دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022 + بررسی شرایط، هزینه ها و روش ها

البته اجاره ملک و اقامت توریستی نیز از سریع ترین راه های مهاجرت به ترکیه محسوب می شوند. خرید ملک در ترکیه نیز یکی دیگر از روش های اخذ اقامت و تابعیت ترکیه می باشد. این شیوه علاوه بر سود حاصل از سرمایه گذاری شما را به سمت اخذ تابعیت نیز سوق خواهد داد. برای اینکه از طریق خرید ملک موفق به اخذ پاسپورت ترکیه شوید، باید ارزش ملک خریداری شده حداقل معادل ۲۵۰ هزار دلار آمریکا باشد. پس از خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار طی 70 روز پاسپورت ترکیه را کسب می کنید.

  • شما میتوانید با شماره های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمائید تا شما رو راهنمایی کنند.
  • با سلام و عرض ادب دوست عزیز درخصوص مهاجرت کاری به ترکیه باید مد نظر داشته باشید که این کشور مثل المان و اتریش ویزای جستجوی کار ندارد و شما باید حتما پیشنهاد شغلی یا جاب آفر داشته باشید.
  • برای کار در ترکیه داشتن مدرک فنی آرایشگری و یا طراحی لباس ویا حتی طراحی داخلی می تونه گزینه مناسبی باشد .
  • می توانید پس از خواندن این مقاله با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت کنید.
  • با این حال برای کار به عنوان داروساز و افتتاح داروخانه لازم است شهروندی ترکیه را داشته باشید.

همچنین دولت ترکیه در رابطه با متقاضیانی که قصد مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج را دارند شرایط خاصی در نظر گرفته است. این شرایط به این صورت است که باید به مدت ۳ الی ۵ سال از ازدواج شما با فرد تابع ترکیه گذشته باشد در غیر این صورت شما بیش از ۹۰ روز نمی‌توانید در ترکیه اقامت داشته باشید. یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه، مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی می باشد که این موضوع به هیچ عنوان توسط موسسه ملک پور توصیه نمی گردد و خدماتی نیز در این زمینه توسط موسسه ملک پور ارائه نمی شود. دلیل این امر این است که مهاجرت از طریق پناهندگی یکی از سخت ترین و در عین حال خطرناک ترین راه های مهاجرت می باشد. افراد بسیار زیادی بودند که روش مهاجرت از طریق پناهندگی را برای خود برگزیدند، اما جان و مال خود را در این راه از دست داده اند. موسسه ملک پور همواره روش های قانونی مهاجرت را به موکلین خود پیشنهاد می نماید.

برای مهاجرت به ترکیه یک سری مدارک باید به مقامات این کشور ارائه شود تا به آنان اطمینان دهد که متقاضی در طول اقامت دارای بیمه درمانی و محلی برای سکونت است و از پس مخارج زندگی خود بر می آید. یکی از مزایای مهاجرت به ترکیه زندگی در بین آدم هایی با فکر باز است. افراد با هر دین و مذهب و اعتقادی که دارند در این کشور صمیمانه و محترمانه کنار هم زندگی می کنند و عقاید هر کسی قابل احترام است. مردم ترکیه نسبت به خارجی ها برخورد دوستانه و صمیمانه ای دارند و اگر فرد مهاجر زبان ترکی بلد باشد به خوبی می تواند خودش را در دل مردم ترکیه جا دهد.

هزینه‌های حمل و نقل در شهر استانبول و آنکارا کمی بیشتر از سایر شهرهای ترکیه است. این مورد جز آداب و رسوم مردم ترکیه است که خانم‌ها بعد از ازدواج، از نام خانوادگی همسرشان استفاده می‌کنند. برخلاف اروپایی‌ها، ترک‌ها علاقه زیادی به طولانی شدن روابط خود دارند. در نتیجه هرچه یک رابطه طولانی‌تر و عمیق‌تر باشد، تعهدات و پایبندی طرفین نیز بیشتر می‌شود.

شغل پر درآمد در ترکیه برای ایرانیان

شما باید در هنگام تصمیم گیری برای مهاجرت به ترکیه برای حداقل 6 ماه اول خود پول داشته باشید. اگر بخواهید از طریق ادامه تحصیل به ترکیه مهاجرت کنید، نیاز به برآورد هزینه شهریه دانشگاه و هزینه های جانبی تحصیل در این کشور هستید، البته می توانید بخشی از هزینه های خود را از طریق کار دانشجویی پاره وقت تامین کنید. اگر قصد دارید تا از طریق کار مهاجرت به ترکیه را تجربه کنید، باید از مهارت زبان متوسط رو به پیشرفته ترکی استانبولی برخوردار باشید. به طور میانگین درآمد سالانه در کشور ترکیه برابر 118 هزار لیر است.

شرایط اخذ کارت بازرگانی ترکیه در سال 2022

دانشجویانی که در ترکیه تحصیل می‌کنند، می‌توانند از انواع بورس‌ها و کمک‌هزینه‌های تحصیلی بهره ببرند. برای این موضوع لازم است که آنها نمرات و سابقه تحصیلی بسیار خوبی داشته باشند. همچنین تسلط به زبان ترکی برای دریافت بورس‌های تحصیلی در ترکیه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت ترکیه و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.

زیرا با اجاره خانه در این کشور امکان اقامت برای یک زندگی بهتر برای شما فراهم می‌شود. بدون شک نماد گردشگری شهر وان و حتی یکی از نمادهای گردشگری کل کشور ترکیه دریاچه زیبای این شهر است. این دریاچه بزرگ‌ترین دریاچه کل ترکیه محسوب می‌شود و جزو منابع آبی مهم این کشور به شمار می‌رود. آب باران و رودخانه‌های کوچکی که انتهای مسیرشان به دریاچه ختم می‌شود منابع اصلی تغذیه دریاچه وان هستند. شهر ازمیر نیز یکی از شهرهای تجاری و گردشگری کشور ترکیه است که حدود سه میلیون نفر جمعیت دارد.

علاوه بر دعوتنامه شخصا نیز می توان به جستجوی کار در ترکیه پرداخت ولی راه سختی در پیش خواهید داشت. علت این امر ارجحیت شهروندان ترک بر خارجی ها برای بکارگیری در مشاغل است. البته لازم به ذکر است در طول مدت این سه ماه، فرد توریست به هیچ وجه اجازه‌ی کار یا تحصیل و انجام هر گونه فعالیت اقتصادی را نخواهد داشت. در این زمینه می تونید با مشاورین ما هم تماس بگیرید تا شما رو بیشتر راهنمایی کنند. با خرید ملک 250 هزار دلاری برای فرد چه اقامتی صادر می شود؟ با خرید ملکی با این مبلغ به شرط رعایت نکات مورد نیاز به وی پاسپورت اعطا می شود. سایت ترندیول ترکیه با فرآهم آوردن فضایی امن برای فروشندگان و خریداران، بنیان‌های یک تجارت سالم را پایه‌گذاری کرده است.

اگر چه ممکن است افراد زبان انگلیسی را بلد باشند و موقع مسافرت کوتاه به ترکیه بتوانند دست و پا شکسته با ترک ها صحبت کنند، اما برای مهاجرت فرد مهاجر حتما باید زبان ترکی را یاد بگیرد تا دچار مشکل نشود. یکی دیگر از معایب مهاجرت به ترکیه مشکل کار پیدا کردن در این کشور است. البته این مشکل برای کسانی که با ویزای کاری مهاجرت می کنند وجود ندارند. افرادی که نگران مشکل پیدا کردن کار در ترکیه هستند و برای مهاجرت تردید دارند، می توانند اول کار پیدا کنند و بعد از طریق ویزای کاری مهاجرت کنند.

همانطور که گفته شد یکی از روش هایی که بسیار سریع منجر به اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه می گردد، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک می باشد. البته قابل ذکر است زمانی که ارزش ملک خریداری شده حداقل برابر با ۲۵۰ هزار دلار باشد منجر به تابعیت خواهد شد. با توجه به اهمیت بررسی وضعیت اقتصادی و قوانین مالیاتی هر کشور قبل از اقدام به سرمایه گذاری، توصیه می گردد طی مشورت با یک وکیل مهاجرتی مجرب در این راه قدم بردارید. موسسه ملک پور با تکیه بر دانش مشاورین کارآزموده،‌ آماده ارائه بهترین خدمات مهاجرتی به شما عزیزان می باشد. در صورت تمایل می توانید سوالات خود را در باب مهاجرت به ترکیه در بخش دیدگاه های سایت مطرح و پاسخ مشاورین ما را دریافت نمایید.