دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: با تشکر از تیم ما، تاییدیه NIW بدون RFE برای یک مهندس مبدل آکوستیک در مهندسی مکانیک از پاکستان امکان پذیر شد


گواهی مشتری:

وکلایی که روی پرونده من کار می کنند عالی بودند و کار فوق العاده ای انجام دادند. با تشکر فراوان برای همه کمک در این روند!”


در 15 مارسهفتم، سال 2023، ما یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت ملی) برای مهندس مبدل آ،تیک در زمینه مهندسی مک،ک (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: مهندسی مک،ک

سمت در زمان تشکیل پرونده: مهندس مبدل آ،تیک

کشور مبدا: پا،تان

محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: تگزاس

تاریخ اطلاعیه تایید: 15 مارچهفتم، 2023

زمان پردازش: 3 ماه و 9 روز


خلاصه پرونده:

استفاده از ساختارهای کرف همانطور که توسط [the client] واکنش باد ساختمان‌های بیرونی را تغییر می‌دهند تا بهتر با باد با سرعت بالا مق، کنند. با انجام این کار، کار او احتمال آسیب ساختاری و آسیب به آمریکایی هایی را که این رویدادهای آب و هوایی خطرناک را تجربه می کنند، کاهش می دهد. ساختمان هایی که از نظر ساختاری برای بلایای ناشی از باد آمادگی بیشتری دارند نیز از هزینه های هنگفت اقتصادی در زمینه تعمیرات جلوگیری می کنند. همینطور، [the client’s] کار در ایالات متحده بسیار رایج است.»

این بی،ه بخشی از توصیه نامه طول، تر است که به نفع یک مهندس مبدل آ،تیک در مهندسی مک،ک از پا،تان نوشته شده است. به ،وان یک متخصص در این زمینه، تلاش پیشنهادی او پس از برنده شدن در پرونده EB2-NIW (معافیت ملی) این بود که تحقیقات خود را در مورد تجزیه و تحلیل پاسخ های صوتی و دینامیکی سازه های کرف برای کنترل جلوه های صدا و باد در معماری های داخلی و خارجی ادامه دهد.

بنابراین، تیم ما از اطلاعاتی مانند موارد زیر برای جمع آوری دادخواست او و جلب رضایت او استفاده کرد:

  • ما نشان دادیم که تلاش تحقیقاتی او به دلیل نیاز به کنترل صدا برای محافظت از شنوایی افراد در یک فضا و همچنین نیاز به کاهش باد برای محافظت از بیرون ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • تحقیقات او در طراحی سازه‌هایی که هم از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر هستند و هم کنترل صدا را در یک فضا ممکن می‌سازد، مهم است. آنها همچنین برای استقرار در خارج از ساختمان ها برای کاهش اثرات دینامیکی باد که به بیرون آسیب می زند یا باعث انتقال حرارت همرفت اجباری می شود که منجر به افزایش مصرف انرژی می شود، مفید هستند.
  • این تلاش پیشنهادی همچنین پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده دارد، به ویژه در مورد سلامت و رفاه ملی. تحقیقات او در مورد ساختارهای بازو برای کنترل و کاهش نویز در فضاهای داخلی مهم است زیرا قرار گرفتن طول، مدت در معرض صدای بلند باعث استرس و کاهش شنوایی می شود. در ایالات متحده، از دست دادن شنوایی سومین بیماری مزمن فیزیکی شایع است که 24 درصد از مشکلات شنوایی توسط کارگران ایالات متحده ناشی از قرار گرفتن در معرض صدای شغلی است.
  • به دلیل اهمیت آشکار ملی، تحقیقات او با بودجه بنیاد ملی علوم، یک آژانس مستقل فدرال که منبع اصلی بودجه در بسیاری از زمینه‌ها از جمله ریاضیات، علوم کامپیوتر و علوم اجتماعی است، حمایت شده است.
  • وی همچنین حداقل 5 بررسی را تا به امروز تکمیل کرده است و تحقیقات او منجر به 3 مقاله در مجلات با داوری شده (3 مقاله اولین نویسنده) و 4 مقاله بررسی شده در کنفرانس (2 مقاله نویسنده اول) شده است.
  • این نشریات در مجموع 28 بار به گفته Google Sc،lar مورد استناد قرار گرفته اند، بنابراین نشان می دهد که این انتشارات به طور گسترده در زمینه مهندسی مک،ک شناخته شده و مورد اعتماد هستند.
  • علاوه بر این، ما می دانستیم که تحقیقات او با 4 توصیه نامه شناخته شده است و او به مدت چهار سال تحقیقات مستقیماً مرتبط با تلاش پیشنهادی خود را دنبال کرده است.

همه این عوامل به نفع او بود و در مدت 3 ماه و 9 روز به تایید کمیته داوری رسید. خوشحالیم که توانستیم او را در این مسیر یاری کنیم و برای او در آینده آرزوی موفقیت داریم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد نحوه قضاوت USCIS در مورد پرونده های I-140 داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند داوری USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را در جهت ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌های خود به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، مهم نیست که چه اعتباری دارید، بدون توجه به سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما از به اشتراک گذاشتن آن با دوستان و همکاران خود خوشحال هستند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • مهندسی مک،ک (مهندسی هوانوردی، مهندسی هوافضا)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-thanks-to-our-team-niw-approval-made-possible-wit،ut-an-rfe-for-an-acoustic-transducer-engineer-in-mechanical-engineering-from-،stan/