دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا در سال 2022 و نکات آن مهاجرت پلاس

حداقل سن مورد نیاز برای اخذ گواهینامه در ایالت های مختلف استرالیا متفاوت می باشد. فرضا در ایالت ویکتوریا ۱۸ سال، در ایالت های شمالی ۱۶ سال و ۶ ماه و در برخی مناطق و ایالت های دیگر ۱۷ سال می باشد. در اکثر ایالت ها افراد می توانند از سن ۱۶ سالگی به عنوان راننده در حال تعلیم و تحت نظارت یک راننده مجرب رانندگی نمایند. باید از سمت دولت استرالیا شرایط مالی همسر متقاضی و سلامت و شرایط پزشکی وی مورد بررسی قرار گیرد. از مزایای تحصیل در استرالیا این است که شرایط کار برای متقاضیان در حین تحصیل و همچنین پس از تحصیل نیز فراهم می‌باشد. سلام باید از طریق ویزای ازدواج اقدام کنید که میتونید از مشاورین ما در موردش مشاوره کامل و دقیق بگیرید.

  • خدمات درمانی استاندارد و سیستم آموزش و پرورش این کشور از دلایل انتخاب استرالیا به عنوان مکانی امن برای زندگی می باشد.
  • با توجه به این پارامترها امتیازها محاسبه می شوند و می توان ویزای مورد نظر را کسب کرد.
  • همسر شما حتی می تواند شهروند کشور نیوزلند باشد و یا اقامت کشور نیوزلند را داشته باشد.
  • در واقع، در این روش افراد با بیان انگیزه و داشتن مهارت و کسب امتیازات لازم و بدون کسب حمایت از کارفرمایان استرالیایی می توانند به شکل کاری به استرالیا مهاجرت کنند.

این نوع ویزا برای افرادی که معیارهای مهارتی و سطح تحصیلات عالی داشته باشند صادر می شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کرده و از طریق آن مشاوران ما شرایط شما را بررسی می کنند و برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت. برای پذیرش مهاجرت شما باید فرد متقاضی سابقه کاری داشته باشد و حداقل در 2 سال گذشته 1 سال مشغول به کار در شغل تخصصی خود بوده باشد. همچنین در صورتی که سابقه کار در استرالیا را داشته باشید مراحل پذیرش سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

انواع روش‌های مهاجرت و اقامت استرالیا در سال 2022

در مهاجرت کاری نیز تا پیش از سن 40 سال بهترین زمان برای اقدام می باشد. یکی از زمینه‌هایی که در عین برخی از شباهت‌ها، دو کشور را از یکدیگر متمایز می‌سازد، حوزه سیاست‌ها و فرآیند مهاجرتی است. اگرچه هر دو کشور انواع روش‌های مهاجرتی همچون مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و خانوادگی را ارائه می‌دهند، اما هر کدام شرایط و ضوابط مختلفی داشته که موجب می‌شود متقاضیان متفاوتی را به خود جذب کنند. طبیعتا بسیاری از متقاضیان جهت اقامت استرالیا تمایل دارند قبل از اقدام از هزینه های زندگی در استرالیا مطلع شوند. به همین دلیل بر آن شدیم تا شرحی از هزینه های زندگی در استرالیا را خدمتتان ارائه کنیم. در ویزای سرمایه گذاری استرالیا که به نام ویزای 2.5 دلاری معروف است، باید مبلغ 2.5 میلیون دلار استرالیا سرمایه به کشور استرالیا تزریق کنید.

شرایط اقامت در استرالیا از طریق تحصیل

برای مهاجرت تحصیلی در کشور استرالیا فرد با توجه به مقطع مورد نظر در ابتدا باید پذیرش تحصیلی را در مدرسه یا دانشگاه یا کالج اخذ نماید و سپس با دریافت ویزای تحصیلی می تواند وارد این کشور گردد. شایان ذکر است که مدت زمان اعتبار ویزای دانشجویی استرالیا با توجه مدت زمان دوره تحصیلی متفاوت است و از ۶ ماه شروع می شود. در نظر داشته باشید که این ویزاها قابل تمدید هستند و زمان تمدید برای هر کدام متفاوت است. لازم به ذکر است که پناهندگی روشی سخت و نامطلوب است، زیرا اگرچه کشورهایی چون استرالیا به موجب عهدنامه ژنو، از پناهندگان استقبال می‌کنند، اما آن‌ها همواره شهروندان درجه 3 محسوب شده و مردم دید مثبتی نسبت به آن‌ها ندارند.

دیگر دغدغه دریافت ویزاهای توریستی کشورهای اروپایی،کانادا و آمریکا را ندارید. تحصیل در استرالیا با دریافت تخفیف 50% و همچنین در صورت گرفتن پذیرش از استاد و دانشگاه به‌ صورت رایگان تحصیل کنید. شما می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا ویزای این کشور را دریافت کنید زیرا پرونده‌های موفق استرالیا به نسبت سایر کشورهای مهاجرپذیر بیشتر است. ویزای دانشجویی و یا ویزاهای توریستی که اینها نیز هر کدام سابکلاس‌های مختلف خود را دارند مختص یک نفر است و نمی‌توان با دریافت آن‌ها مهاجرت کرد چرا که بعد از اتمام مدت زمان ویزا شما باید به کشور خود بازگردید. شرایط شما باید به صورت کاملتری بررسی گردد که در این بخش امکان پذیر نمیباشد . پیشنهاد میکنیم جهت مشاوره کاملتری با دفاتر ما از طریق شماره ۰۲۱٫۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

سن فرد متقاضی در زمان اقدام برای مهاجرت به این کشور باید بین 18 تا 44 سال باشد. مهم‌ترین نکته این است که شغل متقاضی باید جزو مشاغلی باشد که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار در آن زمینه دارد. در استرالیا بسیاری از سازمانهای دولتی و حرفه ای این آزمون را برگزار می کنند. آنها سپس تعیین خواهند کرد که شما برای چه کاری واجد شرایط بوده و در کدام شهر کانادا بهتر است که کار کنید. برای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا داشتن شرایط زیر لازم و اجباری می باشد.

سلام ، کارشناسی ارشد مکانیک دارم از دانشگاه دولتی بیش از ۱۶ ترم هست که در دانشگاه های مختلف تدریس میکنم سابقه صنعت هم تقریبا ۴ سال دارم ، ۳۲ سال سن دارم و متاهلم همسرم لیسانس مامایی دارن . آیا میشه برای مهاجرت به استرالیا یا کانادا اقدام کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید چون واقعا واقعا تصمیمم جدیه . به طور کلی، کشورها در اعطای تابعیت از طریق تولد از دو قانون خون و یا خاک پیروی می کنند. قوانین استرالیا در این زمینه به شکل نسبی است، بدان مفهوم که تحت شرایطی هر دو مورد امکان پذیر است. طبق قوانین استرالیا، افراد متولد شده در تاریخی قبل از 25 ژانویه 1949 بنابر اصل خاک به شکل خودکار تابعیت استرالیا را اخذ می کنند.

یکی از مرسوم ترین شیوه های مهاجرت به استرالیا ، سرمایه گذاری در این کشور است که به شیوه های مختلف و تحت عناوین مختلف امکان پذیر است و گرانترین روش برای مهاجرت به استرالیا محسوب می شود. یکی از انواع شیوه های رایج سرمایه گذاری در استرالیا subclass 188 است. این ویزا به فرد این امکان را می دهد که در یک بازه زمانی 4 ساله بیزینس خود را در استرالیا به ثمر برساند و امکان تمدید آن به مدت 2 سال نیز وجود دارد. این ویزا سیستم امتیازبندی دارد و فرد لازم است حداقل 65 امتیاز را کسب نماید. در این امتیاز بندی مواردی همچون سابقه کار، سن، سرمایه، دانش زبانی و … تأثیرگذار است.