دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2022️-مهاجرت دی بی

مهاجرت به این نقطه از کره زمین موانع و دست‌اندازهایی دارد که اگر اطلاعاتی در این حوزه نداشته باشید شما را با چالش مواجه خواهد کرد. حالا که در این صفحه هستید از فرصت استفاده کنید و با مطالعه مطالب با شرایط مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید. ویزاهای نیروی کار ماهر عموما شیوه راحت‌تری برای مهاجرت به استرالیا هستند. با توجه به وجود تست‌های سلامت قبل از اعطای ویزا ممکن است ابتلا به این بیماری باعث ریجکت شدن درخواست شود؛ اما فرد می‌تواند از ویزای درمانی استفاده کند و برای درمان بیماری خود به این کشور مهاجرت کند. به طور کلی برای اخذ ویزای PR استرالیا حداقل به ۶۵ امتیاز نیاز دارید.

  • نظام تحصیلی در کشور استرالیا جزء برترین نظام های آموزشی در دنیا است.
  • ویزای نامزدی برای افرادی است که هنوز در مورد ازدواج مطمئن نیستند ولی تصمیم دارند با مهاجرت به استرالیا و شناخت بیشتر نامزد خود با او ازدواج کنند.
  • یکی دیگر از مزایای مهم مهاجرت به استرالیا سطح درآمد بالا در این کشور است.
  • اسپانسر مسئول است، به طور خاص مسئول مالی، در قبال متقاضی و هر یک از اعضای خانواده وابسته است.
  • واضح است که فارغ از نوع ویزای کاری، برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار شما حتما باید در یکی از حوزه‌های کاری و مشاغل مورد نیاز اعلام شده از سوی دولت استرالیا مهارت داشته باشید.

توضح کامل سرمایه گذاری را میتوانید در بخش سرمایه گذاری استرالیا مطالعه نمائید. شرایط شما باید به صورت کاملتری بررسی گردد که در این بخش امکان پذیر نمیباشد . پیشنهاد میکنیم جهت مشاوره کاملتری با دفاتر ما از طریق شماره ۰۲۱٫۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با سلام، باید مدارکتون در ابتدا ارسال بشه و به تایید برسه ، به نظر میشه براتون اقدام کرد لطفا با دفاتر تماس بگیرید که راهنماییتون کنند. دوست عزیز شما هم در مقطع دبیرستان و هم در مقطع لیسانس و بالاتر می توانید اقدام کنید . این امر کاملا بستگی به شرایط مالی شما دارد چرا که شهریه مدارس در این کشور بالاست .

مقدمه مهاجرت به استرالیا

این ویزا مختص افراد زیر ۱۸ سال است که در خارج از استرالیا هستند و از حمایت پدر خوانده و مادرخوانده ساکن در استرالیا برخوردارند. این ویزا مربوط به افراد زیر ۱۸ سال است که هیچ کدام از والدینشان به دلایل مختلف مانند فوت، معلولیت ذهنی یا جسمی یا …، تونایی مراقبت از آنها را ندارند و احتیاج به خویشاوندشان در استرالیا دارند تا از آنها مراقبت کنند. پیشنهاد می‌کنیم بعد از ورود به استرالیا به دنبال باز کردن حساب بانکی در این این کشور باشید و شما می توانید با مراجعه به هر بانکی در مدت زمان کوتاهی حساب خود را ایجاد کنید و پیشنهاد میکنیم قبل از ورود به استرالیا این کار را انجام ندهید.

ساب کلاس 888 برای دریافت اقامت دائم

ما سوالات شما را به طور دقیق و حرفه ای پاسخ می دهیم به طوری که هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمی ماند. سلام باید از طریق ویزای ازدواج اقدام کنید که میتونید از مشاورین ما در موردش مشاوره کامل و دقیق بگیرید. کشور استرالیا را به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت می‌توان جزو کشورهای امن در دنیا دانست. البته طی سال‌های اخیر میزان مصرف الکل و خشونت‌های آن افزایش یافته و این مسئله به یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های دولت استرالیا تبدیل شده است. سن فرد متقاضی در زمان اقدام برای مهاجرت به این کشور باید بین 18 تا 44 سال باشد. همان‌‌طور که در این مطلب به آن اشاره کردیم، دولت استرالیا راه‌های متنوعی برای ورود مهاجران به این کشور تعریف کرده است.

مثلا افرادی که از طریق اسپانسر ایالتی اقدام می نمایند بالاترین ارجحیت را خواهند داشت و زودتر به پرونده آنها پاسخ داده خواهد شد. البته که شما باید مدت زمان مورد نیاز جهت ارزشیابی مدارکتان توسط سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا را به این زمان اضافه نمایید تا یک برآورد تقریبی (تقریبی و قابل تغییر در هر زمان) از این موضوع داشته باشید. در این رابطه پیشنهاد می نماییم مطلبی را که در رابطه با بحران اقتصادی و تاثیرات آن در مهاجرت به استرالیا در سایت ما درج گردیده است را مطالعه نمایید. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت دائم این کشور، کار در استرالیا است. ویزاهای کاری استرالیا تنوع بسیاری دارند که با توجه به شرایط متقاضی نوع آن مشخص می‌گردد. ویزاهای کاری این کشور اغلب با توجه به میزان تحصیلات، مهارت‌های فردی، تجربه کاری و مدرک زبان سنجیده و نوع آن مشخص می‌شود.