دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا 2022 ؛ شرایط، هزینه ها و روشهای اخذ اقامت استرالیا-مهاجرت دی بی

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه امتیازبندی مهاجرت به استرالیا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. ما در موسسه مهاجرتی و اقامتی صبا ، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم. تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. اگر شما با یک شهروند و یا دارنده اقامت دائم نامزد کنید طبق قوانین استرالیا می توانید درخواست ویزای ازدوا ج بدهد (ویزای 130)و وقتی وارد خاک استرالیا می شوید و ازدواج می کنید در خواست ویزای همسری می دهید.

  • با اخذ ویزای ازدواج استرالیا، شما می‌توانید پس از گذشت مدتی مشخص و با اثبات داشتن شرایط مد نظر دولت استرالیا، برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.
  • چنانچه سرمایه گذاران و کارآفرینان بتوانند تمام شرایط ذکر شده را رعایت کنند به آنان اقامت 4 ساله داده می شود که در نهایت این اقامت منجر به اقامت دائم خواهد شد.
  • طبق جدید ترین رتبه‌بندی موسسه Passport Index؛ پاسپورت استرالیا در کنار پاسپورت انگلستان، رتبه ششم قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا را در اختیار دارد.
  • می‌تواند روند بررسی پرونده شما را سریع‌تر کرده و شانس اخذ ویزای استرالیا را بالا ببرد.
  • در حالت کلی هزینه ویزاهای مهارتی بسته به وضعیت تاهل و عنوان شغلی شما می تواند حدود 250 تا 350 میلیون تومان باشد.

با مهاجرت از این طریق، شما قادر خواهید بود تا از برخی مزیت‌ها نظیر اقامت به مدت 4 تا 6 سال به صورت موقت و تبدیل آن به اقامت دائم، عدم الزامی بوند ارائه مدرک زبان انگلیسی و نبود محدودیت ورود و خروج به استرالیا در برخی از ویزاهای سرمایه‌گذاری این کشور اشاره کرد. شما برای مهاجرت به استرالیا مسیرهای متنوعی پیش روی خود دارید، که برحسب شرایط و توانایی های خود یکی از این مسیرها را انتخاب می کنید. سعی کردیم تا سوال شما دوستان عزیز را پاسخ دهیم که پیشنهاد می‌کنیم آن را مطالعه کنید.

هزینه‌های طی شدن مراحل اداری صدور ویزا، انگشت نگاری و هزینه‌های مشابه بعضی اوقات تغییر می‌کند. که در کوتاه‌ترین زمان می توانید ویزا را دریافت کنید و همراه خانواده اقامت استرالیا رادریافت کنید. استرالیا برای ورود پناهندگان و اقامت آن‌ها قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد. وقتی این حساسیت را در کنار مشکلات و خطرات پناهندگی می‌گذاریم، می‌بینیم پناهندگی یک روش درست و منطقی برای اخذ اقامت استرالیا نیست. اولین گام برای مهاجرت به استرالیا شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است.

مدرک زبان مورد نیاز ویزای تحصیلی استرالیا

بنابراین شما با تولد فرزندتان در خاک استرالیا بدون داشتن شهروندی این کشور نمی‌توانید برای اخذ اقامت وی اقدام نمایید. همچنین کودک تنها تا پیش از 18 سال امکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را دارا بوده و پس از آن این امکان برای او سلب می‌گردد. در صورتی که والدین از دنیا بروند و فرد دیگری سرپرستی کودک را بر عهده بگیرد، آن فرد به عنوان قیم قانونی او باید برای درخواست تابعیت کودک اقدام کند. البته توجه داشته باشید که کودکی که در خاک استرالیا متولد شود اما پدر مادر او ناشناخته باشند؛ یعنی رها شده و بی‌هویت باشد، در این حالت استثنائا باز کودک می‌تواند شهروندی استرالیا را در راستای جلوگیری از بی‌هویتی اخذ نماید. در کشور استرالیا 37 دانشگاه دولتی و 5 دانشگاه خصوصی به همراه چندین موسسه آموزشی و کالج با کیفیت آموزشی بسیار بالا وجود دارند. طبق سیستم رتبه‌بندی QS هفت دانشگاه کشور استرالیا شامل دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه سیدنی، دانشگاه ملبورن، دانشگاه نیوساوت ولز، دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه موناش و دانشگاه وسترن استرالیا رتبه جهانی زیر 100 دارند.

افراد باید در نظر داشته باشند که از نظر دولت و اداره مهاجرت کشور استرالیا واجد شرایط دریافت این ویزا خواهند بود یا خیر. مدت زمان پروسه اقامت استرالیا از طریق ویزای کار می تواند طولانی باشد. گاها مشاهده شده افرادی که اقدام به درخواست ویزاهای کاری استرالیا کرده اند با توجه به زمان بر بودن این پروسه از ادامه مسیر دلسرد شدن و قصد دارند هرچه سریعتر وارد پروسه ای شوند که منجر تسریع در امر مهاجرت شود. توجه به این نکته ضروری است که از میان انواع متنوع ویزای استرالیا، چهار ویزای کار، تحصیلی، الحاق به خانواده و سرمایه گذاری، بالاترین میزان درخواست را دارند.

صفر تا 100 مهاجرت به انگلیس 🇬🇧 ⚡󠁣󠁡󠁰󠁥 شرایط | هزینه | امتیازبندی

به طورکلی مهاجرت یک موضوع بسیار حساس است و شخصی که قصد دارد مهاجرت کند باید اطلاعات لازم را در این زمینه داشته باشد. برای متقاضی مهاجرت یک موضوع پیچیده است از همین رو داشتن اطلاع و آگاهی لازم در مورد کشور مقصد و شرایط آن امری واجب می باشد. شما قرار است که در کشور مورد نظر مدت زیادی زندگی کنید و وقت بگذرانید، هر کشوری قوانین و مقررات خاصی دارد که رعایت آن ها الزامی خواهد بود. پس لازم و ضروری است که قبل از مهاجرت اطلاعات نسبی از کشور مورد نظر داشته باشید. متقاضیان باید توجه داشته باشند که شرایط دریافت تابعیت استرالیا از طریق تولد، به گونه‌ای نخواهد بود که کودکان بتوانند به محض تولد تابعیت و شهروندی ااین کشور را به دست آورند. این روش با ازدواج با یک فرد استرالیایی و در نتیجه آن دریافت ویزای ازدواج استرالیا امکان پذیر می‌باشد.

ویزای 191 استرالیا؛ شرایط و هزینه های این ویزا

به این معنا که کودک متولد شده در این کشور تابعیت پدر و مادر خود را کسب می نماید. کودکانی که در استرالیا متولد می شوند، اما هویت آنان مشخص نیست (هویت والدین کودک نامعلوم باشد) به کودک تابعیت استرالیا داده می شود. این موضوع در قوانین بین الملل صدق می کند و برای جلوگیری از عدم بی هویتی افراد از این قانون استفاده می شود. شریک زندگی شما می تواند در زمان اقدام تان برای اخذ این نوع ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور نماید. به طور کلی حرفه و تجربه شغلی خود را در یک کسب و کار فعال ارائه دهند. در 2 سال از 4 سال مالی گذشته بیزینس حداقل 3 میلیون دلار تراکنش مالی را ثبت کرده باشد.

حضور گسترده ایرانیان در این کشور باعث شده است تا مهاجرت به این کشور برای مهاجران جدید آسان‌تر شود؛ زیرا زندگی و کار در کنار این تعداد هم‌وطن اثر شوک‌های فرهنگی و روحی دور از وطن را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد. به عنوان مثال طبق گزارش سایت Numbeo هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره در شهر سیدنی استرالیا ۳۶۵۳ دلار در ماه برآورد شده است که این رقم شامل اجاره خانه نمی‌شود. طبق آمار ارائه شده از سوی پایگاه داده جهانی Numbeo، استرالیا از لحاظ هزینه زندگی رتبه چهاردهم را دارد. البته قطعا میانگین هزینه زندگی در شهرهای مختلف استرالیا متفاوت خواهد بود. البته برخی افراد نیز ویزای توریستی را به ویزای پناهندگی تغییر می‌دهند که قطعا ما این روش مهاجرتی را توصیه نمی‌کنیم.