دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2022️

داشتن ویزای دانشجویی فنی و حرفه ای برای تحصیل در استرالیا اغلب لازم است. تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای در استرالیا موجب افزایش اعتماد به نفس و مهارت دانشجویان برای کار در استرالیا می شود. افرادی که در یکی از مشاغل زیر مهارت لازم را داشته باشند باید خیلی خوشحال باشند زیرا شرایط آسانی را برای مهاجرت به استرالیا خواهند داشت. بسته به این که در چه حرفه ای در استرالیا قرار است که مشغول به کار شوید ممکن است نمره زبان انگلیسی متفاوتی را از شما درخواست کنند. علوم کشاورزی نیز از دیگر رشته های مناسب و فرصت ساز برای مهاجران می باشد.

  • هر دو کشور در زمینه اخذ ویزای تحصیلی سخت‌گیری کمتری از خود نشان می‌دهند، با این حال فرآیند اخذ ویزای تحصیلی کانادا آسان‌تر از استرالیا است.
  • میلادی بیشتر شکارچی و کشاورز بوده و دارای فرهنگ شفاهی پیچیده و ارزش های روحانی بر مبنای احترام به سرزمین اجدادی و اعتقاد به آغاز خلق زمین بوده اند.
  • تحصیل شما باید به‌صورت فول تایم باشد زیرا صدور این نوع ویزا برای تحصیل در کالج‌ها، دوره‌ها فنی‌حرفه‌ای و دوره های کوتاه مدت صادر نمی‌شود.

به طورکلی مهاجرت یک موضوع بسیار حساس است و شخصی که قصد دارد مهاجرت کند باید اطلاعات لازم را در این زمینه داشته باشد. برای متقاضی مهاجرت یک موضوع پیچیده است از همین رو داشتن اطلاع و آگاهی لازم در مورد کشور مقصد و شرایط آن امری واجب می باشد. شما قرار است که در کشور مورد نظر مدت زیادی زندگی کنید و وقت بگذرانید، هر کشوری قوانین و مقررات خاصی دارد که رعایت آن ها الزامی خواهد بود. پس لازم و ضروری است که قبل از مهاجرت اطلاعات نسبی از کشور مورد نظر داشته باشید. در سال های اخیر، کشور استرالیا بر مبنای استانداردهای سلامت، میزان امید به زندگی، میزان درآمد و برخی فاکتورهای دیگر دومین کشور برتر دنیا شناخته شد. این کشور یکی از سالم ترین کشورهای جهان است و سبک زندگی متعادل، اقتصاد قوی و نظام آموزشی با کیفیت این کشور آن را به یکی از جذاب ترین مقاصد مهاجرت تبدیل نموده است.

محصولات موسسه

ویزاهایی که در این بخش صادر می‌شوند، ویزای خانواده استرالیا Family Visa نام دارند. برای دانشجویان بین المللی که به علت شیوع COVID-19 به صورت آنلاین در خارج از استرالیا مشغول به تحصیل بودند، این دوره آنلاین نیز جزو سوابق مورد نیاز برای اخذ ویزای کار پس از فارغ التحصیلی درنظر گرفته خواهد شود. در برخی موارد، درخواست های ویزای دانشجویی باید با شواهدی ارائه شود که ثابت کند متقاضیان ویزاهای تحصیلی برای ادامه تحصیل خود در استرالیا از منابع مالی کافی برخوردار هستند. وزارت امور داخلی در سال گذشته اعلام کرد که حداقل مبلغ مورد نیاز توانایی مالی برای ادامهتحصیل در استرالیاافزایش خواهد یافت. این افزایش از 3/2 درصد شروع و بر مبنای شاخص های قیمت برای مصرف کننده در استرالیا افزایش خواهد داشت.

انواع ویزا و راه‌های مهاجرت به استرالیا

تهیه و جمع آوری مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت استرالیا یکی از مهم‌ترین بخش‌های مهاجرت به این کشور است. افسر اداره مهاجرت بعد از بررسی مدارک پرونده و انجام مصاحبه در مورد ویزای شما تصمیم می‌گیرد. در نتیجه هرگونه نقص در مدارک ممکن است باعث عدم پذیرش شما در دریافت اقامت شود. برای مثال در روش دریافت ویزای تحصیلی متقاضی باید از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش دریافت کرده باشد تا بتواند برای اخذ اقامت تحصیلی اقدام کند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای تمام روش‌های مهاجرت به استرالیا اشاره می‌کنیم. هزینه مهاجرت به استرالیا یکی از مواردی است که هنگام مهاجرت باید به آن توجه داشته باشید.

ثبت نام از طریق مراجعه به وب سایت کاری استرالیا امکان پذیر خواهد بود که پیش از آن بایدلیست مشاغل مورد نیاز استرالیادر سال جاری را مشاهده نموده و سپس اقدام به ارائه درخواست نمائید. مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده و ازدواج برای مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده و ازدواج باید خانواده و یا پارتنر شما اقامت دائم این کشور را داشته باشد و شما باید ثابت کنید که رابطه شما و پارتنرتان واقعی است. امکان اسپانسر شدن برای سایر اعضای خانواده (خواهر، برادر و… ) که قصد اخذ ویزاهای نیازمند اسپانسر برای مهاجرت به استرالیا را دارند. یونیک ویزا با سالها سابقه درخشان در امر مهاجرت، به صورت تخصصی در زمینه اخذ انواع ویزا واقامت کشور استرالیافعالیت می نمایند.

امنیت اقتصادی حاکم در استرالیا موجب توسعه بازارکار و کاهش نرخ بیکاری در این کشور شده است. به همین دلیل خیلی از نیروهای کار از کشورهای مختلف دنیا راهی استرالیا می‌شوند. همان‌طور که گفته شد، مهاجرت به استرالیا از طریق روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است.

در این شیوه فرد باید حداقل 500 هزار دلار گردش مالی در حساب خود نشان دهد. سرمایه گذاری معمولی و ویژه نیز انواع دیگری از این نوع سرمایه گذاری هستند که هریک الزامات خاص خود را دارا می باشند. تمام این آزمون های زبان انگلیسی را می توان در مراکز مختلف آزمون در سراسر جهان شرکت کرد.

افرادی که علاوه بر داشتن مدرک، سابقه کاری مفید و اجرایی دارند، گزینه های مورد علاقه بازار کاری این کشور هستند. کشور استرالیا، یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی در قرن بیست و یکم به شمار می‌رود. در واقع این کشور یکی از کانون‌های مهم مهاجرت بوده که مهاجرانی از بیش از 150 کشور گوناگون را در خود جای داده است. به‌طور کلی برای اخذ این ویزاها، باید زبان انگلیسی را در حد قابل قبولی بلد بوده و ثابت کنید که از عهدۀ هزینه‌های زندگی در این کشور نیز بر می‌آیید. موسسه بین المللی انتخاب با مجوز رسمی از وزارت کار ایران زیر نظر مستقیم جناب دامون آرین وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا مشغول به فعالیت می باشد. استرالیا جزء کشورهای گران جهان محسوب می‌شود و در این بین شهرهایی مانند سیدنی و ملبورن را می‌توان در گروه گران‌ترین شهرهای جهان قرار داد.