دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: NAILG به یک مشاور عملکرد ساختمان از ایران کمک کرد تا تاییدیه NIW را در زمینه مهندسی مکانیک با پیشینه تحصیلی و حرفه ای متمایز دریافت کند.


گواهی مشتری:

“از شما برای این خبر خوب بسیار متش،. از کمک شما در طول فرآیند I-140 سپاسگزاریم.»


در 18 سپتامبرهفتمدر سال 2021، ما یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) را برای یک دانشیار فوق دکترا در زمینه علوم مواد (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: علم مواد

سمت در زمان تشکیل پرونده: کارد، فوق دکتری

کشور مبدا: پا،تان

محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: ماساچوست

تاریخ اطلاعیه تایید: 18 سپتامبرهفتم، 2021

زمان پردازش: 11 ماه و 4 روز


خلاصه پرونده:

بر اساس تعداد زیادی از پرونده های موفق، گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی متقاعد کننده ترین استراتژی های برنده را برای دسته NIW ایجاد کرده است که ما را قادر می سازد خدمات “تأیید یا بازپرداخت” خود را به بسیاری از پرونده های NIW ارائه دهیم. با این حال، موارد ضروری خاصی وجود دارد که باید توسط یک فرد انجام شود، از جمله:

  • تبعه خارجی باید در موقعیتی باشد که بتواند تلاش های پیشنهادی را پیش ببرد.
  • متقاضی باید شواهدی ارائه دهد که نشان دهد ایالات متحده به طور متعادل از معیارهای پیشنهاد شغلی برای EB-2 چشم پوشی می کند.
  • یک تلاش پیشنهادی، دارای شایستگی قابل توجه و اهمیت ملی.

بنابراین، با مهارت خود و با توجه به ا،امات فوق، یک پرونده قانع کننده برای مشتری خود که اهل پا،تان است، که در حال حاضر پس از اتمام دکترای خود به ،وان دانشیار فوق دکترا مشغول به کار است، آماده کردیم. در مهندسی هسته ای و کوانتومی بسته دادخواست او شامل ،اصر کلیدی زیر بود:

    • کار او در رابطه با آلیاژهای با آنتروپی بالا برای کاربردهای شدید، شایستگی و اهمیت ملی زیادی دارد، زیرا کار او با افزایش ظرفیت بخش انرژی از طریق استفاده از نیروگاه‌های همجوشی هسته‌ای و غلبه بر محدودیت‌های شکافت هسته‌ای، نفت و… مرتبط است. نیروگاه های مبتنی بر زغال سنگ
    • او به طور مرتب برای انجام بررسی های همتا برای مجلات نخبه دعوت شده است و تا به امروز حداقل 20 بررسی را برای حداقل 7 مجله تکمیل کرده است.
    • کار او منجر به 12 مقاله بررسی شده (8 مورد از آنها اولین نویسنده)، یک مقاله ژورنالی از پیش اثبات شده، و یک فصل کتاب شده است و بر اساس Google Sc،lar در مجموع 142 بار مورد استناد قرار گرفته است.
    • همکاران متخصص در این زمینه جزئیات بیشتری در مورد اهمیت تلاش مشتری ما برای ایالات متحده ارائه کرده اند. یکی از این چهار نفر بیان کرد:

“[The client’s] تحقیقات برای ایالات متحده بسیار ارزشمند است. تحقیقات او ،یب جدیدی از آلیاژ آنتروپی بالا را نشان داده است که قایق‌ها مقاومت در برابر ا،یداسیون را افزایش می‌دهند، بنابراین به ،وان یک پیشرفت بزرگ برای صنایع تولیدی مرتبط با خودرو، هوافضا و کاربردهای هسته‌ای عمل می‌کنند. با توجه به اینکه تولیدکنندگ، از این دست نزدیک به 12 درصد از کل تولید اقتصادی کشور را تشکیل می دهند، بدیهی است که [the client’s] کار بر روی آلیاژهای آنتروپی بالا مقاوم در برابر ا،یداسیون برای پیشرفت صنایع تولیدی ایالات متحده ضروری است.

در نتیجه، همه موارد ضروری کلیدی که قبلا ذکر شد نشان می‌دهد نه تنها مشتری ما به ،وان یک نامزد ستودنی واجد شرایط است، بلکه ورود او به طور چشمگیری به نفع ایالات متحده خواهد بود. بنابراین او پاسخ مثبت به نفع خود از قاضی قضاوت دریافت کرد و حتی شرکت ما را برای پرونده I-485 خود حفظ کرد. ما از او به خاطر اعتقاد مداومش به ما سپاسگزاریم. برای او در کارهای آینده آرزوی موفقیت داریم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را در جهت ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌های خود به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • مهندسی مواد (فناوری نساجی، علم مواد، علم پلیمر)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-niw-approval-achieved-for-a-postdoct،-،ociate-from-،stan-working-in-the-field-of-materials-science-with-our-diligent-efforts/