دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022 + ارزان ترین روش + مدارک + هزینه ها موسسه مهاجرتی هرمس اپلای-مهاجرت دی بی

برای کار به عنوان پزشک و دندانپزشک در ترکیه لازم است پیش از مهاجرت برای معادل سازی مدرک اقدام کرد. پس از معادل سازی، امکان اشتغال در درمانگاه های دولتی و خصوصی برای فرد فراهم می شود. با این حال برای کار به عنوان داروساز و افتتاح داروخانه لازم است شهروندی ترکیه را داشته باشید. می توان گفت در صورتیکه با هر مدرکی بدون تسلط به زبان ترکی برای کار در ترکیه اقدام کنید قطعا شانس پایینی برای کار در ترکیه پس از مهاجرت خواهید داشت.

  • در زیر شهرها و شهرهای محبوبی هستند که در آن جوامع مهاجر قابل توجهی وجود دارد.
  • شما در 8 ترم واحدهای خود را پشت سر می‌گذارید و در آخر هر ترم، باید امتحانات پایانی را قبول شوید.
  • در ابتدا حداقل باید 15 میلیون برای هر فرد هزینه های اولیه را در نظر بگیرید.
  • تحصیل در ترکیه به علت پایین بودن هزینه ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و افراد علاقمند می توانند برای تحصیل در مدارس و همچنین مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های کشور ترکیه اقدام نمایند.
  • محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها چای و قهوه هستند که در فنجان‌های کوچک لاله شکل سرو می‌شوند.

در صورت تأیید درخواست شما، باید به صورت حضوری به سفارتخانه مراجعه نمائید تا در گذرنامه شما ثبت شود. اگر از داخل کشور ترکیه درخواست می‌دهید، می‌توانید مجوز خود را از دفاتر MLSS در آنکارا دریافت کنید. صرف نظر از این که، از داخل یا خارج از ترکیه برای مجوز کار درخواست می‌دهید، نیاز به یک قرارداد کاری یا پیشنهاد شغلی دارید. هنگامی که شما و کارفرما درخواست خود را به وزارت کار ارسال کردید، MLSS ظرف 90 روز این درخواست را بررسی می‌کند. اقامت ترکیه از طریق تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی و رده های سنی امکانپذیر است. در واقع ایرانیان می توانند به عنوان دانش آموز و بعد دانشجو می توانند از مقطع پیش دبستانی و دبستان تا بالاترین مقاطع دانشگاهی را در ترکیه تحصیل کنند.

روند درخواست و دریافت ویزای کار ترکیه

با صرف نظر از هزینه ی پرواز، اقامت کوتاه مدت اولیه در هتل و هزینه‎‌‌های جانبی دیگر، در این قسمت کوشیدیم شما را با چند نمونه از مواردی که در راستای اقامت برایتان شامل هزینه می‌‎شود آشنا کنیم. داشتن گواهی نامه بین المللی در صورتی که قصد خرید خودرو و یا رانندگی در این کشور را دارید. برای اطلاعات بیشتر باید اطلاعات کامل خود را بفرمایید اما برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید. گرفتن مشاوره از وکیل مهاجرت یا اقدام از طرف وی می‌تواند ضریب خطای شما را پایین بیاورد. توجه داشته باشید که این هزینه به اضافه 72 لیر هزینه اقامت، می شود.

معایب زندگی در ترکیه

اگر افراد سرمایه‌گذار بتوانند شرکت خود را در این کشور ثبت کنند، می‌توانند به راحتی اقامت دائم ترکیه را بگیرند. از جمله کسب و کارهایی که می‌توان با این روش راه‌اندازی کرد، باز کردن رستوران ، آرایشگاه و هر نوع فعالیت اقتصادی و تجاری است اما فرد سرمایه‌گذار مسیر راحتی را در پیش نخواهد داشت. ابتدا باید یک طرح توجیهی در کنسولگری ترکیه در ایران تایید شود و پس از تایید کنسولگری برای گرفتن مجوز از وزارت کار ترکیه اقدام کنند و در آخر نیز باید برای اساسنامه و نام تجاری شرکت خود را در سامانه مرسی ثبت کنند. کشور ترکیه یکی از بهترین کشورهای منطقه برای مهاجرت بوده که مسیرهای مهاجرتی به آن بسیار ساده از کشورهای اروپایی است.

ثبت شرکت در ترکیه با محدودیت هایی برای ایرانیان همراه است و این به دلیل وجود تحریم های آمریکا علیه ایران می باشد. به همین دلیل افراد برای ثبت شرکت در ترکیه باید به این محدودیت ها توجه تا دچار مشکل نشوند. جهت ثبت شرکت در ترکیه لازم است که افراد در ابتدا به اداره مالیات این کشور رفته و کد مالیاتی را برای فردی که قصد راه اندازی شرکت را دارد، اخذ نماید. اقدام بعدی این است که شخص به نوتر کردن اساسنامه و اسناد و مدارک مربوط پرداخته و به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نمایند. انجام همه مراحل ثبت شرکت در ترکیه است که موجب اعطای مجوز برای این اقدام توسط کشور ترکیه داده می شود و تکمیل و ارسال مدارک، اصلی ترین ارکان موفقیت در ثبت شرکت می باشد. به طور کلی می توان گفت بهترین وکیل مهاجرت، کسی است که از تمامی روش های مهاجرتی به کشورهای مختلف آگاهی داشته و بتواند بهترین روش برای مهاجرت شما را شناسایی کرده و سپس در این مسیر تا رسیدن به مقصد در کنارتان باشد.

اگر بخواهید از طریق ادامه تحصیل به ترکیه مهاجرت کنید، نیاز به برآورد هزینه شهریه دانشگاه و هزینه های جانبی تحصیل در این کشور هستید، البته می توانید بخشی از هزینه های خود را از طریق کار دانشجویی پاره وقت تامین کنید. اگر قصد دارید تا از طریق کار مهاجرت به ترکیه را تجربه کنید، باید از مهارت زبان متوسط رو به پیشرفته ترکی استانبولی برخوردار باشید. به طور میانگین درآمد سالانه در کشور ترکیه برابر 118 هزار لیر است. اما در صورتی که به دنبال مشاغل عمومی و غیرتخصصی در این کشور باشید و از مهارت زبان چندان مناسبی برخوردار نباشید.