دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا ، شرایط و هزینه ها قوانین مهاجرت به کانادا 2022-مهاجرت دی بی

هر استان دارای مسیرهای مهاجرتی ویژه است که گروه‌های هدف مجزایی داشته و فرآیند متفاوتی را برای اپلای در بر می‌گیرد. این مسیرها ممکن است در راستای جذب دانشجویان بین‌المللی، تجار، نیروی کار ماهر و نیروی کار نیمه ماهر طراحی شده باشند. بسته به استان و برنامه‌ای که قصد شرکت در آن را دارید ممکن است که بتوانید به صورت مستقیم و یا از طریق اکسپرس اینتری اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. در حقیقت، راه های مهاجرت به کانادا جزء سریع ترین روش های مهاجرتی در جهان هستند.

  • بر طبق این قانون اگر پدر یا مادر یا هر دو والدین فرزند متولد شده در خاک کانادا دارای تابعیت کانادا باشند، این کودک تابعیت کانادا را اخذ می کند.
  • بله، طراحان وب با تجربه و استعداد زمینه کاری خوبی را در کانادا خواهند داشت.
  • توانایی مالی کافی برای تامین هزینه‌های خود و خانواده‌تان در کانادا را داشته باشید.
  • متقاضیان‌ می توانند از هر روشی که به این‌ کشور آمده اند به محض ورود به خاک کشور کانادا، درخواست پناهندگی خود را ارائه دهند.

از همه مهمتر اینکه، سن فرد متقاضی می‌بایست کمتر از ۲۹ سال باشد و همچنین سه سال سابقه کاری نیز داشته باشد. همه استان های کانادا به جز استان کبک دارای برنامه مهاجرت استانی مجزایی می باشند. متقاضیان از طریق برنامه های استانی کانادا PNP می توانند از روش های مختلف سرمایه گذاری، کاری، ثبت شرکت، خود اشتغالی، کارآفرینی و غیره به این استان ها مهاجرت کنند.

چرا مهاجرت به کانادا بدون وکیل توصیه نمی شود؟

برای کسب اطلاعات لازم درباره مهاجرت به کشور کانادا، پادکست زیر را گوش کنید. اما با این حال با تغییر و بهبود نحوه زندگی در کانادا می‌توان هزینه‌ها و این مالیات‌ها را کاهش داد. بنابراین به افرادی که تازه به کانادا مهاجرت کردند و با سیستم مالیاتی این کشور آشنا نیستند، توصیه می‌شود با یک حسابدار مشورت نمایند تا تمام هزینه‌هایی که ممکن است میزان مالیات آنها را افزایش دهد، از بین ببرند. برنامۀ ویزای استارتاپ کانادا، به کارآفرینان این فرصت را می‌دهد که به منظور ایجاد یک تجارت و کسب و کار جدید، به این کشور مهاجرت کنند.

یکی از بهترین اقداماتی که داوطلبان می‌توانند در راستای صرفه‌جویی در زمان و هزینۀ خود انجام دهند، آشنایی با راه‌های مهاجرت به کانادا و شرایط هر کدام است. با توجه به آمار ارائه شده توسط سازمان ملل، کشور کانادا مقصد محبوب برای مهاجرت بسیاری از افراد از سراسر جهان است. رفاه اجتماعی، نرخ پایین بیکاری و تورم، سیستم درمانی بی‌نقص، بازار کار مناسب و همچنین سهولت اخذ شهروندی کانادا، از دلایل مهم افزایش تقاضا برای مهاجرت به کانادا هستند.

آیا برای مهاجرت به کانادا حتما باید از موسسات مهاجرتی کمک بگیرم؟

هم ‌اکنون مدت زمان لازم برای بررسی پروندهٔ متقاضی اقامت در کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال حدود ۶ ماه زمان می‌برد. افراد متقاضی مهاجرت به کانادا با سن بالای ۳۷ سال، باید سابقه شغلی بالایی داشته باشند تا امکان شرکت رد برنامه مهاجرتی از طریق کار یا سرمایه‌گذاری برای آن‌ها فراهم شود. با توجه به مشخصات تون به طور کلی میتونید شانس داشته باشید برای مهاجرت کاری و هم برنامه های سرمایه گذاری ولی این که کدوم برای خانواده شما مناسب هست باید مفصل صحبت کنیم راجع بهش. اگرتمایل داشته باشید میتونید وقت مشاوره با آفیس کانادا رزرو کنید و فرم ارزیابی ما رو تکمیل کنید تا بتونیم بهتر راه های پیش رو برای شما بررسی کنیم و کمک تون کنیم.

اما ممکن است تا زمانی که به عنوان یک Dental Hygienist یا Dental Assistant مجوزهای لازم را دریافت نکرده اید، نتوانید در کانادا به عنوان دستیار دندانپزشک فعالیت کنید. لازم است که ابتدا از طریق شرکت در دوره های تخصصی، لایسنس لازم را به دست بیاورید. اما سایر شرایط شما هم باید به طور دقیق توسط مشاورین ما ارزیابی شود تا به طور دقیق بتوانیم بگوییم کدام روش برایتان بهتر است. مثلا جواز کسب چه شغلی دارید، نمره زبانتان چند است، چه مدرک تحصیلی دارید، در چه شرایط سنی قرار دارید و مهم تر از همه، چقدر سرمایه دارید؟ پس داشتن جواز کسب به تنهایی کافی نیست.

استان نیوبرانزویک یکی از محبوب‌ترین استان‌های کشور کانادا برای سرمایه‌گذاران خارجی است. این استان منابع طبیعی بسیار زیادی را در قلب خود جای داده و همین موضوع نیز نیوبرانزویک را به مقصد مورد علاقه‌ی سرمایه‌داران خارجی که متقاضی دریافت ویزای کانادا هستند، تبدیل کرده است. کمترین حداقل درآمد در کانادا به ترتیب در استان های ساسکاچون، منیتوبا، نیوفاندلند و نیوبرانزویک در نظر گرفته شده است و بیشترین حداقل درآمد در کانادا در استان های انتاریو، آلبرتا و بریتیش کلمبیا ارائه می‌شود. اگر بخواهیم متوسط حداقل درآمد در کانادا را درنظر بگیریم حداقل درآمد در این کشور ساعتی 14.65 دلار به طور میانگین می‌باشد.

مراقبت های بهداشتی همگانی رایگان

کشور کانادا با ایالات متحده آمریکا، دارای مرزی مشترک است که پهناورترین مرز جهان شناخته می‌شود. بر همین اساس، این دو کشور از لحاظ اقتصادی دارای روابط گسترده‌ای هستند و حجم معاملات آن‌ها، از هر دو کشور دیگر در جهان بیشتر است. همچنین جالب است بدانید، آبشار “نیاگارا”، پهناورترین آبشار جهان، در مرز کانادا و ایالات متحده آمریکا واقع شده است. ، لازم است که مدارک تحصیلی فرد متقاضی برای ارزیابی و تایید به سازمان WES واقع در کانادا ارسال شود.

در این مقاله مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل، کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفت. اگر در این مورد هنوز سوال های فراوانی دارید، با متخصصان مهاجرت موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی مشاوره کنید. مشاوران ارشد این موسسه در شهرهای شیراز، تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و رشت در همه روزها و ساعت های کاری هفته در خدمت متقاضیان گرامی می‌باشند. متقاضیانی که در رشته های جوشکاری، لوله کشی، برق صنعتی و عمومی، مکانیک اتومبیل و برق و نقاشی اتومبیل دارای مدرک فنی و حرفه‌ای از ایران می‌باشند، می‌توانند با ارائه این مدارک و داشتن شرایط دیگر ویزای کار کانادا را دریافت کنند. کم بودن هزینه مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل، حمایت دولت کانادا از پناهندگان و اولویت بررسی پناهندگان در مقایسه با دیگر مهاجران در کانادا از مزیت های اخذ ویزای اقامت کانادا از طریق سازمان ملل می‌باشد. کشور کانادا برای اعطای تابعیت و شهروندی این کشور به کودکان متولد شده در این کشور بر اساس قانون خاک عمل می کند.

برای تحصیل در کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی بین المللی دارید. حتی اگر برای مهاجرت به کشور کانادا دارای شرایط لازم نیستید، نگران نباشید! کارشناسان مهاجرتی موسسه ما از میان 100 روش مهاجرتی به کانادا گزینه مناسب مهاجرتی را برای شما انتخاب می کنند. وجود یک وکیل مهاجرت تورنتو برای مهاجرت به کشور کانادا و پیگیری پرونده مهاجرتی از طریق این وکیل در کانادا می تواند قبل از صدور نتیجه نهایی ویزا مشکلات احتمالی را رفع کند و احتمال اخذ ویزا را افزایش دهد. موسسه های مهاجرتی با دارا بودن وکیل مهاجرت تورنتو و وکیل مهاجرتی کشور کانادا با آگاهی از قوانین مهاجرتی کانادا بهترین گزینه برای پیگیری امور مهاجرت به کشور کانادا می باشند. روند مهاجرت به کشور کانادا ممکن است گاهی تا چند سال طول بکشد که خالی از چالش ها و مشکلات متعدد در مسیر مهاجرتی نیست.