دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا شرایط اخذ ویزا مهاجرتی استرالیا 2022 آسان مهاجر

یکی از شرایط اصلی دریافت ویزاهای دانشجویی و دانش آموزی استرالیا، ثبت نام در یکی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا است برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌‎توانید به مقاله شرایط تحصیل در استرالیا مراجعه کنید. اگر ویزای اقامت دائم استرالیا را دارید، پس از 4 سال می‌توانید برای اخذ پاسپورت اقدام نمایید. صدور ویزای 187 با اسپانسر منطقه‌ای در صورتی امکان پذیر است که نیروی متخصص کار توسط کارفرمای واقع در مناطق کم جمعیت استرالیا اسپانسر شده باشد. در صفحه مهاجرت به استرالیا تمامی مراحل و شرایط مهاجرت به استرالیا را در سال 2022 مورد بررسی قرار داده‌ایم؛ همچنین به طور مداوم با بدست آوردن اخبار و اطلاعات جدید برای دریافت ویزا استرالیا این مقاله را به روز رسانی می‌کنیم. این مطلب به علت توضیح تمام شرایط مهاجرت به استرالیا مطلب طولانی به شمار می‌آید.

  • کشور استرالیا را با توجه به نرخ پایین جرم و جنایت می توان جزو کشورهای امن جهان دانست.
  • لازم به ذکر است که به علت مغایرت با قانون، موسسه مهاجرتی ادب هیچ‌گونه اقدام و یا ارائه مشاوره برای اخذ اقامت از طریق پناهندگی هیچ کشوری از جمله استرالیا انجام نخواهد داد.
  • پس از مهاجرت به استرالیا با ویزای سرمایه گذاری از طریق کار آفرینی، محدودیتی بابت سرمایه انتقال داده شده وجود ندارد و متقاضی می تواند سرمایه خود را صرف خرید یا ایجاد هر نوع کسب و کاری که مد نظرش باشد نماید.
  • چنانچه سرمایه گذاران و کارآفرینان بتوانند تمام شرایط ذکر شده را رعایت کنند به آنان اقامت 4 ساله داده می شود که در نهایت این اقامت منجر به اقامت دائم خواهد شد.
  • موسسه مشاوره ای ملک پور با سال ها سابقه درخشان و همکاری با وکلای خبره در کشورهای مختلف آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت به استرالیا به شما عزیزان خواهد بود.
  • ویزا های کاری استرالیا با توجه به Sub class مشخص شده دارای ارزیابی مخصوص به آن ویزا خواهد شد که عموما بر اساس تحصیلات متقاضی، مهارت های فردی، ‌میزان تجربه کاری آنان و در نهایت برخورداری از مدرک زبان انگلیسی سنجیده می شود و بر اساس Point Based System می باشد.

در گذشته باید مبلغ 2.5 میلیون دلار را در استرالیا بلوکه می‌کردید و پس از مدت مشخصی این پول را بدون ضرر و زیان پس می‌گرفتید. اما در حال حاضر شما برای دریافت این ویزا باید مقدار 1.5 میلیون دلار استرالیا؛ سرمایه وارد کشور کنید که ممکن است در این فرایند شما ضرر کنید. به علت ریسک زیاد در این نوع ویزا باید موشکافانه اقدام کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ خانواده

یکی از موارد مهم برای مهاجرت به استرالیا داشتن مدرک زبان است؛ اما فقط مدرک زبان کافی نیست باید بتوانید با مکالمه و دانش زبان کافی با مردم استرالیا ارتباط برقرار کنید. استرالیا برای صدور ویزای تحصیلی، ویزای کار و مهارت و همچنین برخی از ویزاها برای اقامت دائم استرالیا داشتن مدرک زبان را الزامی اعلام کرده است. با اخذ ویزای 491 استرالیا، قادر خواهید بود به همراه خانواده‌ تا 5 سال در مناطق کم جمعیت (شهرهایی با جمعیت کمتر از سه میلیون نفر) استرالیا به زندگی، کار و تحصیل بپردازید. دارندگان ویزای 491 استرالیا پس از سه سال واجد شرایط درخواست ویزای اقامت دائم هستند و پس از دریافت اقامت دائم در صورت داشتن شرایط اولیه می‌توانند برای دریافت شهروندی استرالیا اقدام کنند. نکته مهم در مسیر مهاجرت، آگاهی از این نکته است که انجام پروسه مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت، کاری تخصصی و نسبتا پیچیده است که نیازمند آشنایی گسترده با قوانین و مقررات مهاجرتی است. به همین دلیل، مشورت و کمک وکلای متخصص در این زمینه که با بررسی شرایط و مدارک متقاضیان مهاجرت، راهنمایی های کاربردی و لازم را در این زمینه به آن ها ارائه کنند، ضروری است.

مراحل مهاجرت به استرالیا

شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار نیاز به داشتن مدرک تحصیلی معتبر دارید. سلام.من لیسانس مهندسی مکانیک ازدانشگاه دولتی هستم با ۲سال سابقه کار..مجرد هستم.و۲۵ سال سن دارم. دارای همسر و یک فرزند پسر حدود 16 سال و یک دختر حدود 13 سال هستم و برای مهاجرت به استرالیا از په طریقی امکانش هست . آقای ملک پور بنده 37 سالمه تحصیلاتم کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی و آسیب شناسی بوده و مدارک مربیگری فوتبال A و B و C فوتبال از AFC دارم دارای 2 فرزند 10 ساله و 8 ساله می باشم که هر کدام در رشته شنا در کشور مقام دارند می توانم اقامت بگیرم . دوست عزیز در استرالیا تحصیل رایگان امکانپذیر نمی باشد .ولی چنانچه پدر یا مادر به طریقی اقامت این کشور را اخذ نمایند فرزند شانس تحصیل رایگان خواهد داشت.. داشتن سابقه کار 5 ساله با 3 ساله در کانادا تفاوتی ندارد زیرا امتیاز سوابق بیش از 3 سال یکسان است، در حالی که در استرالیا دسته‌بندی‌های بیشتری برای امتیاز سابقه کاری وجود دارد.

آشنایی با بهترین مدارس استرالیا برای تحصیل فرزندانتان

عوامل گفته شده در بالا باعث انتخاب استرالیا به عنوان مقصد ویژه ای جهت سرمایه گذاری و مهاجرت به استرالیا شده است. 5 نوع سرمایه گذاری در استرالیا وجود دارد که درحال حاضر تنها دو نوع آن آزاد و قابل اجرا است و 3 نوع دیگر آن توسط دولت استرالیا بسته می باشد. حال مراحل سرمایه گذاری برای هر 5 را به اختصار و به صورت آیتم بندی شده برای شما عنوان میکنیم.

یکی از اولین اقداماتی که باید در زمینه مهاجرت به استرالیا انجام دهید، ارزیابی شرایط و اهداف خود و تطبیق آن با انواع برنامه‌های مهاجرتی این کشور خواهد بود. مواردی همچون محدودۀ سنی، سوابق کاری، رزومۀ تحصیلی و میزان تمکن مالی، نقش مهمی در انتخاب بهترین ویزا برای مهاجرت ایفا خواهند کرد. برای مهاجرت به استرالیا نیاز به ارائه مدرک زبان می‌باشد اعتبار آزمون زبان انگلیسی(آیلتس، PTE و یا تافل) برای ارسال به اداره مهاجرت استرالیا ۳ سال می‌باشد. البته نمره functional که برای همسر متقاضی الزامی است ( آیلتس ۴.۵ یا معادل) فقط یک سال برای اداره مهاجرت اعتبار دارد.

همان‌طور که انواع مختلفی از ویزا در دسترس افراد است، شرایط اخذ هر یک از این ویزاها نیز متفاوت بوده و تقریباً نمی‌توان شرطی را به تمامی روش‌های مهاجرت به استرالیا تعمیم داد. از مهم‌ترین شرایط کار در استرالیا داشتن حرفه ی مورد نیاز این کشور می باشد که در صورت نبود حرفه در رابطه با مشاغل مورد نیاز استرالیا باید از طریق یافتن اسپانسر شیپ اقدام نمایید که طبیعتا کار سختی خواهد بود. این نوع ویزا در بحث مهاجرت به کشور استرالیا برای افراد بسیار حائز اهمیت است.

برای مهاجرت به استرالیا شما نیاز دارید که بیمه سلامت، عدم سوء پیشینه، مدرک زبان، مدرک فنی و حرفه ای نیز داشته باشید. شما برای مهاجرت به استرالیا با داشتن یک پیشنهاد کاری می توانید با ویزای مهارت کاری و یا حمایت مالی کارفرما به استرالیا مهاجرت داشته باشید. اگر قصد مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای به استرالیا را دارید بهتر است که در ابتدا شرایط دریافت ویزای کار این کشور را بدانید. تمام مهاجران برای کار به طور موقت یا دائم در استرالیا، باید در ابتدا درخواست ویزای کار مناسب در این کشور را دریافت کنند. در Subclass 190، افرادی می توانند ویزای کاری استرالیا را دریافت کنند که اسپانسر ایالتی داشته باشند و بتوانند امتیازات لازم را بر اساس سن، سابقه کاری، تحصیلات و سطح زبان خود دریافت کنند. دریافت نامزدی یا کاندید استانی اغلب 5 امتیاز به امتیازات افراد اضافه می کند و می تواند دعوتنامه ای را جهت مهاجرت کاری به استرالیا دریافت نماید.