دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023

معمولا پس از ۴ سال زندگی در استرالیا و شهروندی استرالیا در صورت واجد شرایط بودن، اقامت دائم و پاسپورت استرالیا به متقاضیان داده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله تفاوت اقامت دائم با شهروندی استرالیا مراجعه کنید. هدف از این ویزای استرالیا این است که افرادی با استعداد برجسته که خارج و یا داخل از استرالیا هستند برای مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت دائم، اقدام کنند. در این مطلب اشاره کردیم که مسیرهای مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد؛ برخی از این مسیرها به اقامت دائم استرالیا منجر می‌شود؛ اما اینکه کدام روش برای مهاجرت بهترین است، بستگی به شرایط فردی متقاضی دارد و یک روش به طور یقین برای همه مناسب نخواهد بود.

حداقل دارایی متقاضی و شریک زندگی آنان باید 800،000 دلار استرالیا باشد. طرح تجاری باید مربوط به یک ایده ابتکاری باشد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا ارائه خدمات نوین در کشور استرالیا شود. البته دانشجویان بین المللی باید در نظر داشته باشند که هزینه های تحصیل در هر گروه تحصیلی متفاوت می باشد. به طور مثال تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی شامل هزینه های بیشتری خواهد شد.

  • بیش از نیمی از فرزندان شما اقامت دائم یا شهروندی استرالیا را داشته باشند.
  • حالا نوبتی هم که باشد نوبت بررسی هزینه‌های مهاجرت در هر یک از روش‌های مهاجرتی است.
  • ✅ برای ویزای نامزدی استرالیا باید حتماً از خارج استرالیا اقدام شود.
  • دانشجو حین تحصیل در این کشور می‌‌تواند به مدت۲۰ساعتدر هفتهکار نیمه وقتداشته باشد.

انگلیسی زبان رسمی استرالیایی هاست اما زبان هایی همچون ایتالیایی، ماندارین و یونانی نیز در این کشور رواج دارند. هرگونه کپی برداری از مطالب و محتوای این مقاله بدون ذکر منبع آن کاملاً غیر شرعی و غیر قانونی است. موسسه آراد دانان برنا ارائه دهنده خدمات ویزای تحصیلی و اعزام دانشجو با مجوز رسمی وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران. با سابقه درخشان در حوزه ادامه تحصیل به خصوص در کشورهای کانادا و استرالیا.

تحصیل در دانشگاه پزشکی ملبورن استرالیا 2022

فعالان این حوزه در جمع آوری و آماده سازی مدارک کنار شما خواهند بود و مراحل ارسال آنها، بررسی و پیگیری روند مورد پیش رو را بر عهده می‌گیرند. اگر اداره مهاجرت با تقاضای‌تان مخالفت کند، وکیل مهاجرتی امور مربوط به درخواست رفع ریجکتی و پیگیری رفع نواقص و مشکلات موجود در پرونده را پیش می‌برد. با توجه به موارد بیان شده در این قسمت اگر آشنایی کاملی با مسیر مد نظر و مراحل اخذ ویزا ندارید، بهترین اقدام مشاوره با افراد متخصص به حساب میرود. ، یکی از مواردی است که بسیاری از افراد به دنبال استفاده از آن هستند. بطور کلی امتیازات تخصص کاری شما در صدور ویزای اقامت استرالیا از طریق تخصص مورد بررسی قرار می گیرد.

شرایط کار در استرالیا

لازم به ذکر است بعضی از مدارک شما باید به ‌صورت کامل ترجمه انگلیسی شده ومهر ناتیNAATIداشته باشند. لازم به ذکر است برخی از مدارک می‌بایست به طور کامل به انگلیسی ترجمه شده و مهر ناتی NAATI نیز داشته باشند. © کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه مهاجرتی باراد میباشد. استرالیا جزو کشورهایی است که در برخی از ایالت‌ها و شهرهای آن مانند ملبورن و سیدنی، شاهد آب و هوای بسیار مطلوب و چهار فصل هستیم. البته در برخی از مناطق کوهستانی این کشور شاهد برف و آب و هوای بسیار سرد نیز خواهیم بود.

در صورتی کودکان متولد شده در استرالیا می‌توانند تابعیت این کشور را اقدام نمایند که حداقل یکی از والدین کودک استرالیایی باشد. همسر متقاضی می‌تواند در زمان اقدام شما برای دریافت این نوع ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور نماید. همسر متقاضی می‌تواند حتی شهروند کشور نیوزلند بوده و یا دارای اقامت کشور نیوزلند باشد. از دیگر دلایل محبوبیت این کشور، به خصوص برای ایرانیان می‌توان از اقتصاد پیشرفته، بازار کار و وجود شغل‌های فراوان، طبیعت و آب ‌وهوای مطلوب، دولت دموکراتیک و قدرتمند، سطح زندگی و رفاهی عالی آن نیز نام برد.

اگر شما بعد از مطالعه این مطلب فکر می‌کنید که شرایط مناسب مهاجرت به استرالیا را دارید توصیه می‌کنیم که فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به استرالیا را پر کنید تا کارشناسان موسسه مهاجرتی پاسارگاد با بررسی‌های ابتدایی با شما برای مشاوره و راهنمایی تماس بگیرند. در موسسه حقوقی پاسارگاد همه به این موضوع آگاه هستند که هر فردی با آرزوها و امیدهای فراوان تصمیم به ترک وطن خود می‌گیرد و با آگاهی از تمام مسائل هر پرونده‌ای که قبول می‌شود وکلا همه تلاش خود را برای به موفقیت رسیدن آن به کار می‌برند. علاوه‌بر دریافت ویزای گردشگری استرالیا یا به عبارتی ویزای توریستی استرالیا در جهت بازدید از مناطق و طبیعت استرالیا، در صورتی که بخواهید برای یک سفر کاری و یا ملاقات با خانواده خود به استرالیا سفر کنید باز هم باید برای اخذ ویزای توریستی اقدام کنید.

شما باید تمام معیارهای سلامتی جسمی و شخصیتی لازم را برای دریافت گواهی پزشکی و عدم سوء پیشینه را داشته باشید. شغل مورد نظر شما در استرالیا باید در لیست مربوطه به مشاغل ماهر این کشور باشد. برای هر کسی که از کشوری با خطر تب زرد به استرالیا می آید اجباری است که واکسن این بیماری را زده باشد. تنها 25 نخ سیگار برای افراد بالای 18 سال یا 25 گرم محصولات دخانیاتی اجازه انتقال به استرالیا داده میشود. یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سامانه مراقبت های بهداشتی استرالیا، ترکیبی از طرح های خصوصی و دولتی است.

توئيتر موسسه ملک پور

علاوه بر این موارد، وابستگی شما فقط باید به یک نفر باشد که همسرتان است. در مدت زمانی که مجوز اقامت استرالیا را در اختیار دارید باید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید. در حال حاضر این ویزا به برخی از کشورها از جمله ایران تعلق نمی‌گیرد؛ اما در صورت تغییر سیاست‌ها یا قوانین جدید، احتمال تغییر شرایط وجود دارد. به طوری که نام تعدادی از مؤسسات آموزش عالی این کشور، در میان ۲۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد. طبق آمار رسمی، کشور استرالیا سومین مقصد تحصیلی جذاب در سراسر جهان است.

یکی از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا که منجر به اخذ ویزای اقامت دائم این کشور می شود، کار در استرالیا است. اقامت استرالیا از طریق کار همیشه مورد سوال برخی از متقاضیان مهاجرت بوده است. ویزا های کار استرالیا با تنوع بسیاری بر اساس شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که برخی از این ویزا ها منجر به مهاجرت و کسب اقامت در استرالیا خواهد شد.