دسته‌ها
اخبار

اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2022 موسسه اصطهباناتی-مهاجرت دی بی

هر یک از روش های مختلف مهاجرت به کانادا به سطح خاصی از زبان انگلیسی نیاز دارند. در این قسمت به بررسی نمره زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا می پردازیم. البته توجه داشته باشید که مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا بر اساس سایر شرایط شما ممکن است تغییر کند. شرایط مهاجرت به کانادا برای هر فرد متفاوت است، کانادا ده ها مسیر مهاجرتی دارد که هر کدام از آنها شرایط خاصی دارند. در ادامه با تخمینی از شرایط مهاجرت به کانادا برای افراد مختلف آشنا می شویم. با توجه به شرایطی که دارید طبق جدول شرایط و سرمایه مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا، مسیر مناسب برای خودتان را تا حدودی ببینید.

  • کار نیمه وقت در زمان تحصیل نمی تواند احتیاجات مالی شما را برآورده نماید.
  • یک کشور دو زبانه است و زبان انگلیسی و فرانسوی هر دو زبان رسمی و پرکاربرد در این کشور هستند.
  • بهترین گزینه برای شما با توجه به سنتان، سرمایه گذاری در این کشور است که به شما دسترسی های گسترده ای از جمله اقامت و کار و زندگی می دهد.
  • این شرکت باید کمتر از 10 نفر کارمند داشته باشد و فرد درخواست‌کننده مدیر آن کسب‌وکار باشد.
  • متقاضیان برای مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل باید اطلاعات لازم در مورد هدف از پناهندگی، خانواده و شرایط زندگی خود را ارائه دهند.

بعضی از مهاجرین قبل از گرفتن جواز تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به کانادا امکان دارد احتیاج به معاینات پزشکی یا بررسی سوء سابقه توسط پلیس داشته باشند. در صورتی که سابقه کیفری داشته باشند، دیگر امکان گرفتن جواز تحصیل وجود ندارد، و امکان دارد از شما درخواست گواهی ترخیص پلیس را به عنوان مدرک ارائه دهید. شماره ای 9 رقمی که به صورت انحصاری میباشد و به افرادی تعلق می گیرد که جواز مهاجرت تحصیلی به کانادا یا جوازکار دارند و یا تازه واردند و می خواهند اقامت دائم در کانادا را بگیرند، در واقع می توان گفت کد ملی شخص در کانادا میباشد.

استعلام تمکن مالی توسط سفارت کانادا

اگر پرونده شما توسط یک فرد نامعتبر در حال پیگیری است و مدت زیادی از آن گذشته و هنوز جوابی دریافت نکرده اید، برای بررسی دقیق وضعیت پرونده می توانید درخواست Note Officerبدهید. اگر در کانادا تحصیل کرده اید می توانید با دارا بودن یک گواهی یا دیپلم در کانادا امتیاز کسب کنید. تجربه کاری نیاز است با حقوق باشد، بدون حقوق و کارآموزی محسوب نمی باشد. ممکن است ایده شما در کشور خودتان بسیار ناب و پرمتقاضی باشد اما در بازار کانادا جایگاهی نداشته باشد یا یک تکنولوژی قدیمی به حساب بیاید. حتی ممکن است طرح تجاری شما پتانسیل سوددهی برای مدت کوتاهی داشته باشد.

معمای پیداکردن خانه در کانادا

یکی از راه‌های نسبتا آسان برای مهاجرت به کانادا، ازدواج با فرد شهروند یا مقیم دائم کانادا است. پس از ازدواج، همسرتان از طریق ویزای ازدواج کانادا اسپانسرشیپی شما را به عهده گرفته و برایتان درخواست اقامت دائم می‌دهد و شرایط مهاجرت شما به این کشور را فراهم کند. شرایط مربوط به اسپانسر کننده و اسپانسر شونده در این نوع ویزا را در بخش قبلی توضیح دادیم. اطلاعات جزیی‌تر را می‌توانید در صفحه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج مطالعه کنید.

بر اساس پیشنهاد کاری که شما دریافت می کنید، شما می توانید اقدام به دریافت ویزای کار و اقامت دائم کشور کانادا اقدام نمائید. در این نوع مهاجرت، فرد امکان اشتغال در کشور کانادا و همچنین اقامت در این کشور را دارد.)، تا مهاجرت از طریق جاب آفر، بخشی از روش های متنوع مهاجرت به کانادا می باشد. یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی به ویژه در زمینه مهاجرت به کانادا موسسه مهاجرتی الست گروپ می باشد. اجازه کار بعد از فارغ التحصیلی به افرادی اعطا می شود که با گذراندن دوره ای حداقل به طول 8 ماه ، موفق به دریافت گواهی نامه یا دیپلم یا مدرک دانشگاهی از کانادا شده اند و قصد دارند اقامت کانادا را بدست آورند. این اجازه نامه به این دسته از افراد این امکان را می دهد تا بعد از پایان ویزای تحصیلی همچنان در خاک کانادا باقی مانده و در نهایت اقامت دائم کانادا را بدست آورند.

اداره مهاجرت کانادا برای جلوگیری از تقلب در این پروسه و ازدواج صوری برای اخذ اقامت این کشور، شرایط سختگیرانه‌ای را در این فرآیند اجرا کرده است. پیش از هر چیز باید بدانید که از این طریق باید دارای سابقهٔ کار در استان‌های چهارگانه یا دارای دیپلم دبیرستان‌های کانادا یا مدرکی معادل آن باشید. در این طرح چنانچه مایل به زندگی در این استان‌ها هستید و از کارفرمایان فعال در این استان‌ها پیشنهاد شغلی دارید، می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

ویزای سرمایه‌گذاری

متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا می‌توانند از طریق اخذ ویزای کاری موقت و دائم اقدام کنند. اغلب افراد ترجیح می‌دهند که از طریق روش‌های اکسپرس اینتری، PNP و پایلوت آتلانتیک برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنند زیرا از این طریق می‌توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. مهم ترین و محبوب ترین مسیرهای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های موجود در سیستمی با نام سیستم اکسپرس اینتری کانادا تعریف شده اند. به شکلی که افراد دارای مهارت و تجربه کاری مفید می توانند به راحتی و در یک مرحله، از طریق یکی از روش های اکسپرس اینتری، اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. اتباع و متقاضیان خارجی دارای تابعیت غیر کانادایی که تمایل به کار، تحصیل و یا زندگی بطور دائم در کشور کانادا را دارند، با داشتن شرایط لازم، قادر به کسب اقامت دائم کانادا خواهند بود. این دسته از افراد با دریافت کارت اقامت دائم PR علاوه بر داشتن مجوز ورود به کشور کانادا بدون ویزا، می توانند شرایط را برای دریافت تابعیت کانادا فراهم نمایند.

قبل از هر چیزی برای ورود به کانادا به عنوان مهاجرت کاری باید شغلی پیدا کنید. یکی از مهمترین قوانین مهاجرت به کانادا از طریق کار، دارا بودن جاب آفر و پبشنهاد کاری از طرف یک کارفرما یا موسسه و شرکت می باشد همچنین برای گرفتن پیشنهاد کاری باید به زبان مسلط باشد و یک رزومه قوی داشته باشید. از اصول مهم گرفتن جاب آفر کانادا و شرایط رفتن به کانادا از طریق کاری، آشنایی با نحوه جستجوی کار در این کشور است. کشور کانادا با توجه به اینکه کشور انگلیسی زبان است اما نسبت به سایر کشورهای انگلیسی زبان از هزینه کمتری برخوردار است ولی به طور کلی نسبت به سایر کشورها هزینه های تحصیل بالاتر میباشد.

نکته قابل توجه دیگر در خصوص تابعیت کانادا این است که دارندگان ویزای توریستی کانادا نمی توانند تابعیت و پاسپورت کانادا را کسب نمایند. کشور کانادا یکی از بهترین سیستم های خدماتی در زمینه درمان را دارد به طوری که مراقبت های پزشکی، بیمارستانی و عمل های جراحی در این کشور رایگان می باشد. هزینه مراقبت های درمانی و پزشکی شهروندان کانادا از طریق پرداخت مالیات شهروندان تامین می‌شود و بدین صورت برای آنان رایگان می گردد. این کشور خدمات دیگری مانند مراقبت از کودکان، مرخصی زایمان، خدمات مراقبت از معلولان، بیمه بیکاری و مرخصی های خاص را دارد که بخشی از مزایای رفاهی این کشور هستند. کشور کانادا همواره یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیلات بین المللی می باشد. این کشور در سال 2022 جایگاه چهارم را در جهان از لحاظ سیستم آموزشی به خود اختصاص داده است که نشان از آن دارد کیفیت سیستم آموزشی در این کشور در سطح بسیار بالایی قرار دارد.