دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال-مهاجرت دی بی

این افراد باید ظرف مدت 90 روز، مدارک کامل خود و هزینۀ لازم جهت بررسی و صدور اقامت دائم کانادا را ارسال کنند. برای مهاجرت کاری به استان کبک ابتدا باید از طریق دولت استانی کبک مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت تایید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید. تاییدیه استان کبک (Certificat de sélection du Québec) نام داشته و متقاضیان پس از دریافت آن می‌توانند از طریق بارگذاری مدارک مورد نیاز، درخواست خود را برای اقامت دائم کانادا ثبت کنند. برای انجام این فرآیند باید ابتدا مشخصات خود را ثبت کرده و با پرداخت هزینه بررسی پرونده و انجام معاینات پزشکی و بایومتریک، مدارک خود را تکمیل و درخواست خود را ثبت می‌کنید.

  • داشتن بستگان و خویشاوندان درجه یک و دو در کانادا امتیاز شما در برنامه‌های مهاجرتی را افزایش می‌دهد.
  • مشاوران ما در قصران گروپ دائما در حال مطالعه و به روز کردن اطلاعات درباره مهاجرت هستند و شما را از آخرین تغییرات و ضوابط تعیین شده آگاه می کنند.
  • سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا یا همان TIRCC مدت زمانی که جهت ثبت اسناد بعد از IRCC ( دعوتنامه برای تقاضا ) بود را از 90 روز به 60 روز کم کرده است.
  • حتی یک خطای ناخواسته ساده می تواند برای متقاضی مهاجرت عواقبی بسیار جدی داشته باشد و دردسرهای زیادی را برایش ایجاد کند.

امکان دارد مهاجرین تحصیلی به کانادا از بعضی از کشورهای اروپا، خاورمیانه یا آفریقا احتیاج به دادن عکس و اثر انگشت داشته باشند. برای پیدا کردن فرصت های شغلی می توانید از موسسه های مهاجرتی، روزنامه ها و … کمک بگیرید، رزومه خود را در فرمت کانادایی تهیه نمایید. چنانچه شما جواز تحصیل داشته باشید و موسسه آموزشی شما دارای اعتبار باشد، می توانید در همان دانشگاه خود، مشغول به کار شوید، مطابق مقررات جدید 2017 می توانید بیرون از دانشگاه هم مشغول به کار شوید، به شرطی که دانشجوی تمام وقت باشید. همین طور ادامه تحصیل در کانادا بعد از مقطع دبیرستان و مهاجرت با مدرک دیپلم به شما امکان آشنایی با آخرین فناوری های روز را داده و اجازه می دهد تا توانمندی های خود را به عنوان یک دانشجو ارتقا دهید.

امکان تحصیل رایگان:

با سلام شرایط اولیه تون مناسب هست برای بررسی پرونده شما نیاز به اطلاعات بیشتری وجود دارد. زبان رو بیشتر باید روی اون کار بکنید ولی میتونیم بهتون زمان بندی بدیم که چه سطحی از آیلتس خودتون رو برسانید که بتونید ویزای کار را دریافت کنید. ربطی هم به سرمایه نداره اون پروژه میتونه در برنامه استارتاپ تا 5 فامیلی رو شامل بشه . یک روش دیگری هم هست و اون هم این که در ایران یک بیزینس فعالی داشته باشید که خیلی هم کوچیک نباشه و قصد ایجاد شعبه ی دیگری رو در کانادا داشته باشه بر اساس اون میتونه برای شخص دیگری WORK PERMIT دریافت بشه. شما برای مهاجرت احتیاج به جمع آوری اطلاعات، بررسی و انتخاب از میان گزینه های موجود، جمع آوری مدارک مورد نیاز، پر کردن فرم های مهاجرتی و مکاتبات، انجام پرداخت های مالی مورد نیاز، انجام برخی اقدامات حقوقی و رزرو کردن نیاز دارید.

کار در کانادا

افرادی که دعوت‌نامه دریافت می‌کنند باید طی ۶۰ روز درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم در قالب یکی از برنامه‌هایی که پیش‌تر اشاره کردیم، کامل و هزینه‌ٔ مربوطه را پرداخت کنند. زمان بررسی درخواست‌هایی که از طریق اکسپرس اینتری ارائه می‌شوند، ۶ ماه است. اگر پیشنهاد شغلی از کارفرمای معتبر کانادایی داشته باشید، سریع‌تر به اقامت دائم دست پیدا می‌کنید. بسته به مکان و ناحیه‌ای که برای کار و زندگی انتخاب می‌کنید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. انتخاب یک وکیل مهاجرت کانادا، اولین گام درست و عاقلانه برای هموار کردن مسیر مهاجرتی است. می توانید بهترین وکیل مهاجرت به کانادا را با توجه به شرایط و اهداف مهاجرتی خود، از لیست وکلای مهاجرت به کانادا در تیم تراست انتخاب کنید.

بهتر است بعد از انتخاب رشته و مرکز آموزشی مورد نظرتان اقدام به نگارش رزومه و انگیزه نامه بکنید. در این مرحله با توجه به ملزومات رشته ای که انتخاب کرده اید میتوانید برخی دستاوردهای کاری یا پژوهشی خود را برجسته تر نشان بدهید. ضمنا سه مدرک پاسپورت (گذرنامه)، ویزا و مدارک مربوط به تمکن مالی، جهت ارائه به ماموران فرودگاهی، الزامی است. هر چقدر وکیل مهاجرت با تجربه‌تر و دانش بیشتری داشته باشد، به نحو بهتری می‌تواند بندهای قانونی اداره مهاجرت را در حمایت از موکل خود به کار ببرد. شوید و برنامه مهاجرتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و اکانت آنلاین بسازید. ۵۰ امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد (اگر نمره زبان انگلیسی‌تان هم در هر چهار مهارت زبانی در سطح CLB ۵ یا بالاتر باشد).

برای آگاهی کامل از قوانین جدید مهاجرت به کانادا، می توانید از مشاوره بهترین کارشناسان این حوزه در شرکت مهاجرتی الست گروپ استفاده نمائید. کارشناسان خبره شرکت مهاجرتی الست گروپ با در نظر گرفتن میزان سرمایه شما، میزان ریسک پذیری و سایر ویژگی های شما و همچنین بررسی و تحلیل قوانین جدید مهاجرت به کانادا، بهترین راهکار و زمینه را برای سرمایه گذاری شما پیشنهاد می دهند. طیف وسیعی از سرمایه گذاری ها با بازدهی متفاوت وجود دارد که می توان در کشور کانادا صورت پذیرد. به دلیل گستردگی و تنوع بالای انواع سرمایه گذاری در کشور کانادا، انتخاب زمینه سرمایه گذاری که بهترین نتیجه را برای فرد در بر داشته باشد مسئله بسیار مهمی است.

برای مهاجرت تحصیلی رایگان، می بایست نخست به سایت دانشگاه مورد نظر در کشور کانادا بروید و شرایط و وضعیت پذیرش را متوجه شوید. و بعد از آن، مدارک واجب برای مهاجرت به کانادا را گردآوری نمایید و برای دانشگاه ارسال نمایید. برای اینکه فرایند مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای کانادا را با موفقیت طی کنید، باید تمامی مراحل درخواست ویزا را به درستی و مطابق با استانداردهای کنونی اداره مهاجرت کانادا طی کنید. یکی از مهم‌ترین دلایل رد شدن یا ریجکت شدن درخواست ویزای کانادا، سردرگمی و تردید آفیسر پرونده است. پر کردن فرم‌های مربوط و ارائه مدارک در قالبی درست و شفاف می‌تواند از ایجاد این سردرگمی جلوگیری کند.

سن، تحصیلات، سابقه کاری مرتبط و میزان تطبیق پذیری، معیارهایی هستند که متقاضی متناسب با آن ها می بایست 30 الی 35 امتیاز دریافت کند. در کنار کسب امتیاز لازم، متقاضی می بایست تمکن مالی لازم را ارائه نماید. از طریق این روش متقاضی می تواند برای همسر و فرزندان زیر 22 سال خود، نیز از همان بدو ورود درخواست اقامت دائم کانادا نماید. متقاضی می بایست در همان زمینه کاری خود به فعالیت در کانادا مشغول شود.

نزدیک به 20 درصد از جمعیت کانادا، از تابعیت خارجی برخوردارند که این کشور را به جامعه‌ای چندفرهنگی تبدیل می‌کند. شهرهای بزرگی مانند تورنتو، ونکوور و مونترال، دارای درصد قابل توجهی از جمعیت مهاجر هستند. زندگی در این کشور، موقعیت خوبی است تا بدون نگرانی از وجود نژادپرستی، برای پیشرفت زندگی خود برنامه‌ریزی کنید. کانادا در اکثر بخش‌های تجاری خود، با کمبود نیروی کار ماهر و متخصص مواجه است. دولت برای جبران این کمبود، مهاجران بین‌المللی بیشتری را تشویق می‌کند تا در این کشور مستقر شوند؛ بنابراین فرصت‌های شغلی زیادی در بخش‌های تولید، خوراک، مراقبت‌های بهداشتی و… برای مهاجران وجود دارد.