دسته‌ها
اخبار

راهنمای قطعی مهاجرت به کانادا تمام موارد مهاجرت به کانادا در یک صفحه-مهاجرت دی بی

کانادا شهر ها و ایالت های مختلف با شرایط زندگی متفاوتی دارد و بهتر است شما قبل از مهاجرت به کانادا در مورد این مناطق اطلاعات کافی کسب کنید تا بهترین شهر را برای زندگی انتخاب کنید. در این بخش از سایت تراست اطلاعات جامعی از شهرهای مختلف کانادا را برایتان فراهم آورده ایم. با سلام شرایط اولیه تون مناسب هست که از طریق جاب آفر بخواهید اقدام بکنید زبان برای ما مهمه چون سطح زبان شما مناسب هست به احتمال زیاد از طریق شما اقدام کنیم. لطفا فرم ارزیابی را پر بفرمایید به اطلاعات بیشتر و جزئی تری نیاز هست برای بررسی پرونده شما نیاز به اطلاعات بیشتری وجود دارد. با سلام شرایط اولیه تون مناسب هست برای بحث جاب آفر سطح زبان تون کمک میکنه برای این که بتونید به اقامت برسید برای بررسی پرونده شما نیاز به اطلاعات بیشتری وجود دارد.

به دلیل این که شرایط شما اندکی پیچیدگی های حقوقی دارد؛ لازم است حتما شرایط شما مورد بررسی کارشناسان مهاجرتی حقوقی ما قرار بگیرد تا راهکار های ممکن به شما ارائه شود. در صورتی که بتوانید یک کارفرما را بیابید که برای شما دعوتنامه کاری ارسال نماید، اخذ ویزای بدون ممانعت انجام می پذیرد. اما اگر بتوانید دوره های تکمیلی این تخصص را در کشور کانادا بگذرانید، برای ورود به بازار کار، بهترین گزینه است. مورد دوم، ویزای جستجوی کار را (که در برخی کشور ها مانند آلمان، کانادا، نیوزلند، استرالیا و آفریقای جنوبی صدور می شود،) اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. سلام دخترم دانشجوی پزشکی مرحله اینترنی دانشگاه جندی شاپور اهواز سپری می کند ، میخوام بدانم که چگونه و در چه زمانی میتواند برای مهجرت به کانادا اقدام کند و اینکه آیا امکان پذیرش با مدرک پزشک عمومی وجود دارد یا خیر. ● مختص متقاضیانی که قصد مهاجرت به استان ها یا شهرهای فرانسوی زبان کانادا را دارند.

البته این پایه حقوق برای کارهای کژوال، کارآموزان، کارمندان بدون سابقه و پایین ترین رده‌های شغلی در نظر گرفته می‌شود. افراد با مدارک علمی بالاتر و سوابق شغلی درآمد های خیلی بیشتری نسبت به این رقم دریافت می‌کنند. ورزشکاران، هنرمندان و نویسندگان می‌توانند از طریق روش خود اشتغالی به کانادا مهاجرت کرده و اقامت دائم آن را به دست آورند. بدین منظور آن‌ها باید چندین سال سابقه فعالیت در زمینه مورد نظر خود را داشته و نسبت به فعالیت موثر در کانادا و رشد فرهنگی- اجتماعی جامعه آن نیز تمایل از خود نشان دهند.

  • در برخی از این موسسات امکان تحصیل به شرط گذراندن موفقیت‌آمیز دوره‌های زبان وجود دارد.
  • در واقع با راهنمایی کارشناسان خبره گروه مهاجرتی الست گروپ، قوانین جدید مهاجرت به کانادا و همچنین بهترین و مناسب ترین روش مهاجرت به کانادا برای فرد متقاضی تعیین می گردد.
  • بسته به استان و برنامه‌ای که قصد شرکت در آن را دارید ممکن است که بتوانید به صورت مستقیم و یا از طریق اکسپرس اینتری اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.
  • بدون بستن قرارداد برای هیچ کس کار نکنید، زیرا امکان دارد از شما سوء استفاده شود.
  • تراست تجربه ی سالها نمایندگی متقاضیان مهاجرتی را دارد و توسط مشاورین و وکلای خبره و با تجربه خود، صدها پرونده موفق مهاجرتی را دارد.

برای اقدام از این برنامه فرد باید دو مرحله را پشت سر بگذارد؛ مرحله اول از 100 امتیاز باید 67 امتیاز کسب کنید. در این مرحله امتیازها بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی، مدرک زبان دوم، داشتن آشنای درجه یک در کشور کانادا و … محاسبه می شود. در این مرحله اگر حداقل امتیاز لازم را کسب کنید وارد مرحله دوم می شوید که اصطاحا مرحله Pool خوانده می شود. در این مرحله 1200 امتیاز وجود دارد و افرادی که بالاترین امتیاز ها را کسب می کنند از طرف دولت کانادا دعوت نامه دریافت کرده و اقامت دائم این کشور را کسب می کنند. داشتن مدرک زبان انگلیسی در حد آیلتس 5 و برخورداری از تمکن مالی لازم جهت تامین هزینه‌های زندگی در کشور کانادا از جمله شرایط دیگر جهت اخذ ویزای استارت‌آپی کانادا هستند. بهترین روش برای گرفتن این نوع ویزا که از نوع اقامت دائم است، گرفتن یک ویزای کاری شش ماهه، راه‌اندازی استارت‌آپ و اقدام برای دریافت اقامت دائم از طریق راه‌اندازی استارت‌آپ است.

مرور مختصری بر ویزای مهاجرت تحصیلی به کانادا

کانادا که میزبان بیش از 200,000 دانشجوی بین‌المللی می‌باشد، یکی از برترین مقاصد تحصیلی محسوب می‌شود. با توجه به مزایای فراوانی که تحصیل در این کشور، در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد، محبوبیت آن بسیار منطقی است. به صورت کلی، 98 دانشگاه در کشور کانادا، این مقطع تحصیلی را به دانشجویان ارائه می‌دهند.

آیا مهاجرت به کانادا بدون وکیل ممکن است؟

اگر امتیاز کافی کسب کنید این روش را می توان حتی راحت ترین راه مهاجرت به کانادا دانست. ترجمه فارسی جدول امتیاز مهاجرت به کانادا را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید. در 5 سال گذشته، 3 سال سابقه کار مدیریتی داشته باشید یا در 7 سال گذشته، 5 سال مالکیت حداقل 20 درصد یک بیزینس را داشته باشید. در مناطق کم جمعیت استان با 500 هزار دلار دارایی و 150 هزار دلار سرمایه گذاری می توان اقدام کرد. در مناطق کم جمعیت استان با 400 هزار دلار دارایی و 200 هزار دلار سرمایه گذاری می توان اقدام کرد. تافل TOEFL هم برای اخذ پذیرش تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به کانادا مورد تایید است.

بهترین و ارزانترین راه مهاجرت به کانادا

یکی از اصلی ترین سوال هایی که متقاضیان مهاجرت به کانادا مطرح می کنند این است که برای مهاجرت به کانادا باید از کجا شروع کنند؟ شاید فکر کنید، اولین گام مطالعه زبان انگلیسی است، یا فراهم کردن تمکن مالی. اما تجربه به ما نشان داده اولین قدم این است که بدانید کدام یک از روش های مهاجرت به کانادا برای شما مناسب تر است و بعد از آن به دنبال فراهم کردن شرایط مورد نیاز آن باشید. علاوه بر هزینه‌های بررسی پرونده، دیگر هزینه‎‌های لازم برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

درخواست بیمه‌ی سلامت برای خود و خانواده را در اولویت قرار دهید و به‌محض رسیدن به کانادا برای آن اقدام کنید. همچنین برای شرایط اضطراری، تا وقتی که بیمه‌ی درمانی در استانتان آغاز نشده، بیمه‌ی سلامت خصوصی را از یکی از شرکت‌های بیمه خریداری کنید. هنگامیکه شما همه مدارک لازم را فراهم کنید، فرم‌ها و درخواست‌ها را ارسال کنید، ممکن است این فرایند تا 18 ماه به طول انجامد، در مواردی ممکن است حتی بیشتر از این زمان نیز ادامه یابد. راه‌های متفاوت ممکن است زمان‌بندی متفاوتی نیز داشته باشند، همچنین اداره مهاجرت کانادا یک عامل تاثیرگذار در مدت زمان فرایند مهاجرت و صدور ویزا می‌باشد. باید در نظر داشته باشید که این زمان یک زمان تخمینی است و ممکن است عوامل زیادی بر آن تاثیر بگذارد.