دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه کم هزینه ترین روش های مهاجرت آرال گام-مهاجرت دی بی

تحصیل در دوره‌های دکترا به طور معمول بسته به ماهیت دوره، سه تا چهار سال زمان می‌برد. تعداد دوره‌های دکترا در دانشگاه‌های ترکیه به صورت میانگین، 400 می‌باشد و متوسط هزینه تحصیل در این دوره، 3500 یورو است. داشتن مدرک دانشگاهی معتبر، پروپوزال تحقیقاتی و توصیه‌نامه تحصیلی، از مدارک ضروری جهت تحصیل در مقطع دکترا کشور ترکیه هستند. همچنین از ملزومات تحصیل دکترا در ترکیه، شرکت در یکی از آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های این کشور است. همچنین دو آزمون بین‌المللی GMAT و GRE، نیز جهت تحصیل در ترکیه مورد تایید هستند و حداقل نمره لازم برای لازم برای قبولی در آزمون جی مت، 500 و حداقل نمره قبولی در آزمون GRE نیز، 685 است.

  • شهر استانبول پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه به حساب می‌آید که سالانه تعداد زیادی مهاجر را به خود جذب می‌کند.
  • در ادامه این مقاله از گروه مهاجرتی بالدانو قصد داریم ساده‌ترین راه مهاجرت به این کشور را به شما معرفی کنیم.
  • از شما عزیزان که تا پایان محتوا مهاجرت به ترکیه با ما همراه بودید، متشکریم.
  • جامعه عرب ترکیه از زبان عربی به عنوان زبان مادری خود به ویژه گویش عربی بین النهرینی استفاده می کند.
  • در مورد کیفیت دانشگاه ها و مراکز عالی ترکیه و رتبه آنها در مقاله “دانشگاه های برتر ترکیه” مفصل توضیح داده ایم.

با توجه به اهمیت بررسی وضعیت اقتصادی و قوانین مالیاتی هر کشور قبل از اقدام به سرمایه گذاری، توصیه می گردد طی مشورت با یک وکیل مهاجرتی مجرب در این راه قدم بردارید. موسسه ملک پور با تکیه بر دانش مشاورین کارآزموده،‌ آماده ارائه بهترین خدمات مهاجرتی به شما عزیزان می باشد. در صورت تمایل می توانید سوالات خود را در باب مهاجرت به ترکیه در بخش دیدگاه های سایت مطرح و پاسخ مشاورین ما را دریافت نمایید. مهاجرت به ترکیه و انواع روش های اخذ اقامت و تابعیت ترکیه در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. یکی از نکات حائز اهمیت قبل از اقدام به مهاجرت بررسی شرایط نظام اقتصادی و سیاسی، تحلیل سیستم آموزشی و شرایط کاری کشور مقصد می باشد.

با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید. اتباع خارجی می‌توانند به صورت مستقل و بدون نیاز به شراکت با شهروند ترک شرکت تاسیس کنند، بنابراین مانند بعضی از کشورها شامل امارت متحده عربی نیازی به پرداخت مبلغی به شهروندان کشور مورد نظر نمی‌‎باشد. نکته حائز اهمیت این است که شما پس از ثبت شرکت در ترکیه و دریافت اقامت یک ساله کشور ترکیه امکان دریافت اقامت دائم و دریافت پاسپورت ترکیه را خواهدی داشت.

قبل از اینکه سراغ شرایط، قوانین و هزینه‌های مهاجرت به ترکیه برویم، می‌خواهیم وضعیت جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی این کشور را بررسی کنیم. از این رو برای پاسخ به این سوال شما نیاز براین دارید تا ابتدا شرایط حال حاضر خود را بررسی کنید و سپس شرایط کشورهای مورد نظر را با شرایط خود بسنجید تا مشخص شود بهترین گزینه را مورد بررسی قرار دهید. درصورتی که شما قصد خرید یا اجاره خانه در ترکیه را داشته باشید، در سال 2022 اجباری است که صاحبخانه همراه با مدارک شناسایی خود در نوتر حضور داشته باشد.که نوتر همان مرکز اسناد رسمی در ترکیه است. تحصیل در مدارس بین المللی در ترکیه بسته به نوع مدرسه ممکن است سالانه 10 تا 20 هزار دلار هزینه داشته باشد. هزینه مهاجرت به ترکیه کاملاً وابسته به این است که شما از چه طریقی مهاجرت کنید و چه نوعی از زندگی را داشته باشید. در صورتی که برای تحصیل بخواهید اقدام کنید باید مدرک زبان ترکی داشته باشید.

سریع‌ترین راه مهاجرت به ترکیه

سرمایه‌گذاری برای مهاجرت به کشور ترکیه دارای روش‌های مختلفی است که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید ملک و بازکردن حساب در بانک‌های این کشور اشاره کرد. یک طریقه مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی به این کشور می باشد که به علت خطرات موجود در این روش به هیچ وجه توسط موسسه ملک پور به شما عزیزان توصیه نمی گردد و اطلاعات ذکر شده در این زمینه تنها برای کسب آگاهی شما می باشد. به طور کلی پناهنده کسی است که به علت های مختلفی همچون تفاوت نژاد، تفاوت مذهب و یا وجود خطرات جانی امکان حضور در کشور خود را ندارد و نمی تواند از طریق روش های مناسب به کشور های دیگر مهاجرت کند، به همین دلیل دست به پناهندگی می زند. طبق قوانین کشور ترکیه پناهندگان به این کشور اجازه کار یا تحصیل در این کشور را ندارند و همچنین پناهندگان به دلیل نبود سیستم حمایتی کامل، همواره در معرض خطرات دیگر و لطمه های اجتماعی هستند. مهاجرت به ترکیه گاهی با راه های پیچ و خم و موانعی، تعریف می شود که ممکن است افراد را به درسر انداخته و یا طعم شکست را به آنان بچشاند. پس چاره کار برای علاقه مندان زندگی و مهاجرت به این کشور چیست؟ مشاوره مهاجرت به ترکیه بهترین پاسخ به سوال طرح شده است.

هزینه مهاجرت و زندگی در ترکیه

در ضمن ایرانی هایی که از تمکن کافی برخوردارند در این شهر سرمایه گذاری های بزرگی کرده و به همین علت عده زیادی از تجار از کشورهای مختلف در این شهر زندگی می کنند. آنکارا نیز یکی دیگر از شهرهای ترکیه است که از تعداد زیادی مهاجر برخوردار می باشد. این شهر پایتخت کشور ترکیه است و شرایط بسیار خوبی را برای مهاجران هم از نظر کاری و شغلی و هم ایجاد امکانات مناسب برای زندگی فراهم کرده است.

اخذ ویزای تحصیلی در داخل ترکیه امکان پذیر نیست و حتما باید در ابتدا پذیرش دانشگاه را کسب کرد و بعد از به نزدیک ترین کنسولگری ترکیه مراجعه کرد و از طریق نامه پذیرش و فرم درخواست ویزا برای ویزای تحصیلی اقدام کرد. پروسه صدور ویزا معمولا 8 هفته به طول می انجامد و مهر ویزای تحصیلی در پاسپورت شما گذاشته می شود. ویزای تحصیلی ترکیه تا زمانی که شما در موسسات آموزشی ثبت نام داشته باشید امکان پذیر است.

در زیر ما سعی کرده ایم مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه را برای شما مطرح کنیم تا بهتر و راحت تر تصمیم بگیرید. برای ترکیه رفتن ایرانی ها نیازی به ویزا ندارند، شما میتوانید به راحتی به ترکیه مهاجرت کنید. دوست عزیز در صورتی که فرزندان بعنوان همراه والدین به ترکیه مهاجرت نمایند بله این امکان وجود دارد. زیرا دریافت اقامت از طریق خرید سهام از مابقی راه های سرمایه گذاری سخت تر می باشد.

شرایط زندگی در کشور ترکیه در دو دهه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و دولت ترکیه اقدامات مهمی را در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان انجام داده است. این کشور از نظر آب و هوایی، در سطح خوب و از نظر اقتصادی، موقعیت شغلی و امنیت در سطح متوسط قرار دارد. آب و هوای کشور بسیار سازگار است و به طور کلی از آب و هوای معتدلی برخوردار است.