دسته‌ها
اخبار

زندگی در ترکیه 2023 ️ هزینه ها ریال + مزایا و معایب سروش فردا-مهاجرت دی بی

ترکی استانبولی بی شباهت با ترکی آذری نیست و تفاوت کمی بین آنها وجود دارد. بخشی از مردم ترکیه (کردها) علاوه بر زبان ترکی با زبان کردی نیز صحبت می‌کنند که بیشتر در شرق و جنوب شرقی این کشور سکونت دارند. البته ناگفته نماند که در پی رونق صنعت گردشگری در ترکیه، آن دسته از مردم که با توریست‌ها در ارتباطند، به زبان انگلیسی نیز تسلط خوبی دارند. نواحی ساحلی که به دریای اژه و مدیترانه نزدیک است، دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای و نواحی هم مرز با دریای اژه دارای آب و هوای اقیانوسی همراه با زمستان‌های خنک و مرطوب و تابستان‌های نسبتاً گرم است.

مهاجرت مسیری پر از نکات قانونی است که می بایست با کمک یک وکیل متبحر طی شود. در اولین گام مهاجرت می بایست برترین مسیر مهاجرت متناسب با شرایط متقاضی مشخص شود و پس از آن می بایست مدارک و شرایط مسیر انتخابی را به بهترین نحو آماده و ارائه نمود تا متقاضی بتواند بهترین نتیجه ممکن را اخذ نماید. شما متقاضیان عزیز می توانید از طریق واتساپ یا تماس با موسسه ملک پور از مشاوره رایگان برخوردارید شوید و شرایط خود را بدون صرف هزینه ای بسنجید.

  • برای دریافت اقامت موقت از طریق سرمایه‌گذاری، مبلغ ۷۰ هزار دلار برای خرید ملک در کلانشهرها و مبلغ ۵۰ هزار دلار در سایر شهرها نیاز است.
  • دولت کشور ترکیه برای آسان‌تر کردن شرایط ثبت‌ نام و دریافت ویزای این کشور سامانه آنلاینی را برای این منظور ترتیب دیده است.
  • حال که اطلاعات جزئی در خصوص این کشور همسایه به دست آوردید، باید سعی کنید شرایط مهاجرت به ترکیه را بسنجید.
  • به ندرت اتفاق می افتد که خارجی ها در نواحی شرقی محصور در خشکی زندگی کنند، زیرا سنت و فرهنگ قوی تر است، بنابراین سازگاری سخت تر است.
  • دقت شود که برای درخواست های تمدید، متقاضی می بایست فقط رسید پرداخت مجوز اقامت و هزینه سند را به پرونده درخواست خود پیوست نماید.
  • از جمله این مدارک می‌توان به آیلتس پنج و نیم به بالا و حداقل نمره تافل 46 تا 59 اشاره کرد.

بااینکه شرایط اقامت و مهاجرت به کشور ترکیه ارتباط بسیار زیادی با مسیر مهاجرتی شما دارد؛ اما برخی از این شرایط می‌توانند به‌عنوان شروط همگانی موردتوجه قرار بگیرند. موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد. شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از دکمه ی مشاوره رایگان یا از طریق لینکهای زیر اطلاعات کامل را دریافت نمایید. متقاضی می بایست گواهی تحصیلی را از آموزشگاهی که در آن مشغول به تحصیل می باشد تهیه و ارائه نماید.

مهاجرت به ترکیه از طریق اخذ ویزای کار

یکی دیگر از نکات مهم مهاجرت به ترکیه این است که شما با اخذ اقامت این کشور به آزادی دموکراسی نمی‌ رسید. اما باید در نظر داشت این تصمیم اگر در مسیر درست هدایت نشود ممکن است بسیار سخت و گاها خطرناک نیز باشد و عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد. از این رو فرد بایستی از تمام قوانین کشور مقصد اطلاع کافی داشته باشد. MIE که با کوله باری از تجربه و دانش در امر مهاجرت به کشورهای مختلف و آگاهی و علم به روز درباره کشورها و شرایط و قوانین آن ها آماده ارائه خدمت به شما عزیزان و مشاوره های تخصصی در زمینه مهاجرت و مسائل مربوط به آن است. برای ارتباط با مشاوران ما فرم تماس با ما را در همین مقاله پر کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

اتباع برخی کشورها نیز می توانند پس از ورود به ترکیه ویزا دریافت کنند. چه کسی دوست دارد در محیط کاری باشد که نتوانید با همکاران خود صحبت کنید؟ با این حال، هزاران مهاجر بازنشسته که در تمام طول سال در ترکیه زندگی می کنند، به زبان روان صحبت نمی کنند و همچنان از زندگی پرباری برخوردارند. برای بررسی درخواست، باید با وزارت امور داخلی ترکیه با تمام مدارک لازم تماس بگیرید. پس از آن فرد برای انگشت نگاری و مصاحبه به پلیس آگاهی فرستاده می شود. سپس دوباره به وزارتخانه باز می گردد، جایی که مرحله نهایی ثبت نام انجام می شود. مهاجرت غیر قانونی؛ اکنون مشکل مهاجرت گسترده غیرقانونی حاد نیست.

سوالات پر تکرار مهاجرت به ترکیه

کشور ترکیه در تمام مقاطع، از اول دبستان گرفته تا دکترا، متقاضی جذب می کند و امکان تحصیل آنها را فراهم می نماید. متقاضیان باید در اولین مرحله مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل، از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش اخذ کنند. شایان ذکر است موسسه ویزاتیک هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد. چنانچه قصد دارید به کشور ترکیه مهاجرت نمایید، شما در مرحله اول نیاز دارید که با یک کارفرمای ترک به توافق برسید که برای شما اجازه کار در ترکیه را دریافت کند. با سلام، برای مهاجرت به ترکیه لازم هست تا هدف خودتون رو مشخص کنید.

پس از توافق ترکیه و اتحادیه اروپا در سال 2016، وضعیت به ثبات رسیده است. متخصصان حقوقی پس از دریافت دیپلم، در صورت کسب مجوز کار، حق دارند در ترکیه شروع به کار کنند. شما باید حداقل 1 سال از تحصیلات عالی خود را بگذرانید تا بتوانید به عنوان دانشجوی کارشناسی کار کنید. اعضای خانواده یک شهروند ترکیه (همسر، فرزندان، افراد تحت تکفل) حق دریافت اجازه اقامت را دارند. مدت اعتبار مجوز اولیه 1 سال است که یک بار تکرار می شود – 2 سال.