دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان روش های مهاجرت به عمان-مهاجرت دی بی

کارشناس های خبره ی گروه الست گروپ بر اساس تجربه و تخصص بالایی که در موارد مربوط به مهاجرت های کاری به کشور عمان دارند، بهترین مشاوره ها را به شما ارائه می نمایند. کارشناس های خبره ی گروه مشاوره ی مهاجرتی الست گروپ می توانند در رابطه با مهم ترین نکات مورد نطر در جاب آفر کشور عمان، اطلاعات مناسبی را در اختیار شما و دیگر مخاطبین گرامی قرار دهند. بهتر است، با مرجعه به ایشان، تازه ترین مقررات و اطلاعات را از آن ها دریافت نمایید. این ویزا، به صورت الکترونیکی ثبت می شود و شما فقط باید به فرودگاه کشور عمان وارد شوید و پاسپورت خود را ارائه دهید.

  • برای این منظور بهتر است با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی لاویژن در تماس باشید.
  • یکی از شرایط عمومی جهت کار در عمان دانستن و تسلط به یکی از زبان‌های عربی و انگلیسی است.لیست مشاغل مورد نیاز کار در شرکت هایی که کاریابی در عمان می‌کنند موجود است.
  • تمامی این موارد می‌تواند به شما برای ثبت شرکت در این کشور یاری رساند.
  • یکی از روش های مهاجرت به عمان و اخذ اقامت آن مهاجرت کاری به عمان می باشد.
  • بدون شک انتخاب کشور عمان برای مهاجرت مزایای بسیاری را برای متقاضیان به همراه خواهد داشت.
  • کارفرمایان عمانی، هیچ تعهدی مبنی بر کار با شما پس از پایان قرارداد کاری با شما ندارند.

گروه الست گروپ سالیان سال است که در انواع شیوه های مهاجرتی به کشورهای مختلف فعالیت داشته و دارای سابقه ی درخشانی می باشند. آزمونی که قرار است، در این جا برای شما معرفی نماییم دارای عنوان آزمون پرومتریک می باشد که شرط معادل سازی و اجازه کار به فرد ماما و دیگر نیروهای کادر درمان برای فعالیت در کشور عمان، قبول شدن در آزمون پرومتریک می باشد. قبل از پرداختن به بخش های اصلی و مهم این مقاله باید خدمت شما همراهن گرامی عرض نماییم که افراد مختلف بر اساس توانایی و روزمه ای که دارند، گزینه های مختلفی را برای موضوع مهاجرت به کشورهای خارجی، پیش روی خود دارند. توصیه ما به همه ی مخاطبین گرامی این می باشد که برای پیگیری امور مربو به مهاجرت خود از شیوه های مختلف، به تنهایی و بدون مشورت با گروه های متخصص و با تجربه اقدام ننمایید. با تکمیل دقیق فرم زیر، اطلاعات جامعی در زمینه برنامه مهاجرتی متقاضی با شرایط شما از طریق ایمیل یا تماس تلفنی طی حداکثر یک روز توسط یکی از مشاوران ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با دانش کافی نسبت به انجام یکی از مهمترین تصمیمات زندگی تان اقدام نمایید .

محصولات موسسه

کارفرمایان نیز باید از اداره کار و اداره پلیس کشور سلطنتی عمان تایید دعوتنامه شغلی را دریافت نمایند تا بتوانند یک شخص غیر عمانی را استخدام نمایند. با توجه به سیاست های کشور عمان که باعث رشد و توسعه ی این کشور گردیده است، موقیت های کاری متعددی فراهم آمده است که این موقعیت ها، نیاز به نیروی کار را در عمان افزایش داده است. از این رو افراد زیادی به قصد دریافت موقعیت کاری مناسب به کشور عمان، مهاجرت میکنند. با توجه به نرخ بیکاری کشور عمان که روندی نزولی را طی میکند، میتوان گفت که سیاست های عمان در رابطه با موقعیت کاری بسیار جواب داده است به طوری که گویا با آن مقابله نموده است. نرخ بیکاری کشور عمان گویای آن می باشد که از هر 100 نفر کمتر از 4 نفر بیکار در جامعه هستند. از جمله نکات مهم مهاجرت به عمان از طریق کاری، دریافت دعوتنامه ی کاری از یک کارفرمای عمانی میباشد.

هزینه و درآمد در عمان

ورزشکاران باید 2 سال فعالیت ورزشی و کار و اشتغال در زمینه‌های ورزشی باشند. اقتصاد این کشور به دلیل دوری عمان از تنش‌های سیاسی، امن است و احتمال بروز بحران‌های بزرگ یا ناپایداری و بی‌ثباتی در آن خیلی کم است. اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم.

در جدول زیر به صورت میانگین حقوق و درآمدی که در مشاغل مختلف به صورت سالانه می توان به دست آورد ذکر شده است تا درک بهتری از شرایط کشور عمان برای کار و زندگی داشته باشیم. افرادی که خواهان اخذ این ویزا می باشند می توانند با رعایت شرایط خاصی به آن دست پیدا کنند. اما اخذ این ویزا به راحتی صورت نمی گیرد و افراد و متقاضیان در صورت عدم دریافت پیشنهاد شغلی از این کشو موفق به اخذ این ویزا نخواهند شد. از مهم ترین عوامل اخذ ویزای کاری عمان، داشتن یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرمای عمانی یا یک کمپانی عمانی است. متقاضیان برای اخذ این دعوتنامه باید از طریق ارسال مدارک و رزومه خود به صورت ایمیل و ذکر شرایط خود و اثبات این نکته که یک کارگر متخصص و ماهر هستند بتوانند کارفرما را متقاعد کنند که برای آن ها دعوتنامه و پیشنهاد کاری صادر نمایند.

کشور عمان از نظر فرهنگی و دینی دارای تشابه بسیاری با ایران می باشد و از همین جهت برای مهاجرت ایرانیان مناسب می باشد. این مطلب صرفاً جهت بالا بردن اطلاعات شما و اطلاع رسانی در خصوص خطرات و نکات مهم پناهندگی به عرض شما می رسد. کشور عمان، امروز یکی از ثروتمندترین و قدرتمندترین کشورهای جهان برشمرده می‌شود که پاسپورت بسیار پرنفوذی هم دارد. پاسپورت کشور عمان هم‌رده با کشورهای عربستان سعودی و قزاقستان، تایلند، نائورو در جایگاه 15 جهان جای گرفته است. بر اساس این قوانین اگر یک زن عمانی با یک مرد غیر عمانی ازدواج کند، مرد با دریافت مجوز اقامت دائم می‌تواند در این کشور حضور داشته باشد و در پایان اعتبار مجوز، با اثبات پایندی به تعهد ازدواج می‌تواند مجوز خود را تمدید کند. اتباع خارجی از کشورهای غیر از حوزه خلیج فارس، می‌توانند زمین خریداری کنند و در طول چهار سال زمین خریداری شده را با همکاری سهامدارن حوزه خلیج فارس آباد کنند.

قبل از مهاجرت به عمان باید بدانید اخذ پاسپورت عمان بین 8 تا 10 سال طول می کشد. پاسپورت این کشور دارای پنجاه و سومین رتبه در بین تمامی پاسپورت­های دنیا می باشد و هم­رده پاسپورت قزاقستان می باشد. این ویزا دارای امتیاز 84 بوده که به 41 کشور بدون ویزا، به 43 کشور با گرفتن ویزا در محل و برای ورود به 114 کشور باید از قبل روادید صادر گردد می توان تردد کرد. ویزای ترانزیت عمان برای افرادی صادر می‌شود که قصد مهاجرت به عمان از طریق تجارت را دارند. این افراد تنها ممکن است چند ساعت در خاک عمان برای تجارت، صادرات و یا واردات، توقف کنند.