دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت هزینه ها و شرایط ۲۰۲۲ باراد

پس در کل، بهتر است فقط یک پرونده داشته باشید و تمام تمرکز خود را روی آن قرار دهید. هزینه نوت آفیسر ۵ دلار کانادا و مدت زمان تقریبی دریافت نوت آفیسر بین ۳۰ الی ۳۵ روز است. برای کسب جزئیات بیشتر در مورد برنامه مهاجرتی حتما فیلم موجود در این لینک را مشاهده کنید.

  • بخشی دیگر برای ترجمه مدارک، هزینه وکیل، پیگیری پرونده و … در نظر گرفته می‌شود.
  • آشنایی با راه‌های مهاجرت می‌تواند فرآیند اخذ اقامت را ساده تر کند.
  • استارتاپ هم از جمله روش هایی است که باعث دریافت اقامت کانادا می شود.
  • به عنوان مثال، جهت پذیرش متقاضیان مهاجرت به مونترال از طریق برنامه استانی کبک، دو مرحله در نظر گرفته شده است.
  • ویزای استارت آپ کانادا یکی از روش های منحصر بفرد برای کسانی است که یک طرح تجاری عالی داشته باشند.

در واقع شما موظف هستید که افسر صدور ویزا را متقاعد نمایید که از عهده ی تمام هزینه های اقامتی و مایحتاجی خود در کانادا برمی آیید. ، لازم است که مدارک تحصیلی فرد متقاضی برای ارزیابی و تایید به سازمان WES واقع در کانادا ارسال شود. برای مهاجرت به کانادا می بایست از طریق سیستم‌امتیاز بندی اکسپرس انتری اپلای کنید .

برنامه استانی ایالت انتاریو

کشور کانادا به دلیل کمبود نیروی کار ماهر و هرم جمعیتی پیر خود از افراد متخصص در حوزه‌های مختلف شغلی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، استقبال می‌کند. شما می‌توانید از طریق مهاجرت کاری به این کشور اقامت دائم آن را همراه با درآمدی مناسب اخذ کنید. با اخذ اقامت دائم کانادا فرصت زندگی در کشوری توسعه‌یافته، امن، با استانداردهای بالای زندگی و نظام آموزشی برجسته را خواهید داشت که مناسب زندگی خانوادگی خواهد بود و به پیشرفت شغلی شما کمک خواهد کرد. طبق تصمیم هایی که دولت فدرال اتخاذ کرده پیش بینی می شود در ماه های روبرو تعداد بیشتری از افرادی که مدارک خود را ثبت کرده و در انتظار هستند، تایید شده و به ویزای کاری برسند. علاوه بر مدل فدرال یک مدل مهاجرت کاری دیگر نیز در دستور کار کشور کانادا می باشد با عنوان ویزای کاری استانی.

زیرا وکلا دارای تجربه بالایی در این زمینه هستند و به تمام قوانین کشور کانادا اشراف دارند. در نتیجه برای بهبود روند مهاجرت شما راهکارهای مؤثر و کاربردی پیشنهاد می‌دهند. مشاوره گرفتن از وکیل قبل از مهاجرت به کشور کانادا می‌تواند به انتخاب بهترین روش و مسیر برای مهاجرت به شما کمک بسیاری کند. در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، همه چیز برای شروع یک مهاجرت آسان و بی دغدغه فراهم است. وکلا و کارشناسان مهاجرتی، 24 ساعته در خدمت شما هستند و به راهنمایی و هدایت هر چه بهترتان کمک می‌کنند.

شرایط اخذ تابعیت کانادا از طریق تولد چیست؟

چنانچه پیشنهاد شغلی یا امکان کار قانونی در کانادا را دارید، نیازی به اثبات تمکن مالی ندارید. متقاضیان در صورت اقامت در بازه کوتاه مدت و موقت، می توانند با دریافت اقامت موقت کانادا به این کشور سفر کنند. بر اساس ویزای موقت، افراد با مراجعه به کنسولگری کانادا می توانند تا بازه ای مشخص شده (معمولا ۶ ماه) در کشور کانادا اقامت داشته باشند.

افراد زیادی از سراسر دنیا با توجه به سیستم آموزشی عالی کشور برای تحصیل خود به دانشگاه ها و آموزشگاه های کشور کانادا اعتماد نموده و مهاجرت تحصیلی به کانادا می نمایند. به‌همین‌دلیل بخش زیادی از نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق مهاجران تامین می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهاجرت به کانادا از طریق کار، امکان دریافت اقامت دائم این کشور است. همین موضوع باعث شده تا مهاجرت کاری، یکی از پرطرفدارترین روش های مهاجرت به کانادا شود. میزان تسلط به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی نیز از مهمترین فاکتورهای بررسی شرایط مهاجرت کاری به کانادا است. افرادی که قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارند می‌بایست به یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسوی تسلط نسبی داشته باشند که زبان فرانسوی صرفا برای استان کبک، مناطق فرانسوی زبان و یا صرفا مشاغل و موقعیت‌های فرانسوی زبان کاربرد دارد.

هزینه های تحصیل در آلمان کمتر از کاناداست و شاید گزینه بهتری برای افرادی باشد که محدودیت در بودجه دارند. کانادا از جمله بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت طبق آمار جهانی به شمار می رود و سالانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می نمایند. کانادا کشوری سردسیر است و اکثر مردم آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در نزدیکی خاک آمریکا زندگی می کنند. پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا دهمین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است.