دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2022 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا-مهاجرت دی بی

در حالتی که تشخیص بدهند این شخص بعد از گرفتن پناهندگی دوباره به کشور خود برمی گردد. در حالتی که متقاضی در گذشته در کشور دیگری پناهنده شده باشد و بتواند به آن کشور برگردد. خاک به این معنی می باشد که حداقل پدر یا مادر نوزاد متولد شده تبعه آن کشور باشد. در روز مصاحبه همچنین پرسش هایی درمورد چگونگی و زمان آشنایی، وضعیت و شرایط زندگی و میزان درآمد از شما پرسیده می شود. چنانچه هر فرد یا شرکتی این چنین ادعایی کرد، مطمئن باشید کلاه بردار می باشد و در حال فریب دادن شماست.

مطابق اعلامیه منتشر یافته در وب سایت دولت کانادا از تاریخ 31 دسامبر 2018، همگی متقاضیانی که از هند وارد کانادا می شوند، می بایست پیش از ورود به کشورتحت هرنوع ویزای دائم یا موقت، می بایست بیومتریک خود را بدهند. برای مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی، افسرانی مدرک های متقاضی مهاجرت را بررسی می نمایند تا تشخیص دهند که آیا مدرک های شما صلاحیت ارجاع به شورای مهاجرت و پناهندگی را دارد یا نه. مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی، نوعی از روشهای مهاجرتی می باشد که اشخاص با دلیل های متفاوت مانند دلیل های سیاسی، امنیتی و غیره که در، درون کشورشان با آن روبرو می باشند، به کشور دیگری فرار می کنند و در آنجا زندگی می کنند. این شرایط به سن، تعداد اعضای خانواده، تجربه کاری، دانش زبان، مدرک تحصیلی، سرمایه و موارد دیگر وابسته می باشد.

  • به سوالات اپلیکیشن پاسخ دهید و فرم‌ها و مدارک مورد نیاز را آپلود کنید.
  • هزینه درخواست برای متقاضی ۱۰۸۰ دلار و برای همسر و فرزندان ۱۷۱ دلار کانادا است.
  • سقف ویزای مولتی هم 10 سال است اما با توجه به اعتبار 5 ساله پاسپورت ایران، به آن ویزای 5 ساله هم می‌گویند.
  • متقاضی برای ارائه تقاضای پناهندگی کانادا باید پاسپورت با اعتبار کافی، مدارک شناسایی و اوراق هویتی مانند شناسنامه و سند ازدواج را ارائه دهد.

مدت‌ زمان تحصیل متقاضی در موسسات آموزش عالی حداقل یک ‌سال بوده و ارائه‌ی این مدرک برای دریافت ویزا ضروری قلمداد می‌شود. تاییدیه‌ی شرکت‌ها برای اثبات حمایت سازمان‌های مرتبط از طرح تجاری متقاضیان دریافت ویزا استارتاپ، از دیگر شرایط ضروری برای اخذ این ویزا است. شرط مهم دیگری که پایبندی به آن برای دریافت این ویزا ضروری است، تامین حداقل سرمایه‌ی مورد نیاز برای استارتاپ مورد نظر است. مبلغ دقیق این سرمایه را سازمان‌های مربوطه و زیرمجموعه‌های آن‌ها تعیین می‌کنند و متقاضیان موظف به تامین تمامی این مبلغ هستند.

کانادا از لحاظ قوانین محیطی پیوسته درحال توسعه و رشد بوده و امنیت، آرامش و بی‌طرفی در این کشور رو به افزایش است. از آنجایی که کانادا مانند بریتانیا یا کشور همسایه خود در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، لیبی و غیره به جنگ نمی‌رسد، بنابراین از طرف تروریست‌های داخلی و خارجی در امان بوده و خطر جدی این کشو را تهدید نمی‌کند. مردم کانادا برای تفاوت های فرهنگی و مذهبی کلیه اقلیت های این کشور احترام قائل می شوند.

این برنامه امتیازی برای آن دسته از متقاضیانی می باشد که قصد راه اندازی بیزینس و کسب و کاری متناسب با تجربه خود دارند. متقاضیان برای این امر می بایست سرمایه حداقل صد هزار دلار کانادا و 2 سال سابقه کاری مرتبط را در پرونده داشته باشند. متقاضیان بر اساس شرایط خود نظیر سن، مدرک تحصیلی و مدرک زبان، امتیاز دریافت خواهند کرد. اداره مهاجرت و پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC بر اساس شرایط دشوار شهروندان افغانستان در این کشور و کشورهای دیگر شرایط لازم برای مهاجرت افغانها به کشور کانادا را از روش های مختلف مهاجرتی تسهیل کرده است. بر اساس قوانین جدید مهاجرتی کانادا گروه های آسیب پذیر جامعه افغانها شامل رهبران زن، مدافعان حقوق بشر، خبرنگاران، اقلیت های مذهبی و جنسیتی و اعضای خانواده مترجمان می توانند تحت حمایت دولت کانادا به این کشور مهاجرت کنند. متقاضیان افغانی ساکن در کشور افغانستان یا کشورهای دیگر مانند ایران می توانند فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا برای افغانها را از سایت اداره مهاجرت کانادا تکمیل و ارسال کنند.

شهر تورنتو ازمناسب ترین شهرهای کانادا

از طرف دیگر مهاجرت کاری یا مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کشور کانادا می‌تواند هزینه‌های بیشتری را نیاز داشته باشد. برای داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما از خدمات مشاوره ما بهره‌مند شوید. از دیگر شرایطی که برای استفاده از این روش مطرح شده و اهمیت بسیار زیادی نیز دارد، توانایی مالی فردی است که قصد دارد برای همسر خود ویزای اقامتی اخذ کند. این شخص باید با ارائه‌ی مدارک معتبر و قابل استناد ثابت کند که قادر است حداقل به مدت سه سال هزینه‌های زندگی خود و همسرش را تامین کند. از دیگر موضوعاتی که اداره مهاجرت کانادا حساسیت ویژه‌ای روی آن دارد، واقعی بودن عقد ازدواج بین دو نفر است.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

همگی بچه های شما می توانند به صورت کاملا رایگان در کانادا درس بخوانند. این مسئله به جز رونق اقتصادی سبب توسعه اشتغال زایی و کم شدن هر چه بیشتر بیکاری می شود. اصول اولیه مقررات کار کانادا را بدانید و از حقوق قانونی خود آگاه باشید.

همین حالا فرم مهاجرت کارآفرینی پر کنید و از مشورت مشاورین و وکلای خبره ی ما سود ببرید. تقریباَ هر کدام از برنامه های مهاجرت اقتصادی به کانادا، نیازمند ارائه حداقل نمره از یکی از امتحان های معتبر زبان است. اما این موضوع که نتایج بدست آمده از کدام امتحان زبان مورد نیاز است و حداقل نمره از امتحان زبان چقدر باشد، به روش مهاجرتی مورد نظر شما بستگی دارد. به منظور مهاجرت به کانادا، ارائه نتایج از یکی از امتحان های آیلتس یا آزمون سلپیپ به منظور نشان دادن میزان مهارت در زبان انگلیسی، و ارائه نتایج از امتحان TEF برای ارائه میزان مهارت در زبان فرانسوی مورد نیاز است. اگر به دنبال پیشرفت شغلی هستید و می خواهید درآمدهای قابل توجه داشته باشید، کانادا می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. به علاوه، با توجه به کمبود نیروهای کاری در کشور کانادا، صنایع و شرکت های مختلف در کانادا به شدت برای تأمین بخشی از نیروهای کاری خود به مهاجران تازه وارد وابسته هستند.

این مرحله یکی از اصلی ترین مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا می باشد، زیرا بدون دریافت پذیرش تحصیلی شما نمیتوانید ویزای تحصیلی دریافت کنید و به طبع بدون دریافت ویزای تحصیلی کانادا نیز نمیتوانید مهاجرت تحصیلی به کانادا داشته باشید. خوب، حالا که مهاجرت رایگان به کانادا امکان ندارد بهتر است با روش های مهاجرتی به کانادا آشنا شویم که با کمترین دارایی ممکن، بتوان به کشور کانادا مهاجرت کرد و اقامت دائم کانادا را به دست آورد. دانشگاه‌های کانادا سیستم آموزشی بسیار خوبی دارند و جزو بهترین دانشگاه‌های دنیا محسوب می‌شوند. بهتر است برای لذت از بهترین سیستم آموزشی دنیا از سن کم وارد جامع کانادا شوید تا نه تنها اقامت دائمی آن را بگیرید، بلکه گامی محکم برای آینده خود بردارید.

در هیچ یک از برنامه های مهاجرت به کانادا امکان اثبات تمکن مالی از طریق ارزهای دیجیتال وجود ندارد و مبلغ مورد نیاز را حتما باید در حساب بانکی خود داشته باشید. چون اولا در ارزهای دیجیتال، منبع پول مشخص نیست و آفیسر نمی تواند بفهمد این پول از کجا آمده و دوما، امکان نوسانات شدید در بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، بسیار زیاد است. نکته حائز اهمیت این است که این ویزاها می تواند تا شش ماه زمان ببرد و لازم است فرد سریعا برای دریافت این ویزاها به منظور مهاجرت به کانادا از طریق تولد اقدام کند.