دسته‌ها
اخبار

اقامت عمان⭐مهاجرت به عمان + روشها، شرایط، هزینه ها در 2022-مهاجرت دی بی

به این منظور دولت عمان سعی کرده است، در طی چندین سال کشور خود را به سمت رشد و پیشرفت سوق بدهد که موفق هم شده است و در طی چند مدت گذشته، عمان رشد قابل توجهی را در صنایع مختلف، فرهنگ و حتی اقتصاد داشته است. دولت عمان به هنرمندان و ورزشکارانی که دعوت‌نامه ارسال کرده باشد، اقامت عمان و مجوز فعالیت در این کشور را می‌دهد. متقاضی باید در رقابت‌های جهانی دستاوردهای شگفتی داشته باشد تا واجد شرایط اقامت عمان باشد. هنرمندان و کارشناسان دیگر رشته‌ها برای شرکت در همایش‌های بین‌المللی و نمایشگاه‌ها می‌توانند با ویزای توریستی در مدت زمانی مشخص وارد خاک عمان شوند؛ اما اقامت عمان تنها به استعدادهای خاص و مطرح ارائه می‌شود. متقاضیان جهت معادل‌سازی مدارک خود بایستی در آزمون پرومتریک عمان جهت ارزیابی مهارت‌های کاری که در همان کشور و به زبان انگلیسی برگزار می‌شود شرکت نموده و با قبولی در این آزمون که به‌صورت تئوری می‌باشد و سپس قبولی در بخش مصاحبه اجازه کار در عمان را اخذ نمایند.

  • این کارفرماست که باید کلیه هزینه‌های مربوط به شغل و همین‌طور سایر شرایط را تقبل کند.
  • بعلاوه، در این مطلب شما را با مزایای اخذ اقامت عمان و همچنین با شیوه‌های مهاجرت به عمان آشنا می‌سازیم.
  • اما در کنار در این مسئله، مشاغل دیگری نیز در این کشور وجود دارد که در آن ها به نیروی کار احتیاج داشته باشند.
  • این سرزمین بیابانی پیشینه ژرف و پر فرازونشیبی را طی کرده و امروز به یکی از ثروتمندترین و مدرن‌ترین کشورهای منطقه تبدیل شده است.

در این صورت زمانی که شخص مورد نظر با یکی از مرکزهای درمانی کشور عمان وارد عقد قرارداد کاری می شود و برای خودش درخواست ویزای کارب کشور عمان را ارائه می نماید می تواند به منظور همراه نمودن اعضای خانواده اش نیز درخواست نماید. لطفا در دیگر بخش های نوشتار مهاجرت کاری ماما به عمان نیز با ما همراه باشید تا موارد مفیدی را برای شما عزیزان توضیح دهیم. شما می توانید از این مطالب در طرح های مهاجرت کاری خود به دیگر کشورها و به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان استفاده نمایید.

متوجه شدیم برای سفر به عمان چه باید کرد و چگونه می توان ویزای این کشور را به روش های مختلف به دست آورد. امکان مهاجرت به عمان از طریق کار، تخصص، تحصیل، سرمایه گذاری و حتی تولد فراهم شده است. بنابراین افراد با شرایط سنی، کاری، تحصیلی و مالی گوناگون می توانند به کشور عمان مهاجرت کنند. قطعا در آینده ای نزدیک شاهد جذب مهاجران بیشتر ترقی این کشور عربی در حوزه های مختلف خواهیم بود. هر نوع سفر به کشور عمان، حتی به قصد گردشگری هم به ویزا نیاز دارد اما دولت عمان امکان مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری، ویزای تحصیلی، ویزای کار و … را برای ایرانیان و متقاضیان دیگر کشورها فراهم کرده است.

به خصوص در سال‌های اخیر و در زمان حکومت آخرین پادشاه (قابوس‌شاه که در سال 2020 درگذشت) کیفیت زندگی در عمان افزایش چشمگیری داشت و زندگی در عمان را به آرزوی بسیاری از متقاضیان تبدیل کرد. موقعیت جغرافیایی کشور عمان در کرانه‌های دریای عمان، دریای عرب و در امتداد آن اقیانوس هند از گذشته‌های دور تا به امروز این سرای بادیه‌نشین را در مسیر حمل‌ونقل دریایی و روابط تجاری قرار داده است. ورود و خروج کشتی‌های تجارتی از مقاصدی مانند هند و آفریقا و کشورهای دورتر از جمله انگلستان، فرانسه، هلند، پرتغال و ایالات متحده آمریکا روابط تجاری این کشور را رونق داده است. مهاجرت به عمان از طریق پناهنگی (موسسه مهاجرتی آتیه افرینان ایرانیان به هیچ عنوان این روش را توصیه نمی‌کند و خدماتی در این زمینه ندارد). اگر مردی که اجداد او عمانی باشند و پدر در کشور دیگری زندگی کنند با هم ازدواج کنند در صورت احراز عقبه عمان یمی­توانند تابعیت عمان را دریافت کنند. در مقاله سعی نمودیم با بررسی وضعیت کشور اطلاعات مفیدی در خصوص مهاجرت به عمان در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاه در مورد “مهاجرت به عمان؛ روش‌های اقامت عمان برای ایرانیان”

© کپی‌رایت 1398، تمامی حقوق برای موسسه حقوقی مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی نگر محفوظ است. دوست عزیز شما می توانید از طریق سایت ها و موسسات معتبر کاریابی اقدام بفرمایید. دوست عزیز جهت کاریابی لازم است با موسسات معتبر کاریابی مکاتبه بفرمایید. میزان درآمد در عمان بسته به نوع شغل متفاوت است، اما حدودا این میزان بین 37,000 دلار آمریکا الی 95,000 دلار آمریکا می باشد.

نکات مهم مهاجرت به عمان و اخذ تابعیت و اقامت

بر اساس قوانین مهاجرتی این کشور هم تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی در تمام دانشگاه‌ها محدودیتی ندارد. افراد با دریافت اقامت عمان از حیات‌وحش و طبیعت زیبای این کشور بهره‌مند می‌شوند. بازار کار رشته زبان در آلمان را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. پس از تأیید، ویزا از طریق ایمیل به آدرس درج شده در فرم درخواست شما ارسال خواهد شد.

مهاجرت کاری به عمان و ویزای کار این کشور

یکی از آسان‌ترین روش های مهاجرت و دریافت اقامت عمان ثبت شرکت است. سرمایه اولیه مورد نیاز برای اقدام مبلغ 20 هزار ریال اعلام شده که اقامت دو ساله متقاضی و خانواده‌اش (همسر و فرزندان زیر 21 سال) را به همراه دارد. ارائه طرح کسب‌وکار مورد تایید دولت و کارآفرینی شرایط آسان‌تری را برای متقاضی ایجاد می‌کند.