دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان با روشهای مختلف صورت می گیرد تحصیلی کاری سرمایه گذاری و غیره-مهاجرت دی بی

از نکات مهم مهاجرت به عمان این است که به علت ارزشمندی پول آن و وضعیت اقتصادی خوب در چند سال اخیر، مکان مناسبی برای سرمایه گذاری و کار را برای افراد، فراهم نموده است. افراد می توانند برای ثبت شرکت در عمان و سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمایند. برای اخذ اطلاعات بیشتر در رابطه با نکات مهم مهاجرت به عمان و مقایسه آن با کشورهای اروپایی، می توانید با موسسه ملک پور، تماس بگیرید و مشاوره تخصصی و رایگان دریافت نمایید.

  • شرط قبولی در این آزمون این می باشد که نمره ی فرد آزمون دهنده بالای 60% از کل امتیاز آزمون باشد.
  • عبور غیرقانونی از مرزها همواره مشکلات فراوانی را در طول مسیر برای افراد به دنبال دارد و حتی پس از ورود به کشور مقصد، با توجه به شرایط نامناسب اردوگاه‌های اقامتی، تجربه تلخ و دردناکی برای پناهندگان رقم خواهد خورد.
  • البته تعداد درخواست ها برای استخدام معلم زبان انگلیسی در عمان بیشتر است.
  • به هیچ عنوان در زمینه ی امور مهاجرتی خویش به کشورهای مختلف تنهایی و شخصا عمل نکنید و کار را به تیم های با تجربه ای مانند الست گروپ بسپارید.
  • توصیه ما به همه ی مخاطبین گرامی این می باشد که برای پیگیری امور مربو به مهاجرت خود از شیوه های مختلف، به تنهایی و بدون مشورت با گروه های متخصص و با تجربه اقدام ننمایید.

دریافت اقامت کشور عمان از طریق سرمایه‌گذاری، یک برنامه جدید است که در سال 2021 راه‌اندازی شد. این برنامه به افراد اجازه می‌دهد تا در اقتصاد عمان سرمایه‌گذاری نمایند و مجوز اقامت بلندمدت دریافت کنند. ویزای سرمایه‌گذاری با اعتبار 10 ساله یا 5 ساله صادر می‌شود و هر دو قابل تمدید هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از انتخاب هر یک از روش‌های مهاجرتی، با وکلا و کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان مشورت کنید و با سپردن پرونده مهاجرتی خود به این موسسه، مهاجرت و اخذ اقامت عمان را برای خود، حتمی بدانید. همان طور که گفته شد جهت مهاجرت به عمان و اخذ اقامت و تابعیت عمان باید از راه خون اقدام کرد این بدین معنا است که اگر فرزند از پدر عمانی که حتی ممکن است در کشور دیگری اقامت داشته باشند متولد شود صاحب تابعیت عمان می شود.

مهاجرت به پرتقال

باتوجه به سوابق ارایشگری خود میتونید برای کشور المان اقدام کنید . این‌طور به نظر می‌رسد که کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه عمان به دلیل ارائه امکانات ورزشی مناسب و بالابردن درآمدهای ورزشکاران و از سویی دیگر نزدیکی به ایران، به کشوری محبوب برای ورزشکاران ایرانی بدل شود. شرایط فرد متقاضی ورود به خاک عمان از طریق ازدواج، روند خاص خودش را دارد.

راه های *مهاجرت به عمان* 2022: قوانین جدید، هزینه، مدارک

همچنین در این کشور مالیات بر درآمد وجود ندارد که مزیت خوبی به‌شمار می‌آید. همچنین فرد متقاضی باید از طرف کارفرما دعوت نامه داشته و تحصیلات کارشناسی را به پایان رسانده باشد. با توجه به حجم بالای پروژه های ساخت و ساز در این کشور، هر سال شاهد افزایش استخدام مهندس عمران در عمان هستیم. گرچه در مقایسه با قطر و امارات، عمان توسعه کمتری را تجربه کرده اما روند پیشرفت این کشور در سال های گذشته فوق العاده بوده است.

مهاجرت کاری به عمان و ویزای کار این کشور

در مجموع، می‌توان شرکت‌های عمانی را به چند دسته کلی تقسیم کرد که هر کدام‌شان مزایا و معایب خاص خود را (برای سرمایه‌گذار ایرانی) دارد. اقتصاد کشور عمان نیز مانند بسیاری دیگر از کشورهای منطقه، متکی به نفت است. عمان یکی از کشورهای عربی است که در جنوب‌شرقی ایران و شرق عربستان سعودی و امارات متحده عربی واقع شده است و کمتر از 7 میلیون نفر جمعیت دارد. اکتشاف نفت موجب رشد اقتصادی عمان شده و قیمت بالای فروش نفت در سال های اخیر کمک شایانی به ذخایر خارجی عمان و بودجه مالی این کشور کرده است.

مرز عمان با عربستان سعودی و امارت متحده عربی مرز زمینی می باشد، اما کشور عمان با کشور ایران مرز دریایی دارد و دریای عمان بین این دو کشور قرار گرفته است. پایتخت و بزرگترین شهر عمان شهر مسقط و زبان رسمی مردم این کشور عربی است اما می توان گفت که زبان دوم این کشور انگلیسی است و اکثر مردم این کشور به آن مسلط هستند. نوع حکومت کشور عمان سلطنت مطلقه است و فرمانروایی آن پادشاهی بی چون و چرا است اما پارلمان نیز در این کشور نقش اندکی در قانون گذاری و بازرسی دارد.

تحصیل در این مقطع تحصیلی تقریبا 5 ساله بوده و به صورت تمام وقت، نیمه وقت و یا آموزش از راه دور صورت می‌گیرد و هزینه تحصیل آن نیز بین 1000 تا 2500 دلار است. در میان تمام کشورهای عربی، معروف است که عمان، مطلوب‌ترین و امن‌ترین کشور برای خانم‌ها است. در این کشور بیش از هر کشور عربی دیگری می‌توانید زنانی را ببینید که در پست‌های مدیریتی و رده‌بالا، چه در بخش دولتی و چه در بخش عمومی مشغول به کارند و نگاه تبعیض‌آمیز به زنان در این کشور، بسیار کمتر از سایر کشورهای عربی است.