دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا و هزینه‌ انواع ویزاها کانگروز-مهاجرت دی بی

اگر شخصی درخواست خود را از طریق اسکیل ورکر و برنامه مهاجرت کاری این کشور ارسال کند و بتواند امتیازات لازم را کسب کند، می‌تواند اقامت دائم را هنگام ورود به استرالیا داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به تحصیل در استرالیا می توانید روی لینک کلیک کنید. افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص را دارند و بخواهند اقامت این کشور را از طریق تخصص به دست آورند، باید به برنامه نیروی کاری ماهر استرالیا مراجعه کنند. به کمک حسابرس‌هایی که در برنامه مهاجرتی استرالیا فعال هستند، می‌توان ویزای کاری و اقامت این کشور را کسب کرد.

این مدارک عبارتند از پاسپورت مدت‌دار (حداقل ۶ ماه)، مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی، عکس، کارت پایان خدمت یا معافیت و…)، اصل و کپی گزارش حساب بانکی و نامه تمکن مالی. شاید برایتان سوال باشد منظور از سرمایه لازم برای ویزای سرمایه گذاری دقیقا چه رقمی است؟ مبلغ سرمایه‌گذاری با توجه به نوع ویزا از ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار تا ۵ میلیون دلار استرالیا متغیر است. اگر شما هم صاحب سرمایه هستید، این شانس را دارید که از طریق ویزای سرمایه‌گذاری اقامت استرالیا را دریافت کنید. برای کسانی که سابقه کاری مرتبط در استرالیا یا خارج از استرالیا دارند، هر کدام امتیاز جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

  • این روش با ازدواج با یک فرد استرالیایی و در نتیجه آن دریافت ویزای ازدواج استرالیا امکان پذیر می‌باشد.
  • به طور حدودی از سال 1945 تا به الان بیش از 7.5 میلیون نفر در این کشور مستقر شدند و در نتیجه 30 درصد از مردم استرالیا، متولد در کشوری دیگر هستند.
  • این موضوع دوستداران آب‌وهوای معتدل و تفریحات تابستانی را به این کشور جذب می‌کند.
  • همسر و فرزندان زیر 23 سال خود را می توانید با خوب به استرالیا ببرید.
  • از این رو دانش آموزان و دانشجویان به راحتی می توانند در مدارس، کالج ها و دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند.

هزینه‌ها می‌توانند شامل؛ ترجمه مدارک، آزادسازی مدارک تحصیلی، هزینه های قانونی و ویزا، تهیه بلیط، اجاره مسکن و سایر هزینه‌های پیش‌رو باشند. ویزای پارتنر استرلیا مختص افرادی است که هنوز ازدواج رسمی نکرده‌اند اما حداقل یک سال است که با هم زندگی می‌کنند. شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای پارتنر مشابه ویزای ازدواچ است. به این افراد در ابتدا یک ویزای ۲ ساله اعطاء می‌شود تا به استرالیا مهاجرت و در کنار پارتنر زندگی کنند. اگر بعد از مدت معین، مشکلی نداشتند و رابطه همچنان ادامه داشت، می‌توانند این ویزا را به اقامت دائم تبدیل کنند.

ددلاین دانشگاه های استرالیا برای ثبت نام

از دیگر روش‌های مهاجرت به استرالیا که اخیرا در میان کشورهای جهان سوم بسیار باب شده، استفاده از طرح ویژه پناهندگان این کشور است. در این طرح تمامی افرادی که بدون مجوز قانونی وارد این کشور شده و قصد اخذ پناهندگی را دارند، باید برای مدتی در کمپ پناهندگان باقی بمانند. پناهنده فردی است که به دلیل سخت بودن شرایط زندگی و یا در شرایطی حادتر، در خطر بودن جان آن‌ها به واسطه دلایل سیاسی، مذهبی، قومیتی و نژادی، جنگ و… در سرزمین خود، از آن فرار کرده‌ و به عنوان پناهجو به دیگر کشورها (و در این مثال استرالیا) رفته و درخواست پناهندگی خود را در قالب یک پرونده با بیان ادله به اداره مهاجرت کشور مقصد تسلیم می‌کنند.

میزان حقوق افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص را دارند

اگر قصد کار کردن رو دارین رشته های مدیریتی گزینه بهتری هستند که پروسه سریعتری دارند. هزینه ها به دلار استرالیا محاسبه می شوند و در سایت اداره مهاجرت این هزینه ها به صورت دقیق قرار داده شده اند. هزینه های مهاجرت به استرالیا از هزینه های زندگی در این کشور جدا هستند، متقاضی با توجه به شرایط و نحوه زندگی خود موظف به پرداخت هزینه های زندگی در استرالیا نیز می باشد. یکی از روش‌های مناسب سرمایه گذاری در استرالیا، کار آفرینی است، که در پی آن کار آفرینان می‌توانند با یک فعالیت درست و کارآمد که منجر به تجاری سازی یک محصول شده و یا با ارائه خدمات در کشور استرالیا، فعالیت خود را آغاز نمایند. مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی روشی است که به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و توصیه نمی‌شود.

برای حل مشکل کمبود نیروی کار متخصص، اداره مهاجرت استرالیا اقدام به افزایش سرعت پذیرش نیروی ماهر کاری از طریق مهاجرت نموده است. براساس امتیازبندی برای این نوع مهاجرت، دولت استرالیا چند نوع ویزا برای سهولت پذیرش مهاجرین کاری تعیین نموده که 3 نوع 189 و 190 و 489 میباشد. به تفصیل هر نوع را در صفحه مهاجرت کاری مربوط به استرالیا توضیح داده شده است. دسته سوم افراد با سطح زبان معمولی که از ابتدا تلاش خود را در جهت کسب نمره PTE 50 , 79 انجام داده اند.

اغلب دانشجویان ملزمند برای تحصیل در این مقطع مدرک زبان معادل آیلتس 6 را ارائه دهند و در مواردی با ارائه آیلتس پایین تر نیز می توانند برای شرکت در دوره های زبان پیش نیاز دوره اصلی شرکت کنند. همچنین با توجه به اهمیت مهاجرت تحصیلی به استرالیا، از مدارک اصلی و مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا جهت تحصیل، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود. مهاجرت کاری، یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت به استرالیا برای نیروهای متخصص است. کشور استرالیا برای تضمین رشد اقتصادی و نیاز بازار کار ، بخشی از نیاز خود به نیروهای متخصص را، از طریق مهاجرین تأمین می‌کند. تحصیل، یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا است و طرفداران بسیاری را در برمی‌گیرد. استرالیا یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی را در اختیار دارد و دارای دانشگاه‌هایی است که در رتبه‌بندی‌های جهانی رتبه‌های زیر 100 دارند.