دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا موسسه مهاجرتی پارس رادین-مهاجرت دی بی

برای برنامه ها و روش های مهاجرت به کشور کانادا شرایط کلی و اختصاصی وجود دارد. استان های آتلانتیک کانادا شامل استان های نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد و نیو فاند و لابرادور است. یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت از طریق این استان های کم جمعیت با شرایط آب و هوایی خاص است. دولت کانادا به منظور جذب نیروی کاری متخصص و ماهر برنامه مهاجرت به این استان های شرقی کانادا را اجرا کرده است.

  • البته هر یک از این برنامه‌ها شرایطی دیگری هم لازم دارند که در صفحه مربوط به هر برنامه جزییات آن اشاره شده است.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای تضمینی کانادا، می‌توانید با مشاوران مجرب و کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی ایران کانادا تماس بگیرید.
  • مهاجرت از طریق برنامه فدرال مناسب افرادی است که با سابقهٔ کاری بالا، قصد اقامت در استان‌های کانادا به جز کبک را دارند.

کار در کانادا یکی از برترین مسیرهای مهاجرتی است که بدون هیچ سرمایه ای و تنها با تکیه بر تخصص امکان پذیر می باشد. شما با تحصیل در کشور پیشرفته کانادا می توانید علاوه بر اخذ مدرک تحصیلی معتبر، آینده کاری خود را نیز تضمین می کنید. بهره گیری از دانش مشاورین و وکلای بین المللی متخصص یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی کانادا است.

مخارج زندگی در کانادا چگونه می باشد؟

پس از بررسی شرایط اولیه شما دانشگاه یک نامه پذیرش تحصیلی صادر می کند که در آن به هزینه های تحصیل شما نیز اشاره می شود. در این سیستم رتبه بندی، افرادی که بیشترین امتیاز را بگیرند می توانند اقامت کانادا را اخذ کنند. همه 10 استان کانادا به‌جز ایالت کِبِک برنامه مختص به‌خود را برای PNP دارند. با اخذ جاب آفر کانادا در یک استان، سیستم اکسپرس اینتری، سرمایه‌گذاری و … می‌توانید به یکی از استان‌های کانادا مهاجرت کنید.

وب سایت های پیشنهادی موسسه ملک پور

آپارتمان ها در این کشور معمولاً بزرگ تر از آپارتمان های موجود در شهرهای اروپایی هستند. اگر از یک کشور گرمسیری نقل مکان می کنید، ممکن است کمی طول بکشد تا خود را با زمستان کانادا وفق دهید. شما احساس سرما نخواهید کرد، زیرا شهرها زیرساخت های شگفت انگیزی را با سیستم گرمایشی و ارائه می دهند که باعث می شود حتی زمانی که بیرون هستید احساس سرما نکنید. می توانید از تابستانی زیبا لذت ببرید، از فصل رنگارنگ پاییز شگفت زده شویم و همچنین از زمستان با برف بازی بیرون از خانه و گذراندن اوقات خوش با ورزش های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد لذت ببریم. به طور کلی انواع تفریحات در 4 فصل سال، در کانادا به بهترین شکل موجود است. در درخواست خود باید شواهدی مانند سبک زندگی باثبات، کارهای که برای بهبود رفتار خود انجام داده اید و یا اینکه تخلف شما یک واقع مجزا بوده است، ارائه دهید.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد؛ اخذ اقامت دائم فرزند هنگام تولد در کانادا

همینطور تغییراتی که در دعوت نامه اکسپرس اینتری به وجود می آیند علت دیگری جهت تغییر مقررات مهاجرت به کانادا می باشند. قوانین و مقررات مهاجرت به کانادا در هر سال مناسب با احتیاج های اجتماعی، اقتصادی و همین طور مواضع سیاسی این کشور آپدیت می شوند. فرآیند ثبت و تایید درخواست پناهندگی کانادا، فرآیندی مشکل می باشد، و کشورهای مقصد همچنین امکان دارد به احتمال زیاد به نتیجه نرسند و درخواست پناهندگی شخص را قبول نکنند. و شخصی که متقاضی مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی می باشد را بدون هیچ ایراد و گرفتاری به مقصودش که پناهندگی کانادا می باشد برساند.