دسته‌ها
اخبار

راه های مهاجرت به کانادا 2022 ️ 9 روش اصلی اقامت کانادا راهنمای جامع

با توجه به رونق شرایط بازار کار در کانادا، پائین آمدن نرخ بیکاری این کشور در سالیان اخیر و بالا بودن کیفیت زندگی در این کشور متقاضیان مهاجرت از بین روش های مهاجرت به کشور کانادا ، کار را به عنوان اولویت اول قرار می دهند. ویزای خود اشتغالی کانادا که به عنوان ویزای هنرمندان و ورزشکاران نیز شناخته می‌شود، این امکان را برای فرد متقاضی فراهم می‌کند تا در ابتدای ورود خود به کانادا اقامت دائم را اخذ نماید. متقاضیان واجد شرایط در این روش باید حداقل 2 سال سابقه کاری حرفه‌ای و مرتبط داشته باشند.

  • در صورتی که شما در زمینه این مشاغل مورد نیاز، تخصص و سابقه کار داشته باشید، می توانید با کارفرمایان مصاحبه کنید و در صورت توافق پیشنهاد کار دریافت کنید.
  • زیرا از همان ابتدای ورود به تمام اعضای خانواده اقامت دائم داده می‌شود.
  • در صورت به حد نصاب رسیدن امتیازات می‌توانند اقامت دائم کانادا را گرفته و آنجا وارد بازار کار شوند.
  • شما در ابتدا باید با توجه به شرایط تان، توانایی تان، علاقه تان، ظرفیت تان و سایر فاکتور ها و المان های دیگر یکی از این راهها را برای مهاجرت به کانادا انتخاب نمایید.

تافل TOEFL هم برای اخذ پذیرش تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به کانادا مورد تایید است. مطلب پیشِ رو، راهنمای کامل مهاجرت به کانادا در سال 2022 است که با استفاده از دقیق‌ترین و جدیدترین اطلاعات و آمار مهاجرتی و از منابع موثق و معتبر تهیه شده است. اولین کاری که بعد از دریافت ویزا و وارد شدن به خاک اروپا باید انجام دهید، اجاره یک آپارتمان است.

در یک دقیقه شرایط مهاجرت به کانادا را بسنجید!

استاد راهنما به دانشجویی که دارای رزومه علمی قوی، نمره زبان بالا، مقالات علمی بین المللی و سن مناسب به همراه انگیزه کافی است پذیرش دکتری در دانشگاه محل خدمتشان اعطا می نماید. دانشجویان در این مقطع می توانند از طریق کار پژوهشی در دانشگاه، بخش زیادی از هزینه های خود را تامین نمایند. همچنین افرادی که دارای رزومه علمی، تحقیقاتی و سطح زبان بالا هستند می توانند بورسیه تحصیلی کانادا را به دو صورت اسکولارشیپ و فاند دریافت نمایند. در این سیستم رتبه بندی، افرادی که بیشترین امتیاز را بگیرند می توانند اقامت کانادا را اخذ کنند. رویکرد برنامه‌ریزی‌شده این کشور و روش های مهاجرت به کانادا، از دیگر مواردی است که متقاضیان را به خود جذب می‌کند. روند سادۀ شرایط مهاجرت به کانادا و استقبال بی‌نظیر از دانشجویان، متخصصان و کارگران ماهر، این کشور را به یکی از اصلی‌ترین مقاصد مهاجرتی افراد تبدیل می‌کند.

ویزای حمایتی یا اسپانسرشیپ کانادا مختص کسانی است که یکی از اعضای خانواده نزدیک آنها در کانادا زندگی می‌کند و شهروند یا مقیم دائم آن است. متقاضیان می توانند با ارسال رزومه در این شغل ها ثبت نام نمایند. متقاضیان می بایست یک توصیه شغلی با اعتبار داشته باشند و نشان دهند که کارگران با تجربه و خبره ای در یکی از شغل های معلوم شده در قسمت تولید گوشت و کشاورزی می باشند.

برای دریافت اقامت و مهاجرت به کشور کانادا مسلماً بهترین روش، روشی است که نیاز به زمان و هزینه‌های کمتری داشته باشد. یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا، روش اکسپرس اینتری است. زیرا در این روش فرد از همان ابتدا اقامت دائم را دریافت نموده و این شرایط تنها برای خود شخص نیست بلکه شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال متقاضی نیز می‌شود که می‌توانند با استفاده از این روش اقامت دائم کانادا را به دست آورند. معمولاً روش‌های مهاجرت به کشور کانادا بر اساس سیستم امتیاز بندی مشخص می‌شوند. برای مثال در روش مهاجرت کاری مواردی مانند مدرک زبان، مدرک تحصیلی، سن و سابقه کاری دارای امتیاز و اهمیت بیشتری هستند.

مهم ترین و اساسی ترین خبرهای مهاجرتی کانادا

شما می توانید در آخر کار درخواست ویزای خود را بعد از گرفتن پذیرش تحصیلی و در کنار مدارک دیگر به طور آنلاین یا با ارسال فرم درخواست به دفتر ویزای کانادا، در منطقه زندگی خود اقدام نمایید. به طور کلی ارائه درست مدارک و رزومه مناسب در پذیرش شما بسیار موثر هستند. اگر به مدت 3 تا 5 سال در این کشور مشغول به کار شوید با درخواست اقامت دائم، می‌توانید حق شهروندی دریافت کنید. هر یک از روش‌های مهاجرتی به کانادا شرایط مخصوص به خود را دارند. همچنین مدارک مورد نیاز در هر یک از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت است؛ اما اغلب مدارکی همچون مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی، سوابق کاری، تمکن مالی و غیره مورد نیاز است.

اعلام نتایج اکسپرس انتری: کانادا خواستار افزایش دعوت‌نامه‌های درخواست

لازم به ذکر است که پس از تولد فرزند، والدین بلافاصله اقامت کانادا را بدست نمی آورند و لازم است تا فرزند با رسیدن به سن ۱۸ سالگی، از طریق اسپانسرشیپ برای اقامت پدر و مادر خود اقدام نماید. بنابراین این روش مهاجرت کانادا، اگرچه برای آینده کودک مفید است، اما شاید برای والدین چندان روش سریع و مطمئنی نباشد. لازم به ذکر است کهمهاجرت کانادا با روش سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور، نیازمند رعایت شرایط مختص به همان شهر می باشد و قوانین و مقررات و حتی میزان سرمایه برای هر شهر متفاوت است. وکلا و مشاورین قانونی اداره مهاجرت کانادا می‌توانند قانونا نامه‌ای را تهیه کنند و آن نامه را در دفاع از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند. در این نامه شرایط فرد متقاضی و دلایل و اهداف انتخاب نوع ویزای او بر اساس بندهای قانونی اداره مهاجرت کانادا توضیح داده می‌شود.