دسته‌ها
اخبار

اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2022 موسسه اصطهباناتی-مهاجرت دی بی

نمی توان یک نسخه آماده برای همه پرستاران خانگی پیچید تا فقط از همین مسیر اقدام کنند. ممکن است بتوانید ثبت شرکت کنید، از طریق کارآفرینی مهاجرت کنید، استارتاپ راه اندازی کنید و حتی ممکن است شرایط ادامه تحصیل هم داشته باشید. برای راهنمایی دقیق تر و اینکه کدام یک از این روش ها یا روش های دیگر را باید انتخاب کنید، وقت مشاوره رزرو کنید. در این روش های سریع برای مهاجرت به کانادا، معمولا می توانید در عرض 6 ماه به کانادا بروید.

  • مثلاً برای مهاجرت به کشور کانادا دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه و یا تسلط به این دو زبان برای بسیاری از روش های مهاجرتی الزامی است که از جمله شرایط کلی مهاجرت به کشور کانادا است.
  • البته، در برخی از برنامه های مهاجرتی مانند برنامه های نامزدی استانی افرادی که در بازه سنی مناسب (۲۵ تا ۳۵ سال) قرار داشته باشند، حداکثر امتیاز را از این فاکتور به دست خواهند آورد.
  • در ابتدا باید درباره روش های مهاجرتی اطلاعات کسب کنید و بر اساس بودجه و شرایط خود یکی از این روش ها را انتخاب کنید و برای آن اقدام نمایید.
  • در تمامی مصاحبه‌های سفارت از سیستم بایومتریک برای احراز هویت متقاضیان استفاده می‌شود که برای اطمینان از حضور متقاضی است.

علاوه بر این متقاضیان افغانی واجد شرایط می توانند از طریق آدرس Canada- و یا IRCC.Situation سوال های خود در مورد طرح جدید اسکان افغانها در کانادا و یا فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا برای افغانها را مطرح کنند. همه متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا باید ویزای اقامت این کشور را دریافت کنند. گرچه مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل یا پناهندگی با اخذ ویزای توریستی و ورود به این کشور امکان پذیر است. اما برای اخذ ویزای توریستی نیز متقاضیان باید فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا را تکمیل و ارسال کنند. زیرا هر گونه مشکل در ثبت اطلاعات و عدم همخوانی با اطلاعات متقاضی می تواند منجر به ریجکتی ویزای متقاضی شود. در این بخش از مقاله به اختصار اطلاعات لازم در مورد بندهای فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا را ارائه می دهیم.

اولین مسیر، الزاما بهترین مسیر نیست!

متقاضیان با اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا از نوع ثبت شرکت می توانند شرایط مهاجرت به کانادا را فراهم کنند. مهاجرت به کشور کانادا از طریق ثبت شرکت از 2 روش ثبت شرکت استانی یا ثبت شرکت فدرال انجام می شود. متقاضی برای ثبت شرکت استانی باید بر اساس شرایط سرمایه گذاری در هر استان اقدام کند. شرایط هر استان کانادا برای سرمایه گذاری، اخذ ویزای استارتاپ کانادا و ثبت شرکت متفاوت است. موسسه حقوقی ومهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی به هیچ عنوان این روش را پیشنهاد نمی کند. اخیرا شرایط پذیرش پناهندگان بسیار سخت و دشوار شده است و در کل پناهندگان از وجهه خوبی در کشور مقصد برخوردار نمی باشند.

اقامت دائم کانادا ازطریق استان یوکان

فرزندان متولد شده در خاک کانادا صرف نظر از تابعیت پدر و مادر می توانند تابعیت کانادا را دریافت کنند. پدر و مادر فرزندی که در کانادا متولد شده است و دارای تابعیت کانادا نیستند، می توانند پس از رسیدن فرزندشان به 18 سالگی مجوز اقامت کانادا را دریافت کنند. متقاضی باید دارای مدارک بین المللی در حوزه های هنری و ورزشی و کسب امتیاز مثبت برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق خوداشتغالی باشد. متقاضی باید ثابت کند که دارای سوابق کاری و حرفه ای در حدود 3 تا 5 سال قبل از اقدام برای مهاجرت به کشور کانادا می باشد. متقاضیان برای مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل باید اطلاعات لازم در مورد هدف از پناهندگی، خانواده و شرایط زندگی خود را ارائه دهند.

هزینه هایی که باید برای این روش مهاجرتی پرداخت شود، شامل هزینه های مربوط به اسپانسرشیپ، حمایت مالی از شریک حقوقی (همسر) و حمایت مالی از کودک (فرزند) می شود. دریافت ویزای سرمایه گذاری از دیگرراه های مهاجرت به کانادا است که البته معمولا مدت زمان طولانی تری را نسبت به سایر روش ها می طلبد و همان طور که از نامش پیداست از پرهزینه ترین روش های دریافت اقامت دائم کانادا است. زمان گرفتن اقامت کانادا در هر کدام از راههای مهاجرت به کانادا متفاوت می باشد البته کشور مبدا، زمان درخواست و تکمیل بودن مدارک نیز بر زمان اخذ اقامت تاثیرگذار می باشند. به عنوان مثال زمان گرفتن اقامت کانادا در اکسپرس اینتری حدود 6 ماه است در صورتی که ویزای تحصیلی به طور متوسط 4 الی 6 هفته می باشد.