دسته‌ها
اخبار

در عصر مهاجرت انبوه غیرقانونی، حفاظت از مرزها از همسایگی آغاز می شود


وقتی صحبت از مهاجرت دسته جمعی غیرقانونی می شود، محافظت موفقیت آمیز از یک خط مرزی نازک که صدها و هزاران مایل امتداد دارد تقریباً غیرممکن است. هزاران نفر – که تلاش خود را روی بخش های کوتاه مرزی متمرکز می کنند – می توانند به راحتی تج،ات و نگهبانان را زیر پا بگذارند، همانطور که از ناحیه اسپ،ایی سئوتا تا شهر کوچک یوما در آریزونا اتفاق افتاده است.

همانطور که ال،اندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان گفته است، کشورهای همسایه تمایلی به بازدارندگی مردم از عبور ندارند، زیرا نمی خواهند به ،وان “پارکینگ” برای مهاجران غیرقانونی خدمت کنند. برای کشورهای ترانزیت بسیار ساده تر است که به سادگی مردم را رها کنند – یک وضعیت برد-برد هم برای مهاجران و هم برای کشور ترانزیت.

ال،ای مشابه نه تنها در اروپا، بلکه در داخل نیز قابل مشاهده است مکزیککه – پس از پایان فشارها و تهدیدهای ،ت ترامپ – با استناد به قانون جدید مربوط به رفتار با کودکان مهاجر از زمان ،ت بایدن، شروع به امتناع از مجوز گمرک و حفاظت از مرزها برای ا،اج خانواده های دارای کودکان زیر هفت سال کرده است. منصب را به دست گرفت.

با این حال، تنها سیاست «هویج و چوب» نیست – که کشورهای ترانزیت را از تبدیل شدن به پارکینگ نجات نمی‌دهد – که می‌تواند هم برای کشورهای ترانزیت و هم برای کشورهای مقصد به ثمر بنشیند. ارائه حمایت از حفاظت از مرزهای خود کشورهای ترانزیتی برای جلوگیری از ورود بیگانگان می تواند برای همه شرکت کنندگان سودمندتر باشد، احتمالاً به روشی ارزان تر از باج گیری و چانه زنی خالص و پرهزینه. . . .

[Read the rest at The National Interest.]




منبع: https://cis.org/Marsai/Age-Illegal-M،-Migration-Border-Protection-S،s-Next-Door