکان ورود مهاجرین با خرید ملک در کشورش را فراهم کرده است. مهاجران از هر کشوری که باشد می‌توانند با خرید ملک در ترکیه اقامت داشته باشند، اما نوع ویزای صادر شده برای متقاضی متفاوت خواهد بود. برای مثال افرادی که ارزش ملک آن‌ها بیش از ۲۵۰ هزار دلار آمریکا باشد، به محض خرید ملک، مراحل اخذ اقامت دائم در پاسپورت آن‌ها شروع می‌شود. ولی پرداخت چنین مبلغی با قیمت ارز در این بازار آشفته، برای همه‌ افراد امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که برای اقامت دائم در ترکیه باید به زبان ترکی مسلط باشند و افرادی که بدون در نظر گرفتن این موضوع اقدام به مهاجرت کرده اند، معمولا شرایط سختی را پیش رو خواهند داشت. یکی از سیاست‌های سهل‌گیرانه ترکیه اعطای اقامت دائم به سرمایه‌گذارانی است که ملکی با قیمتی معادل 250 هزار دلار آمریکا دریافت کنند. در صورتی که قصد دریافت اقامت ترکیه را دارید، با این نوع سرمایه‌گذاری می‌توانید ظرف مدت 70 روز پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنید. تنها محدودیت هم این است که تا 3 سال نمی‌توانید ملک خریداری شده را بفروشید. متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید در اولین مرحله نسبت به اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های این کشور اقدام نمایند. میانگین نمرات مقاطع تحصیلی قبلی و تسلط به زبان ترکی یا انگلیسی از موارد مهم در اخذ بورس تحصیلی به حساب می آیند.