دسته‌ها
اخبار

راه های *مهاجرت به عمان* 2022: قوانین جدید، هزینه، مدارک-مهاجرت دی بی

ماماها می‌توانند با دریافت پیشنهاد کار؛ نسبت به اخذ ویزای کار اقدام کنند. مهاجرت به عمان برای ماماها همچون دندانپزشکان و پرستاران نیاز به سوابق کاری دارد. در صورتی که درآمد متقاضی ۵۰۰ ریال به بالا باشد، می‌تواند در طول مدت اقامت خود برای خانواده (همسر و فرزندان زیر 21 سال) اقامت عمان دریافت کند. در این صورت، همراهان برای هر فعالیتی نیاز به مجوز دارند؛ اعم از تحصیل و کار. بر اساس قوانین مهاجرتی این کشور، دولت عمان از خانواده متقاضی کار حمایتی نمی‌کند.

  • برای مهاجرت به عمان از طریق کار لازم است که شخص از سوی یک کارفرما در عمان پیشنهاد شغلی داشته باشد.
  • تیم الست گروپ بر اساس شرایط فرد متقاضی و میزان سابقه ای که ایشان دارد، خدمات کاملی را در زمینه دریافت قرارداد استخدامی و مهاجرت کاری به کشور عمان برای ماماها و نیروی کادر درمان ارائه می دهد.
  • هنگامی که شما ویزای تحصیلی کشور عمان را دریافت کردید به صورت عادی اجازه کار کردن نخواهید داشت البته در صورت لزوم می توانید با مکاتبه با دانشگاه مربوطه اجازه کار را از دانشگاه­های عمان کسب نمایید.
  • بدون شک هزینه مهاجرت به عمان می‌تواند برای افراد مختلف با میزان دارایی مختلف، متفاوت باشد؛ اما یکی از روش‌ های مهاجرت به عمان، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است.
  • شرایط استخدام در عمان برای مهاجران و افراد غیربومی مشکل است و سختگیری‌هایی به همراه دارد.

ورزشکاران باید ثابت کنند که در کشور مقصد به ادامه فعالیت‌های ورزشی می‌پردازد و در واقع قصد آن‌ها از مهاجرت به این کشور توسعه ورزش و فعالیت‌های ورزشی در سطح داخلی و خارجی است. همچنین افراد مجرد می‌توانند فرزندی را به عنوان فرزندخوانده بپذیرند. طبق آخرین دستورالعمل‌های ارائه شده توسط بانک مسقط، اتباع خارجی تا 80 درصد ارزش ملک را می‌توانند در قالب وام دریافت و طی حداکثر 25 سال بازپرداخت کنند.

آیا در زمینه ی میزان حقوقی که ماماها در طرح مهاجرت کاری به کشور عمان دریافت می نمایند اطلاعاتی دارید؟

پزشکانی که رزومه علمی و سوابق کاری قابل توجهی دارند می توانند برای دریافت ویزای عمان اقدام کنند. ویزای سرمایه گذاری در عمان که منحصر به افراد خارجی مایل به سرمایه گذاری در این کشور است، 6 ماه اعتبار دارد. این نوع ویزا که صدورش منوط به اخذ تاییدیه از وزارت تجارت و صنعت عمان است، برای مدت 2 سال قابل تمدید است. ولی با توجه به سابقه کاریتون میتونید برای کشورهای دیگه هم اقدام کنید. پیشنهاد میکنم فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسانمون باهاتون تماس بگیرن و راهنماییتون کنن.

تحصیل پزشکی در آلمان شرایط تحصیل *رایگان* 2023

مهاجرت به عمان از طریق سرمایه‌گذاری از دیگر راههای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود این نوع از مهاجرت با سه شیوه سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک، ثبت شرکت و سپرده‌گذاری در بانک‌های این کشور قابل انجام است. با این حال بهتر است بدانید که بهترین روش، مهاجرت به عمان، سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت است. زیرا عمان از موقعیت تجاری بسیار خوبی برخوردار است و موقعیت جغرافیایی آن بر این امر می‌افزاید. در این طرح مهاجرتی و برنامه های دیگر افراد خارجی که به کشور عمان مهاجرت می نمایند می توانند همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را نیز با خود همراه نمایند.

برای برخورداری از مشاوره بهترین وکیل‌ روش های مهاجرت عمان شرایط خود را با ما در میان بگذارید تا در صورت هرگونه ابهام و سؤالی در این زمینه بهترین پاسخ را دریافت نمایید. از روش‌های دریافت اقامت موقت عمان می‌توان به اقامت از طریق کار، اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت ، اقامت از طریق خرید ملک، اقامت عمان از طریق ازدواج اشاره کرد. امکان صادرات و واردات بدون محدودیت‌های بین المللی د دسترسی بسیار آسان به بنادر خلیج فارس، اقیانوس هند و خلیج عمان و همچنین امنیت و ثبات اقتصادی بسیار بالا، تاییدی بر این ادعا است. ثبت شرکت یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به عمان و اخذ اقامت عمان است. بسته به شرایط شخص متقاضی مهاجرت به عمان از جمله تخصص، رشته تحصیلی، تمکن مالی، سطح زبان انگلیسی و عربی و … متفاوت است و روش‌های مختلفی برای اخذ اقامت عمان وجود دارد. این کشور از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان منتهی شده و از جنوب با کشور یمن و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحده عربی و ایران همسایه است.