دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا شرایط اخذ ویزا مهاجرتی استرالیا 2022 آسان مهاجر-مهاجرت دی بی

در اکثر روش های مهاجرتی کانادا از ابتدای کار اقامت دائم این کشور فوق العاده را کسب می کنید. در هر صورت باید بتواند امتیازات لازم را کسب کند تا موفق به اخذ اقامت این کشور شود. همینطور در صورت مهاجرت از طریق تخصص به استرالیا می‌تواند خانواده خود را که شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال هستند را با خود به این کشور ببرد. ✅ کسب حداقل امتیاز لازم برای رشته مورد نظر که بر حسب فاکتورهایی مانند سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار و سطح زبان انگلیسی محاسبه می‌شود. محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا در وبسایت اداره مهاجرت این کشور امکان‌پذیر است. همان‌طور که در جدول‌ها مشاهده می‌کنید، حداقل نمره زبان برای مهاجرت به استرالیا، آیلتس ۶ جنرال است.

است که طی سالیان اخیر با برنامه‌های مهاجرتی متنوع خود توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. مهاجرت به استرالیا می‌تواند تبدیل به یکی از تصمیمات رویایی در طول زندگی افراد شود؛ اما تنها در صورتی که افراد با حقایق مهاجرت به استرالیا آشنا شوند و آگاهانه و بر اساس نیازهایشان برای انتخاب روش مهاجرت خود تصمیم بگیرند. اگر به دنبال سرمایه گذاری سودآور و مطمئنی در خارج از کشور هستید، بهتر است کشوری را برای این کار انتخاب کنید که اقتصادی قدرتمند، پویا و روبه‌رشد داشته باشد.

  • به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از روش‌های قانونی مهاجرت به استرالیا مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه‌گذاری اقدام کنید.
  • البته این گفتار برای تمام متقاضیان صدق نخواهد کرد چرا که شرایط متقاضیان و افراد ممکن است کاملا متفاوت باشد.
  • والدینی که از اقامت استرالیا برخوردار بوده، اما خارج از کشور استرالیا اقامت دارند، در صورت تولد فرزند می‌توانند درخواست خود را برای دریافت اقامت فرزندشان در استرالیا اعلام نمایند.
  • از این رو علاقه مندان اقامت استرالیا در نظر دارند با بررسی دقیق قوانین مهاجرتی در استرالیا و بررسی میزان ریسک سرمایه گذاری و خطر سلب مالکیت با شرایط سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوند، تا بتوانند از طریق سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنند.
  • به تعبیر بسیاری از افراد این روش از مهاجرت بسیار مناسب و منطقی می باشد چرا که افراد می توانند با ورود سریع به خاک استرالیا، با بالا بردن سطح تحصیلات خود و با شناخت کاملتری از شرایط کشور استرالیا اقدام به کار پس از تحصیل در این کشور نمایند.

همان‌طور که گفته شد تنوع جانوری و گیاهی در کشور استرالیا به شدت بالا است. این موضوع که می‌تواند از مزایای استرالیا هم به شمار برود باعث شده است تا گونه‌های سمی و حشرات در این کشور فراوان باشند؛ به همین دلیل اگر خانه‌ای نزدیک به طبیعت داشته باشید باید مراقب این حشرات سمی و گونه‌های جانوری خطرناک باشید. این موضوع باعث شده است تا یکی از اهداف خانواده‌های مهاجر به این کشور تحصیل فرزندان در یک فضای آموزشی با کیفیت باشد. این شهر آرام و در حال توسعه است و هزینه‌های زندگی در آن به نسبت دیگر شهرهای بزرگ استرالیا کمتر است. مهاجرت هنرمندان به استرالیا از طریق برنامه ویزای تلنت امکان‌پذیر است. وضعیت جغرافیایی و آب و هوای استرالیا از دیگر مواردی است که باعث سردرگمی مهاجران می‌شود.

دندانپزشکی در استرالیا

در نتیجه هرگونه نقص در مدارک ممکن است باعث عدم پذیرش شما در دریافت اقامت شود. برای مثال در روش دریافت ویزای تحصیلی متقاضی باید از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش دریافت کرده باشد تا بتواند برای اخذ اقامت تحصیلی اقدام کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای تمام روش‌های مهاجرت به استرالیا اشاره می‌کنیم.

چه ویزایی برای من مناسب است؟

البته این هزینه ها به شهر محل زندگی، موقعیت و شرایط خانه شما، تعداد افراد خانواده، سبک زندگی و بسیاری از معیارهای دیگر وابسته است. می‌توانید با ماشین حساب آنلاین، هزینه دولتی صدور ویزا را با توجه به شرایط خود محاسبه کنید. به‌طور کلی شرایط مهاجرت به استرالیا را به 2 دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم‌بندی می‌کنیم. قبل از هر گونه اقدام برای مهاجرت، بهتر است با مشاوران مجرب مشورت کنید تا بهترین و مناسب‌ترین راه مهاجرت برای شرایط شما را بیابید.

چگونه می‌توان اقامت دائم و تابعیت استرالیا را دریافت کرد؟

در کشور استرالیا نیز مانند سایر نقاط جهان این موارد تاثیر گذار هستند. از آنجایی که این مبحث گسترده است و جزئیات زیادی دارد، در این قسمت تنها به برخی از هزینه های کلی اشاره خواهیم کرد. برای مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج دو نوع ویزای ازدواج و نامزدی در نظر گرفته شده است.