دسته‌ها
اخبار

راهنمای مهاجرت به ترکیه ریماکس-مهاجرت دی بی

مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت مزایایی همچون استفاده از تسهیلات بانکی و کردیت کارت و دریافت اقامت کاری کوتاه‌مدت 2 ساله دارد. در پایان توضیحات مهاجرت به ترکیه شما باید بدانید که ویزای بلند مدت به صورت محدود صادر نمی شود و نیازی به تمدید ندارد. شما برای اخذ انواع اقامت این کشور باید از طریق مراکز معتبر و با سابقه واقع در ایران یا ترکیه اقدام کنید.

  • شما ممکن است یکی از شرکت های تابعه، نمایندگی شرکت های فعال در ترکیه یا سطح جهانی، شرکت منطقه آزاد و یا شرکت با مسئولیت محدود را جهت ثبت و شروع فعالیت در کشور ترکیه، انتخاب کنید.
  • ایکامت یک کارت شناسایی ترکی است که فقط به خارجی‌هایی که اجازه اقامت دارند، داده می‌شود‌.
  • این ویزاها شامل ویزای دانشجویی، ویزای کار و سایر ویزاها می‌باشد که در ادامه بیشتر راجع به آن‌ها صحبت خواهد شد.
  • این کاهش در استفاده، تداوم زبان ها را تهدید می کند، زیرا تعداد بسیار کمی از مردم (به ویژه نسل قدیمی تر) با زبان ارتباط برقرار می کنند.
  • در صورت انتخاب دوره‌های حاوی پایان‌نامه، طیفی از ماژول‌ها و همچنین نوشتن و ارائه پایان‌نامه در ترم دوم سال دوم خود را مطالعه خواهید کرد.
  • استانبول گران‌ترین شهر ترکیه است و برای اجاره خانه در این شهر باید ۲۰ درصد از سایر شهرها بیشتر خرج کنید.

اما بسیار روش های گوناگونی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که شرایط و قوانین برای هر کدام از انها می تواند متفاوت باشد. شما می توانید با خرید خانه به قیمت 50 هزار دلار در شهر های کوچک یا 75 هزار دلار در شهر های بزرگ اقامت این کشور را دریافت کنید. همچنین با خرید یک یا چند ملک، مجموعا به ارزش 400 هزار دلار، امکان کسب شهروندی و اخذ پاسپورت این کشور را بدست می اورید. دقت داشته باشید که، این ملک باید از یک شهروند ترک خریداری شده باشد و قبلا با ان شهروندی اخذ نشده باشد. همچنین شما قادر نخواهید بود تا 3 سال اقدام به فروش ملک خریداری شده کنید. از روش های مرسوم دیگر تحصیل در ترکیه است که علاقه مندان زیادی دارد.

برای اخذ اقامت دائمی، باید ملکی به ارزش حداقل 250 هزار دلار آمریکا در کشور ترکیه خریداری کنید. بستگی به شرایطی که هر یک از افراد ممکن است داشته باشند، بهترین راه مهاجرت به ترکیه تعیین خواهد شد. لازم است که پیش از انتخاب روش مهاجرتی خود، در این خصوص مشاوره تخصصی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره ای رایگان و جامع درباره مهاجرت به ترکیه که در این مقاله موضوع مورد بررسی مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی بوده ، از طریق شماره های درج شده در سایت با شعبات ما در تهران و شیراز تماس بگیرید.

ارزان ترین شهرهای ترکیه

دریافت ویزای تحصیلی کشور ترکیه نیازمند یک سری مشخصات و مدارکی می‌باشد. برای مثال داوطلبان می‌بایست حتما در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های این کشور شرکت کنند، تا بتوانند نسبت به این ویزا اقدام کنند. این آزمون برای افراد خارجی در دانشگاه‌های مورد نظر گرفته می‌شود. در فیلم حاضر، بخشی از ویزاهای کشورهای مختلف ( می دانیم که کشور ترکیه نیازی به اخذ ویزا ندارد و شما می توانید درون خود کشور ترکیه نسبت به دریافت اقامت از روش های موجود اقدام نمایید ) برای شما آماده شده است. متقاضیانی که پروسه مهاجرتی خود را با موسسه مهاجرتی رجبی پیش برده و به لطف خداوند به نتیجه دلخواه خودشون رسیده اند. هزینه های مهاجرت به ترکیه متغیر است و با توجه به راه انتخابی توسط شما، تعیین می شود.

ویزا گیفت کارت راه حل خرید بین المللی شما

البته تنها دلیل انتخاب مهاجرین متقاضی سفر به کشور ترکیه بدون ویزا بودن این کشور، نیست. بلکه نزدیکی این کشور به ایران نیز از دلایل مهم انتخاب مهاجرین می باشد. راه های مهاجرت به ترکیه همانند راه های مهاجرت به دیگر کشورهای خارج از ایران متعدد است که قابل توجه ترین و قابل تامل ترین آنان روش کاری، روش پر علم تحصیلی و طرح اقامتی از طریق روش سرمایه گذاری می باشد. جالب ترین روش برای بیزینس من ها خرید خانه ۲۵۰ هزار دلاری در ترکیه است. زیرا خرید خانه آنان را به اقامت دائم و پاسپورت ترکیه می‌ رساند. البته خرید خانه در استانبول و مهاجرت به استانبول نیز متقاضی را به پاسپورت خواهد رساند.

در ادامه لیستی از شهرهای ارزان ترکیه برای زندگی و تعطیلات آورده شده است. با گذشت زمان و در دهه گذشته دولت کشور ترکیه بر آن شده است که تغییرات لازم را در سیستم درمانی خود به وجود بیاورد. این کشور با سرمایه‌گذاری حدود 120 میلیارد دلار در این زمینه توانست تا نواقص بزرگش را پوشش دهد و روند رو به رشدی را پیش بگیرد. دولت کشور ترکیه در کنار تلاش برای تقویت سیستم درمانی خود سعی داشته تا حد امکان هزینه‌های پرداختی توسط خود شهروندان را کاهش دهد.

سرمایه‌گذار جهت اخذ تابعیت و اقامت کشور ترکیه، می‌بایستی حداقل برای 50 نفر تبعه کشور ترکیه، ایجاد شغل نماید. مي‌توانيد پاسپورت اين كشور را ٧٠ روزه به دست آوريد البته به شرطی كه ملك خريداری شده تا سه سال فروخته نشود. كمترين مبلغ جهت خريد ملك ٦٠ هزار دلار آمريكا است، اين اقامت سه ساله اقامت توريستی است و امكان كار در اين كشور را به شما نمی‌‎دهد.

روند درخواست و دریافت ویزای کار ترکیه

مراسم خواستگاری در ترکیه به این شکل است که ابتدا دختر و پسر برای ازدواج توافق می‌کنند. سپس در مرحله دوم خانواده‌ها با هم آشنا می‌شوند و درباره مراسم عروسی تصمیم می‌گیرند. از نظر قومیتی، 80 درصد جمعیت این کشور را ترک‌ ها تشکیل می‌ دهند و 20 درصد مابقی جمعیت از اقوام کرد و سایر اقوام متفرقه تشکیل می‌شود که بیشتر در شرق و جنوب شرقی این کشور زندگی می‌کنند.

ترکیه از نظر قلمرو و مساحت در بین کشورهای بزرگ منطقه قرار دارد. این کشور از شمال با دریای سیاه، در شمال شرقی با جورجیا و ارمنستان،‌ از شرق با جمهوری آذربایجان و ایران، از جنوب شرقی با عراق و سوریه،‌ در جنوب غربی و غرب با دریای مدیترانه و در شمال توسط یونان و بلغارستان محدود می شود. آنکارا پایتخت ترکیه است در حالی که بزرگترین شهر و بندر آن استانبول است. دانشگاه بغازیچی برترین دانشگاه کشور ترکیه بر اساس آخرین رتبه بندی سایت Us News در سال 2021 می‌باشد. این دانشگاه دارای رتبه 24 در میان دانشگاه‌های آسیایی را دارا می‌باشد. دانشگاه بغازیچی با حدود 400 دانشجوی خارجی جزو دانشگاه‌هایی می‌باشد که دانشجویان خارجی را به سختی ثبت نام می‌کند.