دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان + روش‌ها، شرایط، هزینه‌ها در سال 2022 پارسی کانادا-مهاجرت دی بی

برای مهاجرت کاری باید تخصصتون مرتبط با رشته تحصیلی و یا مدرک فنی حرفه ای شما باشد . ولی اگر مدرک فنی معتبر دارین میتونید جاب افر برای کشور های دیگه اقدام کنید. مایل بودین تماس بگیرید و یا فرم مشا.ره پر بفرمایید تا کارشناسانمون راهنماییتون کنند. ولی برای ادامه تحصیل در رشته ی mba در کشور کانادا برای مستر و دکترا میتونید اقدام کنید. در این ویزا فرد متقاضی قبل از ورود به خاک عمان، شغل مورد نظر را پیدا کرده است و با استفاده از ویزا توریستی به فرد فرصتی داده می شود تا برای بستن قرارداد به عمان سفر کند.

پزشکانی که رزومه علمی و سوابق کاری قابل توجهی دارند می توانند برای دریافت ویزای عمان اقدام کنند. ویزای سرمایه گذاری در عمان که منحصر به افراد خارجی مایل به سرمایه گذاری در این کشور است، 6 ماه اعتبار دارد. این نوع ویزا که صدورش منوط به اخذ تاییدیه از وزارت تجارت و صنعت عمان است، برای مدت 2 سال قابل تمدید است. ولی با توجه به سابقه کاریتون میتونید برای کشورهای دیگه هم اقدام کنید. پیشنهاد میکنم فرم مشاوره پر بفرمایید تا کارشناسانمون باهاتون تماس بگیرن و راهنماییتون کنن.

ماماها می‌توانند با دریافت پیشنهاد کار؛ نسبت به اخذ ویزای کار اقدام کنند. مهاجرت به عمان برای ماماها همچون دندانپزشکان و پرستاران نیاز به سوابق کاری دارد. در صورتی که درآمد متقاضی ۵۰۰ ریال به بالا باشد، می‌تواند در طول مدت اقامت خود برای خانواده (همسر و فرزندان زیر 21 سال) اقامت عمان دریافت کند. در این صورت، همراهان برای هر فعالیتی نیاز به مجوز دارند؛ اعم از تحصیل و کار. بر اساس قوانین مهاجرتی این کشور، دولت عمان از خانواده متقاضی کار حمایتی نمی‌کند.

ورزشکاران باید ثابت کنند که در کشور مقصد به ادامه فعالیت‌های ورزشی می‌پردازد و در واقع قصد آن‌ها از مهاجرت به این کشور توسعه ورزش و فعالیت‌های ورزشی در سطح داخلی و خارجی است. همچنین افراد مجرد می‌توانند فرزندی را به عنوان فرزندخوانده بپذیرند. طبق آخرین دستورالعمل‌های ارائه شده توسط بانک مسقط، اتباع خارجی تا 80 درصد ارزش ملک را می‌توانند در قالب وام دریافت و طی حداکثر 25 سال بازپرداخت کنند.

  • بنابراین افراد با شرایط سنی، کاری، تحصیلی و مالی گوناگون می توانند به کشور عمان مهاجرت کنند.
  • خیلی از هم وطنان عزیزمان در ایران مایل به مهاجرت به کشورهای خاور میانه و منطقه حاشیه ی خلیج فارس می باشند.
  • بنا به اعلام دولت سرمایه‌گذاران خارجی با مالکیت صددرصد می‌توانند در کشور عمان فعالیت کنند؛ این بدین معناست که راه‌اندازی کسب‌وکار نیازی به سهام‌داران و شرکای عمانی ندارد.
  • این عبارت به این معنی است که تضمینی برای استخدام دوباره شما توسط کارفرماهای عمانی بعد از پایان تاریخ قرارداد کاری وجود ندارد و شاید ممکن باشد بعد از پایان قرارداد کاری خود دنبال فرصت شغلی تازه ای باشید.

مهاجرت به عمان از طریق سرمایه‌گذاری از دیگر راههای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود این نوع از مهاجرت با سه شیوه سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک، ثبت شرکت و سپرده‌گذاری در بانک‌های این کشور قابل انجام است. با این حال بهتر است بدانید که بهترین روش، مهاجرت به عمان، سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت است. زیرا عمان از موقعیت تجاری بسیار خوبی برخوردار است و موقعیت جغرافیایی آن بر این امر می‌افزاید. در این طرح مهاجرتی و برنامه های دیگر افراد خارجی که به کشور عمان مهاجرت می نمایند می توانند همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را نیز با خود همراه نمایند.

تولد در عمان

برای برخورداری از مشاوره بهترین وکیل‌ روش های مهاجرت عمان شرایط خود را با ما در میان بگذارید تا در صورت هرگونه ابهام و سؤالی در این زمینه بهترین پاسخ را دریافت نمایید. از روش‌های دریافت اقامت موقت عمان می‌توان به اقامت از طریق کار، اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت ، اقامت از طریق خرید ملک، اقامت عمان از طریق ازدواج اشاره کرد. امکان صادرات و واردات بدون محدودیت‌های بین المللی د دسترسی بسیار آسان به بنادر خلیج فارس، اقیانوس هند و خلیج عمان و همچنین امنیت و ثبات اقتصادی بسیار بالا، تاییدی بر این ادعا است. ثبت شرکت یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به عمان و اخذ اقامت عمان است. بسته به شرایط شخص متقاضی مهاجرت به عمان از جمله تخصص، رشته تحصیلی، تمکن مالی، سطح زبان انگلیسی و عربی و … متفاوت است و روش‌های مختلفی برای اخذ اقامت عمان وجود دارد. این کشور از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان منتهی شده و از جنوب با کشور یمن و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحده عربی و ایران همسایه است.

اقامت عمان

لذا بهتر است قبل از هرگونه اقدام و تصمیم گیری برای مهاجرت عمان با وکلای معتمد و مجرب در این زمینه مشورت کنید. اخذ ویزای کار عموماً هزینه کمتری دارد و از آنجایی که حقوق دریافت می کنید، هزینه پرداختی با سرعت بیشتری به شما باز می گردد. اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در عمان نیز امکان‌پذیر نیست و چنانچه فرد متقاضی ضمن فعالیت خود به اقتصاد و رشد کشور عمان کمک کرده قادر خواهد بود به اقامت موقت خود ادامه دهد و تا زمانی که این کار به سود عمان باشد می‌تواند در عمان زندگی نماید.

افرادی که تجربه مهاجرت به عمان را دارند همیشه از زندگی آرام و سطح بالای رفاه در این کشور تعریف می کنند. ما در این مقاله سعی کرده ایم تمام موارد مهم در مورد کار در کشور عمان در سال 2020 را بدانید در اختیاز شما قرار دهیم. یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشورهای خارجی، مهاجرت از طریق پناهندگی هست. این روش، روشی منطقی برای مهاجرت نمی تواند باشد و به علت اینکه در این مسیر افراد با خطرات بسیاری مواجه خواهند شد که اغلب این خطرها، خطراتی غیر قابل جبران است نمی توان به آن اعتمادی کرد. افرادی که مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق پناهندگی را به عنوان روشی برای مهاجرت در نظر می گیرندمی بایست در نظر داشته باشند که از لحاظ حقوقی وضعیت مساعدی در کشور وارد شده را نخواهند داشت. موقعیت جغرافیایی عمان و قرار داشتن در مسیر دو اقیانوس، موقعیت تجاری بسیار خوبی برای این کشور ایجاد کرده است.