دسته‌ها
اخبار

روش‌های مهاجرت به کانادا 2022 شرایط + هزینه‌ها ایران کانادا-مهاجرت دی بی

بنابراین برای ارزیابی این شرایط، بهتر است از وکلا و مشاوران مجرب دفترهای حقوقی کمک گرفته و مدارک و موارد لازم را بررسی کنید. کشور کانادا ضمن پذیرش معاهده‌ی کنوانسیون ژنو، اقدام به اعطای پناهندگی به متقاضیان واجد شرایط خود می‌کند؛ البته این کشور سخت گیری زیادی در این زمینه دارد و تنها درصد کمی از متقاضیان موفق به اخذ پناهندگی کانادا می‌شوند. متقاضیان دریافت پناهندگی، با استناد به دلایل سیاسی، مذهبی و اجتماعی می‌توانند تقاضای خود را اعلام کرده و در صورت تایید سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه، مجوز پناهندگی کشور کانادا را کسب کنند. سخت‌گیری‌های دولت کانادا، به‌اضافه‌ی هزینه‌های مادی و معنوی سنگینی که پناهندگی به‌دنبال دارد، سبب شده که این روش در ردیف روش‌های پرخطر اخذ اقامت کانادا قرار گرفته و درصد بسیار کمی از مردم این روش را انتخاب کنند. مهاجرت از طریق ویزای کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری و… جایگزین‌های بسیار بهتری برای پناهندگی بوده و توصیه می‌شود که متقاضیان یکی از این روش‌ها را برای مهاجرت و کسب اقامت کشور کانادا برگزینند.

  • کار شرکت کانادا روش دیگری از سرمایه گذاری است که در واقع نیاز به سرمایه گذاری ندارد.
  • رویکرد برنامه‌ریزی‌شده این کشور و روش های مهاجرت به کانادا، از دیگر مواردی است که متقاضیان را به خود جذب می‌کند.
  • زیرا این مقاله هرآنچه را که درباره مراحل مهاجرت به کانادا، شرایط و هزینه ها باید بدانید به طور کامل بررسی می‌کند.
  • مزیت بزرگ شرکت مهاجرتی الست گروپ به عنوان یکی از برترین شرکت های مهاجرتی، این است که در تمامی مراحل اخذ ویزای استارت آپی تا دریافت اقامت کشور کانادا و اخذ شهروندی آن در کنار شما خواهد بود.

متقاضیانی که در این محدوده سنی باشند، می تواند بالاترین امتیاز را کسب کند. متقاضیان با مشاوره مهاجرت به کشور کانادا و اخذ راهنمایی های لازم از وکیل مهاجرت کانادا بهتر می توانند از شرایط سنی برای هر روش مهاجرتی کانادا آگاه شوند. این برنامه از جانب دولت کانادا می باشد و با توجه به نظام فدرالی به فردال اسکیل ورکر معروف گردیده ااست.

مشاور مهاجرت کانادا و انتخاب بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

اقتصاد درحال رشد کانادا باعث دسترسی شهروندان این کشور به فرصت‌های شغلی و شرایط کاری مناسب شده و این موضوع نیز یکی از برترین مزایای مهاجرت به کانادا به‌شمار می‌رود. بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول در سال ۲۰۱۶ آماری را منتشر کردند که بر اساس آن، کشور کانادا در میان ۲۵ کشور ثروتمند جهان قرار داشت. اساسا میزان حقوق دریافتی هر فرد در کانادا، بستگی به میزان ساعت کاری در طول روز، میزان مهارت‌های تخصصی، میزان سابقه کار و میزان تحصیلات فرد بستگی دارد.

راهنمای کاربران

یا مثلاً دارا بودن مدارک تحصیلی حداقل دیپلم و یا دارا بودن پاسپورت با اعتبار کافی و مدارک هویتی ترجمه شده که همه از شرایط کلی برای همه روش های مهاجرت به کشور کانادا محسوب می شود. مهاجرت به کشور کانادا از طریق خوداشتغالی Self-Employed یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا بدون نیاز به سرمایه گذاری است. در واقع بزرگترین مزیت مهاجرت به کشور کانادا از طریق خود اشتغالی عدم نیاز به سرمایه و بودجه برای راه اندازی کسب و کار می باشد. از دیگر مزیت های مهاجرت از طریق خوداشتغالی به کانادا امکان کار در هر شهر و استان و همچنین کوتاه بودن روند رسیدگی به این پرونده مهاجرتی از 10 ماه تا یک سال می باشد. شرط سوم این است که باید سرمایه کلی برای شش ماه اول زندگی در کانادا را برای تامین هزینه های اولیه خود و خانواده تان داشته باشید.

زوجینی که قصد دارند به کانادا مهاجرت کنند باید مجموعاً چیزی در حدود دلار کانادا سرمایه داشته باشند. اما اگر جرم شما یک جرم خیلی جدی نبوده و حداقل 10 سال نیز از اتمام دوران محکومیت شما گذشته است، بازپروری مفروض برایتان مناسب است. در این روش مهاجرتی گذشت زمان خود به عنوان روش بازپروری پذیرفته می شود. البته، برای اینکه مطمئن شوید برایتان هنگام ورود به کشور کانادا مشکلی ایجاد نمی شود، یک نامه نظر قانونی دریافت کنید. و در صورت نیاز آن را به افسر آژانس خدمات مرزی کانادا نشان دهید که ثابت کنید اجازه ورود به کانادا را دارید.