دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا 2022 انواع مهاجرت موسسه مهاجرتی ایلیا-مهاجرت دی بی

مثلاً در روش اکسپرس اینتری یکی از موارد امتیازدهی سن فرد است که بین 18 تا 35 بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند. از مهاجرت‌های کاری تا تحصیلی و سرمایه‌گذاری، شرایط مختلفی برای مهاجرت در دسترس قرار گرفته است. هر فرد می‌تواند باتوجه‌به مهارت، توانایی‌ها، میزان سرمایه و شرایط خود برای انتخاب روش مهاجرت تصمیم‌گیری کند. آیا امکان مهاجرت به کانادا بدون گرفتن وکیل نیز وجود دارد؟بله صددرصد. برنامه‌ی مهاجرتی اسپانسرشیپ نیز جزو آن‌دسته از برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر دچار تغییرات قابل ملاحظه‌ای شده است.

  • در آمار زیر این افزایش مهاجرین را مشاهده می‌کنید که قرار است تا سال ۲۰۲۵، به ۵۰۰ هزار نفر برسند.
  • الزامات شغلی مربوطه به آن حرفه ماهر را که در طبقه بندی ملی مشاغل ذکر شده است را نیاز است برآورده کنید.
  • () مراجعه کنید و تمام مراحلی که باید انجام شود را به دقت مطالعه کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کنید.
  • افرادی که تمایل ندارند با استفاده از پیشنهاد کاری کارفرمایان کانادایی برای مهاجرت کانادا اقدام نمایند، می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این کشور درآمد کسب کنند.

با توجه به میزان سرمایه شما ، امکان سرمایه گذاری برای شما وجود داره اما سرمایه گذاری خرید ملک در کانادا شیوه ی مناسبی نیست. برای خرید ملک و سرمایه گذاری کشور فرانسه به شما پیشنهاد میشه و یا کشور هایی که در حوزه شنگن هستند میتونن به شما اقامت دائم بدن. بالا بودن امنیت سرمایه‌گذاری در کشور کانادا و ریسک بسیار پایین از دست رفتن سرمایه در این کشور، سبب شده است تا مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، یکی از راه‌های محبوب متقاضیان برای گرفتن ویزای و اقامت در این کشور به‌شمار رود. تعدادی از استان‌های کانادا برای جذب نیروی کار مورد نیاز خود در مشاغل محدود، اقدام به اعطای جاب آفر به مهاجران کرده و از این طریق امکان مهاجرت آن‌ها را فراهم می‌آورند. البته در نظر داشته باشید که استفاده از جاب آفر برای مهاجرت و اشتغال در استان کبک امکان‌پذیر نیست و فقط برای استان‌های دیگر کانادا می‌توان از این روش استفاده کرد.

اگر یکی از شرایط بالا را ندارید، متاسفانه شانس شما برای موفقیت در این برنامه زیاد نیست و فکر کردن به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اسکیل ورکر تقریبا غیرممکن می‌شود. بهترین روش‌های مهاجرت برای ایرانیان در سال‌های اخیر، مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی، اسکیل ورکر،ویزاهای سرمایه‌گذاری، جاب آفر و ویزای توریستی بوده است. امکان همراهی فرزند مدرسه‌ای خود را که دارای ویزای دانش آموزی کانادا است، خواهید داشت که پس از ورود به کانادا می‌توانید آن را به ویزای تحصیلی یا ویزای کار تبدیل کنید. برای مهاجرت به این کشور ابتدا باید راه های امکان پذیر را با توجه به شرایط خود بسنجید. گاهی لازم است با توجه به روشی که انتخاب می کنید، شرایطی را فراهم کنید.

شرایط و هزینه مهاجرت به کانادا

توانایی مالی کافی برای مخارج زندگی خود و خانواده‌تان به مدت حداقل ۶ ماه در کانادا را داشته باشید. طی ۵ سال گذشته حداقل ۲ سال آن را به صورت تمام وقت یا پاره وقت ( در مجموع ۳۱۲۰ ساعت) در مشاغل فنی و حرفه‌ای مورد نیاز کانادا کار کرده باشید. اولین قدم شما، پیدا کردن مناسب ترین مسیر مهاجرتی است که منافع شما را به بهترین نحو تضمین کند. در 5 سال گذشته، 3 سال مالکیت بیزینس یا سابقه کار مدیریتی داشته باشید.

کانادا و پناهندگی

برای اطلاع از شرایط لطفا مقاله پناهندگی افغان ها در کانادا را به خوبی مطالعه کنید. از معایب آن می توان به شلوغی این سفارت نسبت به سایر سفارت خانه ها در کشورهای اطراف ایران اشاره کرد. سفارت کانادا در ترکیه، ارمنستان و امارات از بهترین گزینه ها می باشند. معمولاً کانادایی ها در نحوه بیان احساسات خود بسیار محتاط هستند و ممکن است چندان رک و بی پرده صحبت نکنند.

سلام، بله حتما درباره مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری مطالب بیشتری روی سایت قرار خواهیم داد. سلام، بله بدون در نظر گرفتن روشی که با اون قصد مهاجرت به کانادا دارین، میشه گفت مدرک آیلتس جوابگو هست؛ اما نمره اون برای روش‌های مختلف ممکنه متفاوت در نظر گرفته شده باشه. برای اینکه بتونید پاسخ سوالات خودتون رو پیدا کنید، می‌تونید با شماره‌های موجود در وبسایت تماس بگیرید. فرزند متولد شده از پدر و مادر دارای تابعیت ایران تابعیت و شهروندی کانادا را دریافت خواهد کرد، حتی اگر پدر و مادر این فرزند با ویزای توریستی به کانادا سفر کرده باشند. متقاضی باید بر اساس جدول امتیازبندی دارای سن مناسب، تحصیلات، تجربه کاری و حرفه ای، تسلط زبانی و انطباق پذیری با حداقل امتیاز ۵۵ باشد.