دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه کاریابی بین المللی کاربین به همراه مجوز رسمی از وزارت کار-مهاجرت دی بی

تامین هزینه زندگی برای این اشخاص بسیار دشوار است به دلیل اینکه کشور ترکیه آن ها را به عنوان شهروند رسمی نمی شناسد و مجبورند برای تامین مخارج زندگی به شغل های غیر رسمی مانند کارگری رو بیاورند. همچنین برای تحصیل فرزندان هم باید هزینه پرداخت کنند و دولت ترکیه از آن ها حمایت نمی کند. توجه داشته باشید موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد. نزدیکی کشور ترکیه به ایران و وجود کیفیت نسبی در زندگی سبب شده است که برخی افراد آن را به عنوان یک مقصد مهاجرتی مناسب انتخاب کنند.

  • از دیگر مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، بالا بودن هزینه مواد غذایی، هزینه‌های درمانی و هزینه تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی ترکیه می‌باشد.
  • در ترکیه، گرانترین شهر برای زندگی را می توان شهراستانبول معرفی کرد، که دارای مراکز خرید بزرگ، مراکز مالی، تجاری و اقتصادی می باشد.
  • شاید نسبت به برخی از کشورهای دیگر ترکیه بهتر باشد اما باز هم باید به همه معیارهای کیفیت زندگی توجه کرد.
  • مدنظر داشته باشید در صورت دستگیری، فرد متخلف موظف به خروج از کشور است و هنگام عبور از مرز باید جریمه پرداخت کند.
  • به زبان ساده ایمیگو می‌خواهد دست کسانی را که قصد کوچ کردن دارند، بگیرد و تا زمانی که پایشان را روی خاک کشور مقصد نگذاشته‌اند، رها نکند.

با سلام و عرض ادب دوست عزیز معمولا ویزاهای توریستی به آسانی قابلیت تمدید و تبدیل ندارند ولی اگر کسب و کاری ایجاد کنید یا کار تمام وقتی داشته باشید می توانید اقدام نمایید. آنکارا پس از استانبول بزرگترین شهر ترکیه می باشد و جمعیتی در حدود 4.5 میلیون نفر را در خود جای داده است. با اینکه تاریخ تاسیس شهر مشخص نیست، شواهد باستان شناسی نشان می دهد که سکونت در این منطقه حداقل از عصر حجر آغاز شده است.

به طور معمول برای دریافت ویزای کار شما با در دست داشتن مدارک می بایستی از سفارت و یا کنسولگری ترکیه از کشور مبدا خودتان اقدام نمایید. با توجه به مطالب ذکر شده اگر تصمیمتان برای مهاجرت به ترکیه جدی است، پس توصیه می شود که با شیوه های گوناگون به منظور مهاجرت آشنایی داشته باشید و فقط نباید به شیوه خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت بسنده کنید. سلام وقت شما بخیر، دریافت پذیرش نامه تحصیلی از دانشگاه اولین قدم شما برای مهاجرت به ترکیه هست. شما باید اول این نامه رو در دست داشته باشید تا بعد بتونید برای دریافت ویزا اقدام کنید.

همه چیز در مورد انواع سند ملکی در ترکیه

برای این کار می توانید از وام بانکی نیز استفاده کنید و بعد از خرید ملک، قسط های بانک را پرداخت کنید و وام را تسویه نمایید. اگر ملکی که می خرید، کمتر از 250 هزار دلار باشد، دیگر اقامت دائم دریافت نمی کنید و اقامت 3 ساله به شما اعطا می شود که قابل تمدید نیز می باشد. البته بهتر است بدانید ملکی که در ترکیه خریداری می کنید را نباید تا 3 سال بفروشید. علاقه مندان به کسب اقامت، باید با مراحل مهاجرت به ترکیه آشنایی داشته باشند. در این مرحله باید از طریق شیوه ای که برای مهاجرت به ترکیه انتخاب کرده اید در سایت وزارت کشور ترکیه فرم درخواست را تکمیل کرده و مشخصاتی نظیر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام والدین، ملیت و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید. سپس از طریق سایت “سامانه ثبت درخواست ملاقات” اداره کل مدیریت مهاجرت اقدام به اخذ نوبت ملاقات کرده و در نهایت ادرس نزدیکترین دفتر DGMM برای شما ارسال می شود.

روش های مهاجرت به ترکیه

برای اخذ ویزای کاری ترکیه شما باید به سفارت ترکیه درخواست دهید. در روشی مانند ارسال دعوت‌نامه کارفرما می‌تواند نیرویی را از خارج از کشور برای کار به ترکیه دعوت کند. اگر افراد از طریق دعوت‌نامه برای کار به این کشور مهاجرت کنند، به آن‌ها اقامت یک ساله در ترکیه داده خواهد شد. اگر فرد متقاضی به مدت 5 سال به صورت مداوم در ترکیه کار کند قادر خواهد بود اقامت دائم این کشور را نیز کسب کند. متقاضیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند باید در هنگام اقدامات لازم برای آن به موارد زیادی دقت کنند.

در طی زمان تحصیل، بایستی به دنبال یافتن کار باشید تا بعد از فارغ التحصیلی، بتوانید با مدرک دانشگاهی خود مشغول به کار شوید و ویزای تحصیلی خود‌ را به ویزای کاری تبدیل کنید. بعد از گذشت مدتی می توانید نسبت به دریافت اقامت دائم خود اقدام نمایید. هزینه زندگی در ترکیه به صورت میانگین، ماهیانه 447 دلار است که 2.14 برابر کمتر از میانگین جهانی است. ترکیه از نظر هزینه زندگی، در بین 197 کشور جهان در رتبه 188 و بهترین کشور برای زندگی در رتبه 60 قرار دارد. متوسط ​​حقوق پس از کسر مالیات در ترکیه، 429 دلار می‌باشد که برای تامین هزینه‌های زندگی افراد به مدت 1 ماه کافی خواهد بود. شما می‌توانید در بخش زیر، هزینه‌های زندگی در این کشور را به صورت جزئی مشاهده نمائید.

موقعیت جغرافیایی، یکی دیگر از عوامل مهم محبوبیت کشور ترکیه است. ترکیه مانند پلی بین اروپا و آسیا است و نقش موثری را در مسیر تجارت ایفا می‌کند. تمامی خدمات وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه است و فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. کارت سبز، پلی میان شما و خارج کشور است، اگر به دنبال ارتباط با شرکت های بین المللی هستید، اگر علاقمندید در کشورهای توسعه یافته و مدرن زندگی کنید مجموعه کارت سبز راهنما و همراه شما خواهد بود. زبان ترکی را بیاموزید؛ زیرا به برقراری ارتباط در موقعیت‌های روزمره و صحبت‌های کوتاه به شما کمک می‌کند.