دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا 2023 ؛ بررسی شرایط، هزینه ها و روش ها! تراست-مهاجرت دی بی

تحصیلات عالی و مدرک دانشگاهی در این برنامه ضروری نیست ولی وجود آن امتیاز شما را افزایش می‌دهد. در این بخش از سایت تراست اطلاعات کاملی از برترین دانشگاه های کانادا که در کشور ایران مورد تایید وزارت علوم هستند را برایتان فراهم آورده ایم. در خصوص کسی که پذیرش گرفته سربازی جزو مدارک اجباری شون نیست اما برای پر کردن گپ تحصیلی ما نیاز داریم مدرکی نشون بدیم که ایشون کارت پایان خدمت دارند.

با توجه به این رویکرد دولت کانادا در سال های اخیر فرآیندهای سیستمی جدیدی را برای بهینه کردن جذب متقاضیان مهاجرت به کانادا راه اندازی کرده است. این برنامه های مهاجرتی بر اساس سطح مهارت دسته بندی می شود و به جز داوطلبان اکسپرس اینتری دیگر داوطلبان نیازی به پرداخت مبلغی برای ارسال درخواست های خود برای مهاجرت به کانادا ندارند. پس از کسب امتیاز، در لیست قرعه کشی قرار خواهید گرفت که هر دو هفته، پروفایل هایی با بالاترین امتیاز برای اقامت در کانادا دعوت می شوند. سیستم اکسپرس اینتری نه تنها دارای سریعترین زمان ویزا با بازه زمانی 6 تا 8 ماه است، بلکه دارای درصد موفقیت چشمگیری را نیز داراست و هر ساله بیش از درخواست مهاجر ماهر را پذیرش می نماید.

به شکلی که ممکن است تعرفه همکاری با یک وکیل مهاجرتی برای همه افراد یکسان نباشد. در این قسمت قصد داریم تا سایت مهاجرت به کانادا را به شما عزیزان معرفی کنیم. در حقیقت، اصلی ترین منبع دریافت اخبار جدید مهاجرت به کانادا، سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا است.

طی حضورتان در کانادا، فرزندتان می‌تواند برای ویزای اسپانسرشیپ والدین درخواست دهد و حضورتان در این کشور را دائمی کند. متقاضیان برای مهاجرت می بایست شرایط لازم و همچنین مدارک شناسایی از جمله پاسپورت را داشته باشند. با دریافت ویزای توریستی یا ویزای مالتیپل کانادا می توان به این کشور سفر کرد.

  • در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیلی‌تان در کانادا به کشور خود برمی‌گردید.
  • از جمله دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا و مونترال در این دسته قرار دارند.
  • توجه داشته باشید برخی کارفرماها به دلیل دور زدن قوانین نمی توانند کارمند خارجی استخدام کنند و محروم شده اند.

برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۳۰ – ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۲۰ تماس بگیرید یا فرم انتهای صفحه را تکمیل کنید تا کارشناسان ما سریعا با شما تماس بگیرند. مالیاتی که در کانادا از شما گرفته خواهد شد، مالیات بر درآمد است و ارتباطی به دارایی های شما در ایران ندارد. اگر این مبلغ برای مدتی کم تر از ۶ ماه در حسابتان بوده، می توانید به همان اندازه گردش حساب ارائه دهید، اما بهترین حالت، همان ۶ ماه است. ایرانیان در سال 2021 با تعداد 16,900 مهاجر، پس از هند، چین و فرانسه بیشترین تعداد مهاجران کانادا را به خود اختصاص داده اند. حداقل امتیاز زبان برای صحبت و شنیدن 5 و برای خواندن و نوشتن 4 می باشد. توجه داشته باشید برخی کارفرماها به دلیل دور زدن قوانین نمی توانند کارمند خارجی استخدام کنند و محروم شده اند.

بهترین روش اقامت کانادا

نکته دیگری که لازم است به آن توجه کنید این است که، نتایج بدست آمده از امتحان های زبان بدون توجه به نوع امتحانی که در آن شرکت کرده اید، تنها به مدت 24 ماه (2 سال) جهت ارائه به اداره مهاجرت کانادا معتبر خواهند بود. هر فرد با هر عنوان و سابقه کاری (نماینده یا ایجنت مدارس و دانشگاه ها، موسسه کاریابی و…) در صورتی که عضو کانون مشاورین مهاجرت و شهروندی کانادا نباشد مورد تایید اداره مهاجرت کانادا نخواهد بود. یکی دیگر از روش مهاجرت به کشور کانادا، شرکت در برنامه تجربه کبکی است که به اختصار PEQ نیز نامیده می شود. به عنوان مثال، به منظور مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند، می توان با ویزای توریستی یا ویزای کاری اقدام کرد. فرزند متولد شده در کانادا، تابعیت کانادا را اخذ خواهد کرد و شهروند کانادا خواهد بود.

مرحله های ثبت شرکت درکانادا

بنابراین پیش از شروع درخواست وضعیت زبان انگلیسی خود را به سطح قابل قبولی برسانید. متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق خوداشتغالی باید دارای شرایط لازم باشند. ویزای خود اشتغالی در کانادا به ویزای هنرمندان و ورزشکاران نیز معروف است و متقاضیان برای اخذ این ویزا باید از طریق وکیل مهاجرت کانادا در موسسه های مهاجرتی اقدام کنند.

در این مقاله ما تمام روش‌ها و الزاماتی که دروازه ورود شما به این کشور هستند بررسی شد. واضح است که دانستن این نکات مهم در خصوص مهاجرت به کانادا، روند مهاجرتی شما را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. بررسی درخواست‌ها در این روش، با دقت بالا و به‌سختی انجام می‌شود تا تنها افرادِ واجد شرایط بتوانند وارد کانادا شوند. روش های مهاجرت به کانادا آن‌قدر متنوع است که تقریبا هر فرد با هر شرایطی که داشته باشد، می‌تواند از روش‌های قانونی برای مهاجرت به این کشور استفاده کند.

شرایط مهاجرت به ساسکاچوان

بله شما می توانید در مقطع دکتری حتی برای بورسیه های کشور کانادا نیز درخواست دهید. در کل شما می توانید بسته به تخصصتان در این کشور کار کنید اما باید جوانب آغاز فعالیت را از لحاظ قانونی و همچنین توانایی مالی بررسی کنید تا پاسخ قطعی برای اقدامات خود بیابید. اما دقت داشته باشید برای این که کار مرتبط با رشته خود را بیابید بایستی حتما آزمون های مربوط به کشور مقصد را شرکت کرده و مدرکتان معادلسازی شود. ظرفیت پزشکی در کانادا بیشتر برای دانشجویان بومی در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید دریافت بورسیه تحصیلی پزشکی بسیار برای ایرانیان سخت است.

موسسه ملک پور محصولی ویدئویی با عنوان آموزش جامع اقامت کاری دولت فدرال کانادا تهیه کرده است که تمامی مراحل برنامه اکسپرس اینتری و اسکیل ورکر کانادا در آن شرح داده شده است. شما با تهیه این محصول می توانید بدون نیاز به وکیل و با صرف هزینه ای کمتر برای اخذ اقامت کاری کشور کانادا اقدام نمایید. با توجه به مهاجر پذیری کانادا، سیاست دولت در جذب سرمایه گذار از این طریق است. در نتیجه یکی از انواع روش های مهاجرت به کانادا روش سرمایه گذاری می باشد. در این روش افراد می توانند علاوه بر سودآوری، اقامت کانادا را نیز کسب نمایند. برای سرمایه گذاری در کانادا راه های مختلفی وجود دارد که اعم از ثبت شرکت، کارآفرینی، خود اشتغالی، خرید بیزنس و… می باشد.