دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه کاریابی بین المللی کاربین به همراه مجوز رسمی از وزارت کار-مهاجرت دی بی

کشور ترکیه همچنین برنامه‌هایی مدنظر دارد که طبق آن، آن دسته از افراد موفق و هنرمندی که دارای فعالیت‌های موفق در زمینه‌های مختلفی مانند ورزش، هنر و … هستند نیز بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند. این افراد باید در وهله اول دارای رزومه‌ای قدرتمند و حرفه‌ای در رشته‌های مدنظر کشور ترکیه را داشته باشند تا بتوانند این ویزا را کسب کنند. حقوق و درآمد نیروی کار در ترکیه به حدی مناسب است که متقاضیان با استفاده از آن می‌توانند به‌آسانی هزینه استفاده از امکانات رفاهی مختلف مانند مسکن، مواد غذایی و غیره را پرداخت کنند. همچنین از آنجایی که نرخ بیکاری در کشور ترکیه بسیار اندک است، متقاضیان از این طریق قادر خواهند بود تا به‌آسانی شغل موردنظر خود را جستجو کنند.

با سلام، هزینه زندگی در ترکیه ماهیانه حداقل 400 دلار خواهد بود و این مقدار بستگی به محل و سبک زندگی شما خواهد داشت. به علت موقعیت و جایگاه بسیار خوب کشور ترکیه در جهان، این کشور یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت و اقامت دائم است. هزینه زندگی در ترکیه، ارتباط مستقیم با نوع زندگی فرد دارد؛ اما به طور میانگین، هزینه زندگی هر فرد به صورت ماهیانه حداقل 500 یورو خواهد بود. گزینه (چ) پیش‌بینی می‌کند که در صورت سرمایه‌گذاری در تراست، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات ترکیه، می‌توانید TC را بدست آورید، یا سهام صندوق سرمایه‌گذاری را با حداقل مبلغ 500 دلار آمریکا، خریداری کنید.

  • حداقل حقوق در ترکیه برای هر نفر حدود 1780 لیر در ماه است و کارفرما کلیه هزینه های بیمه، مستمری و خدمات درمانی را نیز پرداخت می کند.
  • دوست عزیز شما می توانید شرایط دقیق خود را با پر کردن فرم زیر که لینک ان را در زیر قرار داده ایم، ارسال بفرمایید تا مشاورین ما شرایط شما را بررسی نموده و به صورت رایگان به شما مشاوره دهند.
  • گران‌ترین قیمت خدمات عمومی، هزینه برق است که در فصل زمستان به بیشترین حد خود می‌رسد.
  • در 10 سال گذشته، قوانین استخدام خارجی‌ها در ترکیه به خوبی توسعه یافته است.
  • پل‌های معلق، ساختمان‌های بلند، همه و همه در این شهر قدیمی و توریستی یافت می‌شود.

بنده در بازار مالی فارکس فعالیت دارم و میخوام در ترکیه همون رو انجام بدم با پول خودم و نیازی به کارهای داخل اون کشور ندارم. قوانین تولد ترکیه در سال 2009 نیز تغییراتی داشت و اما کلیت قانون همان اهدای تابعیت از طریق خون باقی ماند. این امکان فراهم است شما پیش از انجام سرمایه گذاری جهت تصمیم گیری هرچه بهتر خود بصورت حضوری املاک و پروژه ها را بازدید بفرمایید. حداقل تمکن مالی مورد قبول برای سفارت چقدر هست؟ برای مهاجرت تحصیلی. ورزشکاران باید دارای شهرت در سطح کشوری یا جهانی باشند و از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

انواع روش های مهاجرت به ترکیه

به طوری که 35% از نیروی کار این کشور در صنعت کشاورزی مشغول به کار هستند. همچنین تولید پوشاک، تجهیزات، مواد اولیه و حمل و نقل بین‌المللی نیز از جمله محصولات و خدمات صادراتی ترکیه هستند. اگر می‌خواهید اطلاعات جدید، کامل و مفیدی درباره زندگی در ترکیه و شرایط زندگی در این کشور به دست آورید، این مقاله را از دست ندهید.

اقامت در ابتدای شروع زندگی 3 تا 5 ساله است و اگر دولت ترکیه مطمئن شود که دو نفر ازدواج صوری نداشتند و به زندگی ادامه می دهند، اقامت آن ها تمدید می شود. هزینه های مهاجرت از طریق ازدواج به این شکل است که جدا از هزینه های اقامت فرد باید ثابت کند که تمکن مالی برای گذراندن زندگی دو نفره را در ترکیه دارد. هزینه زندگی در کشور ترکیه بین 2500 تا 3000 لیر برای هر نفر است. تا این قسمت از مطلب همه آنچه در مورد مهاجرت به این کشور نیاز داشتید را شناختید.

بهترین شهر ترکیه برای مهاجرت در سال ۲۰۲۲

مهاجران برای کار در ترکیه می بایست اجازه اقامت و کار داشته باشند. این اجازه را یا از طریق سایر روش های مهاجرتی مانند ازدواج و سرمایه گذاری می توان کسب کرد و یا از طریق کسب یک پیشنهاد کار معتبر. کشور ترکیه از نظر موقعیت شغلی با داشتن نرخ بیکاری 11 درصدی در وضعیت مساعدی قرار ندارد. به علاوه افراد برای کار در ترکیه نیاز به تسلط به زبان ترکی خواهند داشت چرا که اکثر مردم ترکیه، به زبان انگلیسی مسلط نیستند. اگر شما به عنوان توریست به این کشور مهاجرت کنید، به مدت ۹۰ روز می‌توانید در این کشور بمانید. این امکان برای ایرانیان بدون ویزا و به مدت 3 ماه می‌باشد، البته در طول این مدت به هیچ وجه اجازه کار یا تحصیل در این کشور را ندارید.

مشاوره و راهنمایی رایگان

برخی دیگر از افراد نیز که به دنبال یک سکوی پرتاب برای زندگی در کشورهای تراز اول دنیا هستند، اما ممکن است که شرایط تحصیل در کشورهای تاپ از لحاظ هزینه های تحصیل، زندگی و پذیرش در دانشگاه های خوب، را نداشته باشند. در این صورت برای این افراد شرایط مهاجرت به کشور ترکیه از روش تحصیل مناسب تر است. از راه های مهاجرت به ترکیه که طرفداران بیشتری دارد، روش کار است. توجه داشته باشید، تمام خارجیانی که قصد کار در ترکیه را دارند قبل از استخدام در ترکیه به اجازه کار نیاز دارند. این امر کاملا غیر قانونی است که یک کارفرمای ترک یک شخص خارجی را بدون اجازه کار استخدام کند.

لازم به ذکر است که محدودیت سنی برای بورسیه تحصیلی در مقطع لیسانس حداکثر 21 سال، فوق لیسانس 25 سال و دکترا 31 سال است. از شرایط دیگر ان می توان به داشتن مدرک زبان ایلتس 5.5 تا 7 نسبت به هر دانشگاه و مقطع مورد نظر، اشاره کرد. روش های دیگری نیز وجود دارد که با جستجو “مهاجرت به ترکیه” همراه با کلمه “ملک پور” می توانید به همه این راه ها و قوانین انها دسترسی داشته باشید.