دسته‌ها
اخبار

راهنمای قطعی مهاجرت به کانادا تمام موارد مهاجرت به کانادا در یک صفحه

اگر کار آفرین هستید، باید بتوانید ایده‌های نوآورانه و رقابتی ارائه دهید. در کنار همه اینها باید توانایی زبان داشته باشید تا بتوانید وارد ارتباط با سایر افراد شوید. اینها تنها ویژگی‌های کلی هستند و موارد بسیار دیگر هم وجود دارد که در مهاجرت به کانادا نقش اساسی دارند. ازدواج با شخصی که مقیم کشور کانادا می باشد، سبب می شود که شخص متقاضی به عنوان همسر، تبعه دائم کشور کانادا را اخذ نماید.

  • منتهی بر خلاف همراه که اجازه کار تمام وقت دارد٬ دانشجویان تنها می توانند به صورت پاره وقت در داخل دانشگاه یا خارج از محیط دانشگاه مشغول به کار باشند.
  • بعضی از آنها امکان دارد مخارج های اولیه سرمایه گذاری زیادی احتیاج داشته باشند ولی شرایط بهتر و مناسب تری نیز داشته باشند.
  • متاسفانه برخی از وکلای مهاجرتی صرفا برای منفعت شخصی به افرادی که شرایط مهاجرت به کانادا را ندارند نیز روش هایی را معرفی می کنند و به این بهانه از این افراد مبالغ هنگفتی دریافت می کنند.
  • این کمک ها به مدت ۱ سال ارائه می گردد تا زمانی که فرد، بتواند نیازهایش را برطرف نموده و خود کفا شود.
  • مهم‌ترین مزیت مهاجرت به این روش این است که فرد می‌تواند ویزای اقامت دائم دریافت کند.
  • برای مهاجرت به مونترال که در استان کبک واقع شده است، می توان از روش های مختلفی مانند مهاجرت به مونترال از طریق تخصص، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یا مهاجرت به مونترال از طریق برنامه استانی اقدام کرد.

ویزای خود اشتغالی، از دیگر روش های مهاجرت کانادا می باشد که به افراد این امکان را می دهد تا بر اساس مهارت و تجربه شغلی خود، در کشور کانادا به اشتغال زایی بپردازند. البته در سال های اخیر به دلیل درخواست های بسیار زیاد برای این نوع مهاجرت، کشور کانادا محدودیت ها و شرایط خاصی در نظر گرفته که باعث شده افراد از شانس کمتری برای مهاجرت با این روش برخوردار باشند. نمی‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید اما فرزند متولد شده شما طبق قانون دولت کانادا شهروند کانادا محسوب می‌شود. پس از این که فرزند شما به سن قانونی ۱۸ سال رسید، در آن صورت می‌تواند برای ویزای اسپانسرشیپ والدین برای شما درخواست دهد و از این طریق اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. پس از تحصیل در کانادا از راه های مختلفی امکان اخذ اقامت تحصیلی کانادا وجود دارد. در صورت داشتن شرایط لازم، امکان اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا در مقاطع فوق لیسانس و دکترا را دارید و به دنبال آن می‌توانید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید.

تماس با ما

، خدمات و شرایط مناسبی است که این کشور برای طیف خاصی از افراد و گروه ها قائل شده است. بیشترین تعداد مهاجران به این کشور معمولا از دسته های کارگران و مهندسان ماهر، دانشجویان خارجی و بازرگانان و تجار هستند. البته مهاجرت های فامیلی نیز در این کشور وجود دارد اما به اندازه ای نیست که با سه دسته مذکور مقایسه شود.

مهاجرت استانی کانادا ، در حال تبدیل شدن به یک مسیر مهاجرتی محبوب بوده و استان‌هایی مانند آلبرتا، انتاریو، بریتیش کلمبیا و سایر ایالت‌های این کشور، برنامه‌های پذیرش مهاجران خود را در این راستا، توسعه داده‌اند. مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی مستلزم آن است که متقاضیان پس از ورود به این کشور، در استان‌های مربوطه اقامت داشته باشند. همچنین یکی از شرایط اکثر برنامه‌های استانی، برخورداری داوطلبان از یک پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمای واجد شرایط کانادایی است. افرادی که اقامت دائم کانادا را داشته باشند، با حق اسپانسری، اجازه دعوت بستگان خود برای اشتغال به کار یا تحصیل را دارند.

دانشگاه مک گیل

برای مثال هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه می تواند بین ۶۵۰ دلار تا ۲۱۰۰ دلار باشد همچنین هزینه اجاره یک آپارتمان سه خوابه می تواند بین ۱۱۰۰ دلار تا ۴ هزار دلار در مناطق مختلف کشور کانادا متغیر باشد. در جدول زیر می توانید هزینه میانگین اجاره خانه و همچنین قیمت متوسط هر متر مربع آپارتمان را در کشور کانادا مشاهده نمایید. هزینه زندگی در کشور کانادا معمولاً از دو بخش اجاره خانه و هزینه های روزمره زندگی تشکیل می شود. هزینه های زندگی در شهرهای مختلف کشور کانادا متفاوت است همچنین هزینه اجاره خانه یا خرید خانه در کشور کانادا نیز در هر شهر یا استان متفاوت با دیگری است. کارآفرینی در کبک به منظور راه اندازی کسب و کاری جدید و خلاقانه می باشد که تا کنون در این ایالت وجود نداشته است و راه اندازی نشده است.

موسسه های مهاجرتی موسسه های قانونی هستند که مجاز به انجام فعالیت در زمینه مهاجرت به کشور های مختلف جهان می باشند. امکان افتتاح یک شرکت در کانادا بدون داشتن شهروند کانادایی یا مهاجر زمینی (مقیم دائم) وجود دارد ، در این صورت، شما حق دارید با یک یا چند مقیم دائمی یا مهاجر زمینی ، یک شراکت یا شرکتی ایجاد کنید. ما شما را با آخرین اخبار مربوط به مهاجرت کانادا به روز خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که مهاجرت e-Visa را به عنوان فرستنده ایمن با ارائه دهنده ایمیل خود علامت گذاری کنید.